abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29317841
Was afgelopen week een paar dagen in Duitsland en zag dat ze daar speciale vrouwenparkeerplaatsen hadden. In een parkeergarage in Keulen stond een groot bord met ' Frauenparkplatz' met daar bij een plaatje met een man met een kruis erdoor. Die parkeerplaatsen waren extra breed en direct bij de in en uitgang. Op weg naar Nederland bij een wegrestaurant weer een bordje frauenparkplatz gespot en daar maar meteen een foto met mijn gsm van gemaakt. Iemand die deze bordjes al wel eens eerder gezien heeft en weet waarom ze er staan?

pi_29317886
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef Joenes het volgende:
Die parkeerplaatsen waren extra breed
dat meen je niet , in Duitsland gaan ze wel erg van alle vooroordelen uit
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:12:57 #3
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_29318055
Nou, voor zover ik weet is dat voor de veiligheid, dus dichterbij de uitgang van de parkeergarage / ingang van het wegrestaurant en beter verlicht.

Maar dat ze breder zijn is natuurlijk wel weer erg rolpatroonbevestigend. Ik zou denk ik uit pure eigenwijzigheid m'n auto dwars in het vak proberen te pleuren ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_29318116
Klopt is voor de veiligheid van vrouwen, 's nachts terug naar je auto over een parkeerterrein lopen met geile truckers.. Tsja..
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
pi_29318156
-> ONZ.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29318224
Vrouwen hebben nu eenmaal minder ruimtelijk inzicht.....

Dus die breede vakken zijn helemaal zo gek nog niet.

*Let wel vrouwen weten dus ook niet hoe groot de autodeuren zijn 9 van de tien keer dat je tonk hoord op een parkeerplaats is het een vrouw die dan verschrikt kijkt omdat ze weeeeeeer eens een deur tegen iemand zijn heilige koe opensmijt

*Ja ik heb GVD !! ook putten in mij auto zitten door dat volk

pi_29318239
Zelf ook tegengekomen in Duitsland, en een fotootje van gemaakt:

pi_29318420
Vrouwen kunnen gewoon niet parkeren.
pi_29318714
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Klopt is voor de veiligheid van vrouwen, 's nachts terug naar je auto over een parkeerterrein lopen met geile truckers.. Tsja..

Moeten ze in nederland ook doen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:40:50 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29318783
Geweldig!!
The truth was in here.
pi_29318817
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:38 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Moeten ze in nederland ook doen!
In Amsterdam in parkeergarages ben ik het al eens tegen gekomen hoor
pi_29318824
Dit is een hoax
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_29318893
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:42 schreef MrCrowley het volgende:
Dit is een hoax
nee, in zwitserland en oostenrijk heb ik ze ook gezien. niets nieuws eigenlijk.
V10
pi_29318897
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:42 schreef MrCrowley het volgende:
Dit is een hoax
Nee, ze bestaan echt
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:47:26 #15
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_29318978
Op de vorige hoofd-vestiging van mijn bedrijf (in Utrecht, niet al te ver van het park waar de serie-verkrachter actief was) hadden wij ook specifieke parkeer-plaatsen voor vrouwen die laat doorwerkten.

Trouwens, op sommige lokaties (in Amsterdam e.o.) van een van de bedrijven waar ik gedetacheerd ben geweest was bij laat vertrek voor mannen en vrouwen begeleiding naar de auto door de bewaking gewenst/noodzakelijk/vereist, er werden teveel laptops enz. met (vuurwapen)geweld ontvreemd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_29318979
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Vrouwen hebben nu eenmaal minder ruimtelijk inzicht.....

Dus die breede vakken zijn helemaal zo gek nog niet.

*Let wel vrouwen weten dus ook niet hoe groot de autodeuren zijn 9 van de tien keer dat je tonk hoord op een parkeerplaats is het een vrouw die dan verschrikt kijkt omdat ze weeeeeeer eens een deur tegen iemand zijn heilige koe opensmijt

*Ja ik heb GVD !! ook putten in mij auto zitten door dat volk

Kwestie van je auto schuin op 2 parkeerplaatsen te zetten....
pi_29319115
Ik zag het pas ook bij de Now & Wow in Rotterdam

Speciale omleiding voor vrouwen naar de vrouwenparkeerplaats !
pi_29319228
Tis inderdaad voor de veiligheid van de vrouwen.. ik heb ze zelf ook al een paar keer gezien.. vooral langs de snelweg.
pi_29319400
Toch best wel netjes van die Duisters dan. Dat ze dan in de Keulense parkeergarage de parkeerplekken wat groter gemaakt hebben is dan weer wel vreemd.
pi_29319480
Idd, bestaat al in NL,

In Breda is er een parkeer-garage met drie of vier verdiepingen. Op de eerste verdieping meteen de eerste 5 plaatsen zijn gereserveerd voor vrouwen. Hihi,

Die zijn extra breed en diep, en altijd staan daar autos echt mega scheef en raar geparkeerd. Is al een aantal jaar daar, zover ik weet.
pi_29319554
Mogen travestieten daar eik ook parkeren?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_29320586
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Mogen travestieten daar eik ook parkeren?
Vast wel dat zijn toch mannen die niet kunnen parkeren
pi_29322404
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:19 schreef allsystemshalt het volgende:

Idd ook een keer gezien bij auto van ons. Vrouw gooit deur open, *tonk*, haar man "Hee schat kijk eens uit joh voor die auto", vrouw "Ach het is toch maar een auto"... wij: "Maar wel de onze"
Maar goed, er lopen genoeg asociale mensen rond op deze planeet die totaal geen respect hebben voor andermans spullen.
pi_29328749
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:44 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Idd ook een keer gezien bij auto van ons. Vrouw gooit deur open, *tonk*, haar man "Hee schat kijk eens uit joh voor die auto", vrouw "Ach het is toch maar een auto"... wij: "Maar wel de onze"
Maar goed, er lopen genoeg asociale mensen rond op deze planeet die totaal geen respect hebben voor andermans spullen.
Klopt elke keer als ik mijn auto hier in Hoogeveen een keer bij de supermarkt hebt geparkeerd zitten er weer een paar deuken bij.. Een keer zelf 4 op een dag.. ding heeft er 45 min gestaan
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:13:03 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29328794
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:12 schreef kleinmeiske het volgende:
Nou, voor zover ik weet is dat voor de veiligheid, dus dichterbij de uitgang van de parkeergarage / ingang van het wegrestaurant en beter verlicht.
Precies, op heel veel plekken te vinden in Duitsland. Bij wegrestaurants, luchthavens, etc.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')