dat doet er nu ff niet toe.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
www.actionradio.nl
Straks allemaal naar onze mod luisteren![]()
soow boosquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat doet er nu ff niet toe.
reken maar dat de extra beveiligingsmaatregelen meer geld hebben gekost.
Deed ze 1 keertje bij mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef spenky het volgende:
kan je eindelijk brechje door de cam zien...doet hem nooit aan.....
Zij niet nee maar foto's heb je toch al wel van haar gezien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef spenky het volgende:
Ik wilde het nog net niet zeggen maar hij denkt dan vast nu dat ie z'n baan kwijt is ofzo.quote:
Bij mij heel vaak hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef spenky het volgende:
die had je al eens eerder getiptquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:12 schreef Imberr het volgende:
* Imberr luistert Breathe No More - Evanescence
(wel de live-versie van de cd Anywhere but home)
brechtje zou ijsmeis es moeten nadoenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zij niet nee maar foto's heb je toch al wel van haar gezien?
Dat zie ik Brechtje nog niet doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
brechtje zou ijsmeis es moeten nadoen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zie ik Brechtje nog niet doen.
Stoer man. Diequote:
Hoeveel albums heb je van Evanescence?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
was dat niet een ander liedje?
naja.. t is een mooi liedje
anywhere en imaginary ook enz..
op de pc staan er nu 4quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel albums heb je van Evanescence?
Boekdelen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stoer man. Diesmilie spreekt alweer boekdelen.
Ik hoef dat spreekwoord toch niet te gaan uitleggen he?quote:
welke dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
@Imberr: Dan mis je er dus 1.
Jawelquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoef dat spreekwoord toch niet te gaan uitleggen he?![]()
![]()
Cd's van evanescence zijn zinvolquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:30 schreef pimmeke076 het volgende:
En dat ben ik.
Wordt er hier nou echt over helemaal niks zinvols gepraat.
das pimquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Cd's van evanescence zijn zinvol![]()
hoi trouwensken ik jou? nee he
![]()
Not For Your Ears ken ik helemaal niet!?! Welke nummers staan daar op dan? Ik heb hier:quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
welke dan?
ik heb anywhere but home, not for your ears, fallen en origin.
quote:
Oke bedanktquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een niveau weer zeg hiero.
![]()
![]()
Dat spreekt boekdelen. = Dat zegt erg veel.
volgens mij staan daar allemaal nummers op van de andere cd's ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Not For Your Ears ken ik helemaal niet!?! Welke nummers staan daar op dan? Ik heb hier:
Anywhere But Home
Fallen
Origin
Sound Asleep
Le Nouveau Gothique
Is gewoon algemene kennis hoor.quote:
Hmm...verzamelcd ofzo...quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij staan daar allemaal nummers op van de andere cd's ofzo.
Zeker, muziek!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef joupee het volgende:
gaat het hier nog ergens over eigenlijk
nee niet eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zij niet nee maar foto's heb je toch al wel van haar gezien?
heb je je eig echt vandaag pas geregistreerd?! lolquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:30 schreef pimmeke076 het volgende:
En dat ben ik.
Wordt er hier nou echt over helemaal niks zinvols gepraat.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb je je eig echt vandaag pas geregistreerd?! lol
Nope maar volgens mij circuleren ze hier wel ergens rond op fok.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef spenky het volgende:
[..]
nee niet eens
heb je ook die link van ijsmeis
Slecht hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef joupee het volgende:
ik heb ook nog nooit foto's van brechtje gezien
Typ je nou de andere helft van evanescence niet omdat dat nou juist het moeilijkste gedeelte is?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef Imberr het volgende:
ik heb gewoon 4 verschillende versies van sommige nummers van evane. !![]()
en terecht..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef pimmeke076 het volgende:
Sja,zeeuwen lopen altijd een beetje achter hé,daarbij lees ik de frontpage wel al wat langer en vond joupee het nodig dat ik me aanmeldde op het forum ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |