quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Typ je nou de andere helft van evanescence niet omdat dat nou juist het moeilijkste gedeelte is?![]()
Ja dus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Imberr het volgende:
[..]nee, ik had gewoon geen zin om de hele naam te typen
ja hallo, ik heb em al 3x eerder getypt op de vorige paginaquote:
Geeft niet hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, ik heb em al 3x eerder getypt op de vorige paginaik weet heus wel hoe je evanescence schrijft
![]()
Ja he? Ik ben me aan het opwarmen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef joupee het volgende:
[..]
Jag... je gebruikt deopvallend veel vanavond
Mo komt nog op de sc dan vanavondquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!![]()
[..]
Ja he? Ik ben me aan het opwarmen.
Of Mo nog komt?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef joupee het volgende:
[..]
Mo komt nog op de sc dan vanavond?
laat die pim zich es ff voorstellen in t pub-voorstel-topic ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef joupee het volgende:
[..]
Mo komt nog op de sc dan vanavond?
Bestaat dat topic nog?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
laat die pim zich es ff voorstellen in t pub-voorstel-topic ofzo
of hier kan ook
Ga es op zoek dan.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef pimmeke076 het volgende:
Zal ik me daarin eens voorstellen hooorr..
actionradio webcam..?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef brainster het volgende:
Hey Jag, zit je Brechtje al te bekijken op de actionradio webcam?
hehe.. ik zal wel wat verkeerd doen, want hij werkt nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef brainster het volgende:
http://www.actionradio.nl/ARUtrecht.asx
bij mij ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:16 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe.. ik zal wel wat verkeerd doen, want hij werkt niet![]()
Dan doe je deze:quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:16 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe.. ik zal wel wat verkeerd doen, want hij werkt niet![]()
en zou je dan ook nog zo vriendelijk willen zijn om het een en ander uit te leggen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan doe je deze:
http://actionradio.nl/programmas.php?action=webcam
de rechter is brechtjequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef fokME2 het volgende:
Welke is brechtje? Zie cam..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik krijg koppijn van dat gegil en gegiechel !!
jaja, strippen met een dweil is een van mijn grootste hobbies. Ik dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:33 schreef brainster het volgende:
Zeg, er worden leuke verhalen verteld op FOKradio over danny
asperientje? ik heb ze ook tevoorschijn getoverdquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik krijg koppijn van dat gegil en gegiechel !!
je bent in ieder geval ouderquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ben maar 8 dagen ouder dan Brechtje.
Ben je er trots op?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef Snqqpy het volgende:
Whaha, ben je 12?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb jou gister ook op de cam gezienquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef Danny het volgende:
[..]
jaja, strippen met een dweil is een van mijn grootste hobbies. Ik dacht dat dat algemeen bekend was
Je bent genoemd!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb jou gister ook op de cam gezien![]()
was dat voor of nadat ze de instellingen van m'n cam compleet hadden verneukt ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb jou gister ook op de cam gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |