quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef HeatWave het volgende:.
Klachten over U2 terwijl er dance, r&b en rap is.......
I dont agreequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef jpg97 het volgende:
U2 is gewoon kutmuziek met een kutzanger en kutkutkutkut...
had ik al gezegd dat ik u2 kut vind?
Ja, en iedereen mag U2 niet leuk vinden, maar je moet eens een topic openen waarin je trance zielloze boem boem bliep bliep herrie vindtquote:
De enige band die IK constant voorbij zie komen ins Kane op het moment, klaag daar anders ff overquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:23 schreef Dependy het volgende:
Het is inderdaad echt om gek van te worden, zo vaak zie je U2 de laatste tijd. Afgelopen weekend was het ook weer U2-weekend op 3FM...bah! Er zijn ook mensen die die herrie niet kunnen waarderen, begin een eigen U2-station ofzo!
Dat wordt een reeks!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en iedereen mag U2 niet leuk vinden, maar je moet eens een topic openen waarin je trance zielloze boem boem bliep bliep herrie vindt.
Van mij mag jequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en iedereen mag U2 niet leuk vinden, maar je moet eens een topic openen waarin je trance zielloze boem boem bliep bliep herrie vindt.
Ik kick wel een oude van mequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige band die IK constant voorbij zie komen ins Kane op het moment, klaag daar anders ff over.
U2-fan zeker?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige band die IK constant voorbij zie komen ins Kane op het moment, klaag daar anders ff over.
Zolang ik maar geen stukjes hersen vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |