Dat was die negerin toch? Ik vond t niet echt rukmateriaal, alle zes niet, dat deed ik wel op Vanessa (Boezemvriendquote:
ze praat niet met dubbele tong nu , hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 21:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t gevoel dat Connie denkt dat ZIJ zomergast is. En kan dat mens niet een paar uur zonder drank, ze praat nu al met dubbele tong. Zit geen pit in. Ischa draait zich om in zijn graf.
Ben jij vanuit de jaren 50 naar het heden gereisd?quote:Hmm, ik was op vakantie vorige week, maar ik vind dat Conny met zo'n tongval niet op nationale TV kan komen. Ga dan maar op de regionale omroep zitten. *ril*
Vreselijk he? Je ziet ook nooit haar handen, die trillen teveelquote:Op zondag 31 juli 2005 21:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t gevoel dat Connie denkt dat ZIJ zomergast is. En kan dat mens niet een paar uur zonder drank, ze praat nu al met dubbele tong. Zit geen pit in. Ischa draait zich om in zijn graf.
Ojee, de limbo-kliek.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ben jij vanuit de jaren 50 naar het heden gereisd?
Waarom vooringenomen? Ik vond IM een mooi boek maar ik trek haar niet als interviewer. Iedereen zijn smaak, er zijn er ook genoeg die mij niet trekkenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat een vooringenomen onzin over Palmen sun
Gaat 't een beetje?quote:
*meldt*quote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef SunChaser het volgende:
er zijn er ook genoeg die mij niet trekken
Brrr, over 20 jaar hebben ze vast ook het weerbericht en het 8 uurjournaal.quote:
Ze is filosofe hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 21:22 schreef Tafkahs het volgende:
Ik snap geen donder van Connie, wat heeft de dood van jezus op 33 nou met zijn leeftijd te maken
Wat een slap geouwehoer, kom op, tot den kern, mensch!
Nou, mooie filosofe, ze zoekt elk antwoord in de jeneverquote:
Dat had ik vorige week ook al.. zo van.... hou nu ff je mond ok .quote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef SunChaser het volgende:
Connie heeft zelf na elk fragment een anekdote klaar. Moet dat niet andersom?
Omdat de manier van vraagstelling ook best belangrijk is. Soms wil je adhv een antwoord meer weten en niet de relatieproblemen van de interviewster er ook nog eens bij krijgen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Arcee het volgende:
Waarom gaat 't bij discussies over Zomergasten de helft van de tijd altijd over de interview(st)er, trouwens?
Dat is traditie.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Arcee het volgende:
Waarom gaat 't bij discussies over Zomergasten de helft van de tijd altijd over de interview(st)er, trouwens?
bronquote:Een vrouw belandt na een zelfmoordpoging in het ziekenhuis. Een dokter, die zegt dat hij een vriend is, blijkt al maanden een verhouding met haar te hebben.
Het komt er niet echt uit nee....quote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef Nimrod2253 het volgende:
Beetje ongemakkelijk gesprek tot nu toe. Volgens mij is Barman ook onder invloed van het een of ander..
Hebben we zulke goede interviewers: Sonja, Paul, Jeroen, Clairy. En we nemen een alcoholiste die toevallig heeft geneukt met de beste interviewer van Nederlandquote:Op zondag 31 juli 2005 21:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze moeten de volgende keer maar weer eens een journalist daar zetten. Is alweer een tijdje geleden geloof ik.
Is hij de eerste allochtoon in het programma?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef mitt het volgende:
Wat doet zo'n Belg eigenlijk in een programma als Zomergasten?
Vertel?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij is hem gewoon niet duidelijk wat sowieso de bedoeling van het hele programma is
IK geef toe, ik moest lachen.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hebben we zulke goede interviewers: Sonja, Paul, Jeroen, Clairy. En we nemen een alcoholiste die toevallig heeft geneukt met de beste interviewer van Nederland
en dat is?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij is hem gewoon niet duidelijk wat sowieso de bedoeling van het hele programma is
Dat vroeg ie nu al 3X.quote:
Connie moet eens begrijpen dat de gast centraal staat, het is geen ako promopraatjequote:Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
- een gast
- een presentator
- fragmenten
- een televisie avond van de gast vullen met fragmenten door hem/haar uitgekozen, dat belicht met wat aanvullende info over de gast zelf
- aan elkaar gepraat door een leuke gesprekspartner
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef Toad het volgende:
Lilja 4-ever (Canvas)
Dat laatste is toch wel moeilijk voor de VPRO, omdat het altijd weer zo elitair moet. Waarom niet gewoon een interviewer die wat meer in het leven staat.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
- een gast
- een presentator
- fragmenten
- een televisie avond van de gast vullen met fragmenten door hem/haar uitgekozen, dat belicht met wat aanvullende info over de gast zelf
- aan elkaar gepraat door een leuke gesprekspartner
ik heb bij deze meneer het idee, dat haar interim peren, een hoop redt van deze afleveringquote:Op zondag 31 juli 2005 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vroeg ie nu al 3X.
"Mag ik nu wat vertellen erover", of "zal ik dit even toelichten" o.i.d. en Connie valt hem dan in de rede, want er moet doorgestoomd worden met de fragmenten.
Dit is mijn indruk
En vorige week was dat ook al een beetje zo.
typeert ook wel dat hij nu vraagt aan connie wat zij er van vondquote:Op zondag 31 juli 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb bij deze meneer het idee, dat haar interim peren, een hoop redt van deze aflevering
lekker ding, deze meneer, sympathiek ook, maar ms wat te jong nog, voor een programma als dit.. ik vind de oudere gasten vaak toch interessanter
Het blijft de VPRO. Niks mis met elitair.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wel moeilijk voor de VPRO, omdat het altijd weer zo elitair moet. Waarom niet gewoon een interviewer die wat meer in het leven staat.
Van Suede...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:18 schreef Bluezz het volgende:
The office
Ricky Gervais is tourmanager geweest van de Sweet![]()
Geweldig en hij houdt ook gewoon zijn bek hequote:Op zondag 31 juli 2005 22:26 schreef k_man het volgende:
Zo'n geruite spencer is wel helemaal rock 'n roll...
Precies, het is gewoon desinteressequote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef k_man het volgende:
"Paul.... Gascoigne?"
Ze heeft geen flauw benul. ik ook niet hoor, maar ik presenteer deze klucht niet
Die van Dis idd.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef bolivian het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wil Zwagerman terug,.
Of nee, doe me maar direct weer Van Dis!
waarom wel?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Waarom laten ze Wim de Bie dit niet presenteren?
Alsof de VPRO zich iets van kijkers aantrekt.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk dat ze bij Zomergasten veel mail gaan krijgen.
wel van kijkcijfers lijkt me. Als er volgende week geen hond het meer dan een uur volhoudt dan weten ze dat voor volgend jaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alsof de VPRO zich iets van kijkers aantrekt.
Drie uur lang Memien Holboogquote:Op zondag 31 juli 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
waarom wel?
is dat een goed interviewer dan?
Er kijkt toch ook geen hond meer naar Jiskefet?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
wel van kijkcijfers lijkt me. Als er volgende week geen hond het meer dan een uur volhoudt dan weten ze dat voor volgend jaar.
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
wel van kijkcijfers lijkt me. Als er volgende week geen hond het meer dan een uur volhoudt dan weten ze dat voor volgend jaar.
quote:Connie Palmen: "Als je vijftig wordt kun je twee dingen doen: gaan bungy jumpen of Zomergasten presenteren. Ik koos voor het laatste. Voor één keer."
Weet ik niet. Keken er dan altijd miljoenen mensen naar?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er kijkt toch ook geen hond meer naar Jiskefet?
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Drie uur lang Memien Holboog
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa Menien Holboog
Ik was ff golfer ophalen van het station, dus niets gemist
In de varagids was ze bang dat ze elke keer onder filmpjes moest wegrennen, denk dat ze ook rokende cameramannen hebben genomen.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:02 schreef bolivian het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die anti-rookwetgeving?
Mogen ze bij Zomergasten wel roken in de uitzending omdat het geen publieke ruimte is / het geen werkplek is / het ze geen ruk kan schelen* ?
Derksen immers werd zwaar aan banden gelegd met zijn sigaartje.
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
Ik moest er ook al aan denken.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:02 schreef bolivian het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die anti-rookwetgeving?
Mogen ze bij Zomergasten wel roken in de uitzending omdat het geen publieke ruimte is / het geen werkplek is / het ze geen ruk kan schelen* ?
Mevrouw Palmen heeft feeling met zijn wereldje en is geen duiderquote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef Soul79 het volgende:
Wat een gezanik hier zeg.
Vind het echt super vanavond. Mooie fragmenten en Tom Barman is een leuke gast.
Van Dis zou dit helemaal niet kunnen, die heeft geen enkele feeling met het rock 'n roll wereldje waar Barman uit komt. En Joost Zwagerman is zo'n duider, die overal diepe betekenissen in gaat zoeken, maar dat heel onbeholpen doet.
Nee geeft mij maar mevrouw Palmen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |