quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef HeatWave het volgende:.
Klachten over U2 terwijl er dance, r&b en rap is.......
I dont agreequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef jpg97 het volgende:
U2 is gewoon kutmuziek met een kutzanger en kutkutkutkut...
had ik al gezegd dat ik u2 kut vind?
Ja, en iedereen mag U2 niet leuk vinden, maar je moet eens een topic openen waarin je trance zielloze boem boem bliep bliep herrie vindtquote:
De enige band die IK constant voorbij zie komen ins Kane op het moment, klaag daar anders ff overquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef Dependy het volgende:
Het is inderdaad echt om gek van te worden, zo vaak zie je U2 de laatste tijd. Afgelopen weekend was het ook weer U2-weekend op 3FM...bah! Er zijn ook mensen die die herrie niet kunnen waarderen, begin een eigen U2-station ofzo!
Dat wordt een reeks!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en iedereen mag U2 niet leuk vinden, maar je moet eens een topic openen waarin je trance zielloze boem boem bliep bliep herrie vindt.
Van mij mag jequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en iedereen mag U2 niet leuk vinden, maar je moet eens een topic openen waarin je trance zielloze boem boem bliep bliep herrie vindt.
Ik kick wel een oude van mequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige band die IK constant voorbij zie komen ins Kane op het moment, klaag daar anders ff over.
U2-fan zeker?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige band die IK constant voorbij zie komen ins Kane op het moment, klaag daar anders ff over.
Zolang ik maar geen stukjes hersen vanquote:
Ja dus geen tv/radio maar alleen met je pc in de kelder zitten.. nee dank je..quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:29 schreef QyRoZ het volgende:
U2 is trouwens okay. Doe als mij: kijk geen tv en luister geen radio. Wat nou hype? Enige wat ik van U2 heb meegekregen is het concert waar ik bij was.
Goeie bijdrage.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, echt een hype is overdreven. Er was wat meer aandacht omdat ze in Nederland waren, moet je eens kijken als die talentloze teringhoer van een Beyonce in Nederland is, loopt heel smakeloos, achterlijk Nederland naar de Etos omdat ze daar dr parfum signeert.
kutmuziek trekt kutmensen, en die hebben we veel in nederlandquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
u2 is idd een kwelling. ik snap ook niet dat je zoveel fans hebt met die kutmuziek.
Ik ben geen kutmensquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kutmuziek trekt kutmensen, en die hebben we veel in nederland
Datzelfde geldt voor BZN.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Sorry hoor, ze zeggen dat over smaak niet te twisten valt, maar U2 maakt gewoon GEEN kutmuziek. Je vindt het leuk of niet, maar een band die al zolang meegaat, zoveel fans heeft, zoveel andere bands beinvloed heeft en nog steeds volle stadions trekt maakt GEEN kutmuziek. Das gewoon bullshit.
ík vind het wel kutmuziek wat ze maken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Sorry hoor, ze zeggen dat over smaak niet te twisten valt, maar U2 maakt gewoon GEEN kutmuziek. Je vindt het leuk of niet, maar een band die al zolang meegaat, zoveel fans heeft, zoveel andere bands beinvloed heeft en nog steeds volle stadions trekt maakt GEEN kutmuziek. Das gewoon bullshit.
kansloze puberredenatie...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kansloze puberredenatie...
veel mensen zijn fan --> dus het is tof
Dat is ook de rede dat bohemian raphsody zo hoog staat in lijstjes, mensen zien het daar staan en denken dan: "oh het moet wel een goed nummer zijn als iedereen dat vindt".
Het is net als democratie, als de slapende massa de een mening krijgt opgelegd door de media, dan is dat bij gebrek aan mening-stimulerende factoren vaak de mening die algemeen wordt geaccepteerd.
Maar dit zegt dan echt niets over kwaliteit van muziek, maar over de kwaliteit van media!
Dan hebben de mensen in Rotterdam-Zuid ook hun dagje uit met een celeb...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, echt een hype is overdreven. Er was wat meer aandacht omdat ze in Nederland waren, moet je eens kijken als die talentloze teringhoer van een Beyonce in Nederland is, loopt heel smakeloos, achterlijk Nederland naar de Etos omdat ze daar dr parfum signeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |