nee.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:00 schreef Dragonfly het volgende:
is dit een "check mij eens met me veeeeele computers en me airco en me scooter topic"?
![]()
ow...dacht even van wel namelijkquote:
verkapt ik-heb-een-airco-topicquote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef junkiesietze het volgende:
Kweet niet waar ik me airco kwijt neer moet zetten enzo
Als je nou gewoon begint met opruimen ipv lopen te janken hierquote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef junkiesietze het volgende:
optiefen met je verkapt dit en dat... niks verkapt... tis gewoon kut
Het enige wat kut is is dit topicquote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef junkiesietze het volgende:
nogmaals:quote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef junkiesietze het volgende:
Ook weer niet...
keb zoveel zooi hier... zoveel computers die goed aangesloten moeten worden... bureau moet anders worden neer gezet..
Keb eigenlijk zin om op me scooter te rijden maar tis niet echt lekker weer en 's avonds is het leuker met me neon aan...
nogmaals:quote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef junkiesietze het volgende:
Ook weer niet...
keb zoveel zooi hier... zoveel computers die goed aangesloten moeten worden... bureau moet anders worden neer gezet..
Keb eigenlijk zin om op me scooter te rijden maar tis niet echt lekker weer en 's avonds is het leuker met me neon aan...
Heeft ie de neon er toch maar afgesloopt?quote:
Het is gewoon een opscheptopic. Je moet een schop onder je hol krijgen en aan het werk gaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef junkiesietze het volgende:
Toen ik de TT zag dacht ik 'hé een topic van junkiesietze dat dat over zijn scooter gaat?'quote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb een scooter met airco en daar wil ik op rijden maar het is vies weer en ik heb geen geld voor benzine dus zit ik nu thuis op mijn kamertje met neonverlichtingquote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef GEoDLeto het volgende:
ik heb een scooter met neon en daar wil ik op rijden maar het is vies weer dus nu zit ik in mijn kamertje met mijn computers en airco! huilies![]()
Ik werk ja... 8uur per dag door de weeks..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef beerten het volgende:
[..]
Het is gewoon een opscheptopic. Je moet een schop onder je hol krijgen en aan het werk gaan.
Alle spulletjes netjes zelf verdient? Eerlij voor gewerkt? Of heeft papa de helft mee betaald?
Loopt zo'n scooter sneller als je neonverlichting aan staat? Ben je dan stoer en krijg je meer vrienden? Doet dat het een beetje bij de meisjes?
En als je al die vele computers van je nu eens uit zet. je doet er niets mee. Je bent nog te beroerd om ze fatsoenlijk aan te sluiten. Staan ze uit, wordt het niet warm, heb je geen airco nodig.
Volgens mij ben je gewoon een verwend kreng dat te lui is om ook maar iets te doen. Maar wel zielig genoeg om hier op te komen scheppen met al je spulletjes.
Puisterig pubertje...
Irritante topics vragen om irritante reply's. No hard feeilings.
Loopt dat lastig, met lange tenen...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik werk ja... 8uur per dag door de weeks..
En eind aug weer met school beginnen dus je moet niet zeiken dat ik niks doe klootzak.
Ik mag toch zelf weten wat ik doe, met me scooter en mijn leven.. daar hoeven jullie niks over te zeggen dus hou je pleuris smoel over mijn leven en mijn spullen
en als ik daar iets over wil vertellen dan doe ik dat... je hoeft er geen reactie op te leveren...
je maakt trouwens kutmuziek.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:04 schreef beerten het volgende:
[..]
Loopt dat lastig, met lange tenen...
Heerlijk: hap hap hap en je mist de grap. Toedels!
Waarom open je dan uberhaupt hier dit topic? Ga dan bloggen, loser.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef junkiesietze het volgende:
daar hoeven jullie niks over te zeggen dus hou je pleuris smoel over mijn leven en mijn spullen
Daar is dit forum toch voor?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom open je dan uberhaupt hier dit topic? Ga dan bloggen, loser.
Hahahahaha, je wijkt af van het onderwerp. Ik vond jou posting irritant. Dus plaats ik een irritante posting terug. Hoofdzakelijk om je uit je tent te lokken. En dat is gelukt! Heerlijk. Wat krijg je als reactie: je maakt kut-muziek.quote:
en opscheppen dus.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:08 schreef junkiesietze het volgende:
t enige wat iedereen hier kan is mensen afzeiken en lompe opmerkingen maken.
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb een scooter met airco en daar wil ik op rijden maar het is vies weer en ik heb geen geld voor benzine dus zit ik nu thuis op mijn kamertje met neonverlichting![]()
jonge wat denk je nou, dat ik dit allemaal serieus neem ofzo?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:11 schreef beerten het volgende:
[..]
Hahahahaha, je wijkt af van het onderwerp. Ik vond jou posting irritant. Dus plaats ik een irritante posting terug. Hoofdzakelijk om je uit je tent te lokken. En dat is gelukt! Heerlijk. Wat krijg je als reactie: je maakt kut-muziek.
Hoop je nu dat ik boos wordt? Nou, nee! Smaken verschillen.
Ik zie alleen het verband niet tussen mijn muziek en jou topic. Je reageert met een volstrekt belachelijk iets. Onmacht. Kinderachtig. Jammer. Je geeft niet echt blijk van eneige sportiviteit danwel volwassenheid.
Maar heb je je zooi nu al opgeruimd? Of ben je nog steeds aan het huilen?
En ja, ik probeer je weer uit je tent te lokken.
vind ik ookquote:Op zondag 31 juli 2005 18:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Jouw eigen post stralen toch altijd een zekere mate van beschaving uit.
Ja echt he.quote:
ik moet hard een nieuwe achterband... zit geen profiel meer op... ik kan nu kk hard driften op dat dingquote:Op zondag 31 juli 2005 21:00 schreef AMDFreak het volgende:
Nat asfalt = goedkoop burnenslijt het minder snel
Weet je wat hard is? met je scooter tegen een boom op knallenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik moet hard een nieuwe achterband... zit geen profiel meer op... ik kan nu kk hard driften op dat ding
Hard kan ook snel betekenen...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Weet je wat hard is? met je scooter tegen een boom op knallen![]()
Weet je wat nog harder is? De lol die we er van hebben![]()
Mwah, je mag van mij ook snel tegen een boom aan kleunen, het is mij om het evenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hard kan ook snel betekenen...
denk een keer na kneus
Lingo.quote:
*groen groen groen groen groen* *GRABBEL* --rood-- * AWWWWWWWWWWW*quote:
Jij bent wel een aangebrand kippetje.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hard kan ook snel betekenen...
denk een keer na kneus
Wat ik dus ook al zei:quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:05 schreef diertjuh het volgende:
Kun je ook een zin maken zonder een scheldwoord erin?
Naja, moet je verder zelf weten. Maar je komt niet slim over zo.
Reactie Junkiesietze: vind ik ookquote:Op zondag 31 juli 2005 18:11 schreef r_one het volgende:
Jouw eigen post stralen toch altijd een zekere mate van beschaving uit.
Tja, zou je eigenlijk ook niet verwachten dan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat ik dus ook al zei:
[..]
Reactie Junkiesietze: vind ik ook
Enige zelfkennis heeft ie dus wel, moet je 'm toch nageven![]()
![]()
dit topic bedoel jequote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef junkiesietze het volgende:
Heb je nu een prettig gevoel, in de waan dat je het laatste woord had?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge wat denk je nou, dat ik dit allemaal serieus neem ofzo?
het is internet
als je dat met iets serieus vergelijkt dan ben je een debiel.. vooral op fok...
ik vind t ook leuk om mensen te fokken en te irriteren... dus daarom doe ik dat.. netzoals iedereen
en blijkbaar lukt me dat ook want je trekt het je aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |