en die luidt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef tuut84 het volgende:
u2 heeft 1 wereld plaat
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:48 schreef _dirkjan_ het volgende:
Waarom werd U2 Klaagtopics gesloten?
noem eens een goed voorbeeld dan, met je zielige verdediging...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:48 schreef milkingmonkey het volgende:
Veel U2 bashers nemen Vertigo telkens als voorbeeld. Naar mijn mening is Vertigo alles behalve typisch U2. Neem dan tenminste een goed voorbeeld ofzo. Maar tja, zolang men U2 maar kan bashen is het goed, toch?? Of je nou weet welke liedjes ze gemaakt hebben of niet.
Gelukkig heeft de moderator in dat topic een goede motivatie voor het slotje gegevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Wtf, U2 afkraken mag, maar verdedigen niet??
O.a. de bekendere: with or without you, one, sunday bloody sunday e.d.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
noem eens een goed voorbeeld dan, met je zielige verdediging...
Of nog interessanter, van welke muziek hij wel houdt :-)quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
O.a. de bekendere: with or without you, one, sunday bloody sunday e.d.
Noem jij nou eens argumenten waarom je U2 niet uit kan staan?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Of nog interessanter, van welke muziek hij wel houdt :-)
Nee jij komt zo intelligent overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
U2
En HeatWave van jou had ik nog wel verwacht dat jij wat inhoud had enzo maar jij hebt echt helemaal geen enkel goed stukje brein in die botte hersenpan van je
Van welke muziek hou jij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
U2
En HeatWave van jou had ik nog wel verwacht dat jij wat inhoud had enzo maar jij hebt echt helemaal geen enkel goed stukje brein in die botte hersenpan van je
Hiphop, let the flames beginquote:
Hiphop is zachtjes gezegd niet mijn favoriete muziek. Reden tot generalisering van HipHop? onzin dingen spuien over hiphop? Bashtopics openen over hiphopquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hiphop, let the flames begin![]()
![]()
Minstens 6!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Bashtopics openen over hiphop![]()
yay, daar was jij al mee gegonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hiphop, let the flames begin![]()
![]()
Wat let jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Hiphop is zachtjes gezegd niet mijn favoriete muziek. Reden tot generalisering van HipHop? onzin dingen spuien over hiphop? Bashtopics openen over hiphop![]()
Waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom werd er 5 jaar geleden niet geklaagd over deze muziek?
ik heb altijd consistent geklaagd over deze walgelijke populistische band.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom werd er 5 jaar geleden niet geklaagd over deze muziek?
Lucht dat nou op?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb altijd consistent geklaagd over deze walgelijke populistische band.
jah, best wel, voel jij je nu kut?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |