nu met nog extra minder foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Yep.... geen zoeke koek meer.
Fotoboek van Airelle
Is dat hip of is dat hip?
Ja, ik las het laatst.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Airelle het volgende:
Tommmm?
Nieuwe album van Hooverphonic is klaar!.
En wat maakt het jou uit.quote:
timbob houdt rekening met anderen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En wat maakt het jou uit.
Alsof je niet genoeg foto's van mij hebt onderhand.
Jeetje je kan wel een museum beginnen.
Geike is ubertof... ik ga dus wel even luisterenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Ja, precies.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.
Een dame voorop en 2 donkere mannen erachter.
quote:If I were in your shoes
I'd whisper before I shout
Can't you stop playing that record again
Find somebody else to talk about
If I were in your shoes
I'd worry of the effects
You've had your say but now its my turn
Sweet dreams my L.A. Ex
A New Stereophonic Sound Spectacular. Ja, die heb ik. Nou ja, op mp3. Niet legaal, want ik vind de eerste twee albums niet zo geweldig. Wel okay, maar niet zo tof als de laatste 3.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
Tom?
Heb jij het album A new stereo sounds spectacular?
i see dead peoplequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Shit, ik zit tegen mensen te praten die er niet eens zijn.
quote:
Ze dwaalt wel ergens rond hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Shit, ik zit tegen mensen te praten die er niet eens zijn.
Moet je betalen? Is dan wel de omgekeerde wereld hequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Babette, was jij nog op Milan geweest dan? Ik gisteren nog ff. Nu weet ik hoe een allochtoon zich voelt.
quote:
Een watte?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik ga morgen nog een Lush-bruisbal kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |