Dus een vegetariėr heet eik ook een herbivoor?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:54 schreef Vloris het volgende:
Daar is trouwens best een bestaand woord voor hoor: carnivoor heet dat
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:16 schreef heiden6 het volgende:
Maar het belangrijkste onderdeel van de maaltijd is toch echt een of ander dood beest, eventueel met een sausje.
Je hebt volkomen gelijk!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:16 schreef ChrisJX het volgende:
Maar een mens die alleen maar groente eet noem je geen herbivoor, die noem je een vegetariėr. Dus iemand die geen groente eet, heet geen carnivoor maar een carnetariėr. Dusch.
Maar een vegetarier kan wel dierlijke producten eten, zoals melk, kaas, eieren etc..quote:Op zondag 31 juli 2005 21:16 schreef ChrisJX het volgende:
Maar een mens die alleen maar groente eet noem je geen herbivoor, die noem je een vegetariėr. Dus iemand die geen groente eet, heet geen carnivoor maar een carnetariėr. Dusch.
Ik dacht dat je libertariėr was. Die eet toch alleen beesten die vrij rondlopen in de natuur?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef Mr-Mackey het volgende:
* Mr-Mackey is overigens carnetariėr, oftwel: Ik eet vegetariėrs (koeien, voornamelijk)...
Tja, volgens sommige mensen wel jaquote:Op zondag 31 juli 2005 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ketchup is ook groenten.
Daarover verschillen de meningen, maar daar gaat dit topic niet overquote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef Ole het volgende:
Maar een vegetarier kan wel dierlijke producten eten, zoals melk, kaas, eieren etc..
Inderdaad, anders was het een veganistquote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar een vegetarier kan wel dierlijke producten eten, zoals melk, kaas, eieren etc..
Score 1 for Zelvaquote:Op zondag 31 juli 2005 21:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik dacht dat je libertariėr was. Die eet toch alleen beesten die vrij rondlopen in de natuur?
Introduceren kan alleen als het nog niet genoemd is. Hint: Lees de OP.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:17 schreef martax het volgende:
Inderdaad, anders was het een veganist
om nog maar een term te introduceren
Een vegetariėr kan ook vlees eten; het verschil zit hem in de wil daartoe. Het is geen fysieke kwestie, zoals bij het verschil tussen herbivoren, carnivoren en omnivoren.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat introduceerd mij dat nouquote:Op zondag 31 juli 2005 22:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Introduceren kan alleen als het nog niet genoemd is. Hint: Lees de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |