Hiphop is zachtjes gezegd niet mijn favoriete muziek. Reden tot generalisering van HipHop? onzin dingen spuien over hiphop? Bashtopics openen over hiphopquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hiphop, let the flames begin![]()
![]()
Minstens 6!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Bashtopics openen over hiphop![]()
yay, daar was jij al mee gegonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hiphop, let the flames begin![]()
![]()
Wat let jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Hiphop is zachtjes gezegd niet mijn favoriete muziek. Reden tot generalisering van HipHop? onzin dingen spuien over hiphop? Bashtopics openen over hiphop![]()
Waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom werd er 5 jaar geleden niet geklaagd over deze muziek?
ik heb altijd consistent geklaagd over deze walgelijke populistische band.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom werd er 5 jaar geleden niet geklaagd over deze muziek?
Lucht dat nou op?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb altijd consistent geklaagd over deze walgelijke populistische band.
jah, best wel, voel jij je nu kut?quote:
Jij bent eerder degene die het niet snapt... UB40 met U2 vergelijken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef jpg97 het volgende:
Kijk, UB40 komt in November ook naar nederland, maar hoor je nu de hele tijd UB40??
Nee dat dacht ik dus ook niet... dus wordt U2 overhyped op dit moment?
Jazeker... I rest my case...
Ja dat is nou zo'n typisch dom antwoord van iemand die een kutband blindelings verafgod....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij bent eerder degene die het niet snapt... UB40 met U2 vergelijken...
understatement van de dag. met bono als alwetende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
U2 is nu eenmaal een beetje belerend.
ja dat krijg je als cd's tegenwoordig populairder zijn dan platenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:38 schreef Waxxer het volgende:
Nah, daarbij denk ik dat de platenmaatschappijen wat dat betreft een dikkere vinger in de pap hebben dan zo'n band zelf hoor... U2 in je portefeuille hebben kóst een paar centen! En al helemaal qua platenmarkt die is ingestort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |