Maar ophalen pas in oktober, anders had je inmiddels bericht gehad. En dat heeft inderdaad te maken met de kwartalen. Januari-Maart, April-Juni, Juli-September, Oktober-December. Ben je in Juli-September jarig, wat dus net het begin van het schooljaar is dan krijg je hem pas vanaf Oktober.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:38 schreef mirrie1986 het volgende:
omdat je al 18 bent, kan je hem vanaf 1 september gebruiken
Nee, heeft niet alleen met je leeftijd te maken, maar ook met de kwartalen.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:42 schreef super-muffin het volgende:
die hoor je toch al te krijgen als je 18 bent?
Postkantoor. Ik moet de mijne trouwens geloof ik komende maand inleverenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:45 schreef Tali-banaan het volgende:
en waar kun je zo'n ding ophalen ? gemeentehuis ofzo ?
Ik was idd in juli jarig, maar ben toen wel 19 geworden. Krijg ik m dan ook pas in oktober, of wel in augustus/september??quote:Op zondag 31 juli 2005 18:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar ophalen pas in oktober, anders had je inmiddels bericht gehad. En dat heeft inderdaad te maken met de kwartalen. Januari-Maart, April-Juni, Juli-September, Oktober-December. Ben je in Juli-September jarig, wat dus net het begin van het schooljaar is dan krijg je hem pas vanaf Oktober.
Oktober waarschijnlijk inderdaad pas.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:48 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Ik was idd in juli jarig, maar ben toen wel 19 geworden. Krijg ik m dan ook pas in oktober, of wel in augustus/september??
\quote:Op zondag 31 juli 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Je kan 'm eind augustus ophalen. Krijgt nog een bericht. Over een week of 1 of 2. Ligt aan IBgroep.
tenzij je het laatste kwartaal 19 geworden bent. Dan heb je pech en moet je wachten tot oktober.
Psst, juli , augustus, september is het. Je hebt hem dan dus pas later.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:54 schreef mirrie1986 het volgende:
[..]
\
Als je voor 1 juli al 18 was, dan krijg je in augustus een ophaalbericht!! Als je al 19 bent, of al bjna een jaar 18 bent, dan mag je hem al gebruiken vanaf september!!
hallo.. hij is 19.. Het geld, als je op 1 juli nog geen 18 bent, maar hij is 19..quote:Op zondag 31 juli 2005 18:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Psst, juli , augustus, september is het. Je hebt hem dan dus pas later.
Voor zover ik weet gaat het er om in welk kwartaal je 18 wordt. Dus als dat in juli,aug,sept is dan heb je pecht en krijg je m in oktober pas. Maar toch niet als dat vorig jaar was en ik nu net 19 ben geworden. Dat met die kwartalen lijkt mij alleen te gelden als je 18 wordt, niet een andere leeftijd.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Psst, juli , augustus, september is het. Je hebt hem dan dus pas later.
Jep, begint ie ook officieel, alleen beginnen de lessen pas de 29equote:Op zondag 31 juli 2005 19:02 schreef PeRi het volgende:
Dan heb je ingevuld dat je studie op 1 aug begonnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |