quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef Augustina het volgende:
"Women bathing," by Paul Cézanne, oil on canvas, 47 by 77 centimeters, circa 1895
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:14 schreef Augustina het volgende:
...
Victor Vasarely Hungarian, born 1908
Vega-Nor, 1969
Oil on canvas, 78 3/4 x 78 3/4"
daar kom je vrouwondervinderlijk nog wel achter...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Augustina het volgende:
vrouwondervriendelijk?
De wens is de vader... etcetera.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Augustina het volgende:
vrouwondervriendelijk?
Ik hou niet van dode vogeltjes....., of van ieder ander dood beestje...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een dood vogeltje.
Oewoy, hier ben ik...quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
* Automatic_Rock stelt nogmaals de vraag; Waar hangt AE in hemelsnaam uit??????
Ze is er weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oewoy, hier ben ik...
Sorry als ik jullie ongerust heb gemaakt.
Alles gaat oke hierzo... heb de afgelopen week alleen weinig tijd achter mijn computer doorgebracht.
Dat wil niet zeggen dat ik jullie vergeten ben.
Not at all... dus Allowah!![]()
Tingelingelingeling!quote:
Ok, ik was wat traag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Juist.
Don van Vliet - Where the Sunset Sails
Oh, dus dat is niet de titel die we zoeken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef k_man het volgende:
De titel die je zag was waarschijnlijk de titel die ik aan het plaatje heb gegeven, 'de denker'.
Die link had je ook wel gelegd zonder dat te zien, denk ik.
Denker komt wel in de titel voor, maar ik ben meer benieuwd naar de kunstenaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, dus dat is niet de titel die we zoeken?
Welterusten!.
De Ezel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben inmiddels al 3 verschillende titels tegengekomen:
De Denker op het Rotsblok
De Haas
De Ezel
Maar nergens wordt er gerept over de maker van het ding,.
Dat zou zo maar eens kunnen. Ik had al een vraagteken als PI gebruikt, dus ik had al twijfels zoals je kunt zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:45 schreef k_man het volgende:
Is ölgemälde niet gewoon een olieverfschilderij?
neequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:24 schreef Augustina het volgende:
Ach, is dat niet schattig!
Maar nu ben je weer nuchter???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:44 schreef Augustina het volgende:
Hey, ik zag net dubbel, AR!
Omstandigheden, dingen, situaties, en gemis van voorgaande 3 dingen maar dan ander soortig..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef Augustina het volgende:
AR, hoe komt het dat jij in een opstandige bui bent?
Wanneer plaats jij weer eens een werk van 1 of andere pipo, die je in een boek uit de bieb, tegen kwam???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
To dubbel or not to dubbel, that's the question...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wanneer plaats jij weer eens een werk van 1 of andere pipo, die je in een boek uit de bieb, tegen kwam???
Ik mis die werken van dat soort pipo's..
En doe mij maar een frietje met, een frikandel speciaal, een beker melk, en een hintje ajbquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:58 schreef Augustina het volgende:
Mag ik een kop koffie met een hintje erbij?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij is altijd in dromenland
Just like me
Wat, in hemelsnaam, doe je dan in K&L?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:16 schreef Augustina het volgende:
[..]
![]()
Ik hou alleen van mensen die met beide benen op de grond staan.
K&Lquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat, in hemelsnaam, doe je dan in K&L?
En ik hou al helemaal niet van mensen die alles dodelijk serieus nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat, in hemelsnaam, doe je dan in K&L?
Wat weet jij niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:52 schreef Augustina het volgende:
Ik weet het niet, AR. Ik weet het niet.
Ik weet zeker dat AR daar wat mee kan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hint: James Havard.
Kan niet zo veel informatie over 'm vinden...
Als je iedereen negeert is het geen racisme.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Negeren?
Welnee, ik doe niet aan racisme...
Oh, ne- geren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je iedereen negeert is het geen racisme.
Dan ben je gewoon een fundamentelistische negeerder
aha, en verandert hiermee ook je eerder gegeven antwoord significant???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, ne- geren!
Ik dacht neger-en...
Zo heet dit forum, ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
K&L
Da's wel een teken dat je al veel te lang op fok! zit....
Gloeiende vinketering!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
SPAM
http://www.talpa.tv/web/show/id=52471
Filmpje 6842 Stem op mij!!!!
/SPAM
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:32 schreef k_man het volgende:
verwerpelijke nieuwlichterij.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Gloeiende vinketering!
Hoe heb je dat zo snel voor mekaar gekregen?
Mooi man,!
Ja, dat hoorde ik zojuist al,quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
En 2 uurtje geleden is de koerier langs geweest om een hoge resolutieversie op te halen, dus binnenkort komt ie op tv!!!![]()
![]()
Mijn beltegoed aanzuiveren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En? Wat ga je doen met die 10.000 euro?.
10x op en neer vliegen naar Rioquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik zojuist al,.
En? Wat ga je doen met die 10.000 euro?.
Goed plan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
10x op en neer vliegen naar Rio
Of Cneer en op laten vliegen naar Rio
Je slaat bier af???????quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Goed plan.
Laat dat biertje dan ook maar zitten...
Nope.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, die eerste is van Robert Indiana... Dus die tweede zal ook wel van 'm zijn...
Nu ja, als je toch aan het duimen bent.., dan schijf gewoon je mobieltje ertussen. Ben ik ook weer geholpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef wyccie het volgende:
Haha, leuk filmpje. En zo te horen heb je er een deuntje van Racoon er onder gezet. Ik help je duimen, maar ik SMS niet
Nou, dan ga jij de opgave maar raden, dan geven wij wel hintsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:08 schreef Augustina het volgende:
Hmmm, ik geloof dat ik zelf niet meer weet wie de kunstenaar is van openstaande opgave.
![]()
Haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, dan ga jij de opgave maar raden, dan geven wij wel hints
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:08 schreef k_man het volgende:
Na lang zoeken: Martial Raysse - Life is so complex (1966)
http://www.ac-amiens.fr/p(...)apes04/capesap64.htm
Nu ja, ik kan er over zeggen dat ik er geen hol aan vindquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef k_man het volgende:
Niemand heeft iets zinnigs op te merken over de opgave?![]()
Ooit komt die dag, AR. Ooit komt die dag...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ojee, ga je ons verlaten????
Nee, Stonehenge is echt niet van dezelfde kunstenaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:50 schreef wyccie het volgende:
Ik vind er niet geen reet aan, wel ok eigenlijk. Maar zoiets heb ik weleens eerder gezien, met staande stenen in plaats van kiezels.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:56 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, Stonehenge is echt niet van dezelfde kunstenaar.![]()
Vertel jij het ze ff??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar blijft dat antwoord?
Uhuh uhuh, ik was bijna vergeten hoe een reply posten werkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werd - verdomme - tijd ook, trouwens.
Wat mij betreft geen probleem hoor... ben nogal visueel ingesteld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:20 schreef k_man het volgende:
Ik heb alleen de neiging overal een plaatje bij te zoeken.
En erg fijn om jou weereens te zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:25 schreef cioran63 het volgende:
He, fijn dat u nog leeft.
Hoe is het met je ogen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen probleem hoor... ben nogal visueel ingesteld.
Naar omstandigheden wel goed.quote:
Hm, dat klinkt wel aardig, dus. Maar wel vervelend ook. Vooral als je het van je ogen moet hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel goed.
(...)
Hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |