quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef Joenes het volgende:
Die parkeerplaatsen waren extra breed
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Klopt is voor de veiligheid van vrouwen, 's nachts terug naar je auto over een parkeerterrein lopen met geile truckers.. Tsja..
In Amsterdam in parkeergarages ben ik het al eens tegen gekomen hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef Darkomen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moeten ze in nederland ook doen!
Kwestie van je auto schuin op 2 parkeerplaatsen te zetten....quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Vrouwen hebben nu eenmaal minder ruimtelijk inzicht.....
Dus die breede vakken zijn helemaal zo gek nog niet.
*Let wel vrouwen weten dus ook niet hoe groot de autodeuren zijn 9 van de tien keer dat je tonk hoord op een parkeerplaats is het een vrouw die dan verschrikt kijkt omdat ze weeeeeeer eens een deur tegen iemand zijn heilige koe opensmijt![]()
![]()
![]()
![]()
*Ja ik heb GVD !! ook putten in mij auto zitten door dat![]()
![]()
volk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast wel dat zijn toch mannen die niet kunnen parkerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Mogen travestieten daar eik ook parkeren?![]()
Idd ook een keer gezien bij auto van ons. Vrouw gooit deur open, *tonk*, haar man "Hee schat kijk eens uit joh voor die auto", vrouw "Ach het is toch maar een auto"... wij: "Maar wel de onze"quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:19 schreef allsystemshalt het volgende:
*Let wel vrouwen weten dus ook niet hoe groot de autodeuren zijn 9 van de tien keer dat je tonk hoord op een parkeerplaats is het een vrouw die dan verschrikt kijkt omdat ze weeeeeeer eens een deur tegen iemand zijn heilige koe opensmijt
Klopt elke keer als ik mijn auto hier in Hoogeveen een keer bij de supermarkt hebt geparkeerd zitten er weer een paar deuken bij.. Een keer zelf 4 op een dag.. ding heeft er 45 min gestaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:44 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Idd ook een keer gezien bij auto van ons. Vrouw gooit deur open, *tonk*, haar man "Hee schat kijk eens uit joh voor die auto", vrouw "Ach het is toch maar een auto"... wij: "Maar wel de onze"
Maar goed, er lopen genoeg asociale mensen rond op deze planeet die totaal geen respect hebben voor andermans spullen.
Precies, op heel veel plekken te vinden in Duitsland. Bij wegrestaurants, luchthavens, etc.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:12 schreef kleinmeiske het volgende:
Nou, voor zover ik weet is dat voor de veiligheid, dus dichterbij de uitgang van de parkeergarage / ingang van het wegrestaurant en beter verlicht.
En toch zet je hem er elke keer weer neerquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:11 schreef Giem het volgende:
[..]
Klopt elke keer als ik mijn auto hier in Hoogeveen een keer bij de supermarkt hebt geparkeerd zitten er weer een paar deuken bij.. Een keer zelf 4 op een dag.. ding heeft er 45 min gestaan![]()
--> TRUEquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:16 schreef RichardQuest het volgende:
-> ONZ.
Omdat ze extra breed zijn :-)quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef Joenes het volgende:
Iemand die deze bordjes al wel eens eerder gezien heeft en weet waarom ze er staan?
Pfff, ik hou zelf altijd mijn hand OM de deur heen zeg maar. Als ik hem dan opendoe, zit mijn hand nog tussen de deur en de andere deurquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:11 schreef Giem het volgende:
[..]
Klopt elke keer als ik mijn auto hier in Hoogeveen een keer bij de supermarkt hebt geparkeerd zitten er weer een paar deuken bij.. Een keer zelf 4 op een dag.. ding heeft er 45 min gestaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |