ik denk het wel jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
volgens mij geldt het voor 99% van alle fokkers
bewijs:quote:
Statistiekenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
bewijs:
Statistieken
Laatste bezoek: -5 seconden geleden
Aantal posts: 9203 (gemiddeld 18 per dag)
Nou sinds gisteren welquote:
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;quote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
bewijs:
Statistieken
Laatste bezoek: -5 seconden geleden
Aantal posts: 9203 (gemiddeld 18 per dag)
welnee... en dan nog, dat is een uitschieter, op een verder heel bescheiden fokgedrag...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou sinds gisteren wel
ik bedoel, een keer een dagje zomaar uit je slof schieten, okee, maar 569 daar moet je toch serieus je best voor doen hoor
Nou hierquote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;
Veeloposter dus![]()
Jij bent gewoon een weinigposterquote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;
Veelposter dus![]()
meneer zegt wat:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier
SCHULDIG SCHULDIG SCHULDIG Djenneke
Ik heb ook heel lang maar weinig gepost hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 23257 (gemiddeld 22 per dag)
In het begin was ik maar heeeeel amper actief en ben zelfs half jaar niet meer geweest![]()
Bwa, ik zorg gewoon altijd dat ik iets zinnigs te vertellen heb en meestal zijn mijn posts langer dan twee woorden en een smileyquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang maar weinig gepost hoor![]()
Ik ben ook ruim een half jaar minder actief geweestquote:Op zondag 31 juli 2005 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
In het begin was ik maar heeeeel amper actief en ben zelfs half jaar niet meer geweest![]()
juist jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, ik zorg gewoon altijd dat ik iets zinnigs te vertellen heb en meestal zijn mijn posts langer dan twee woorden en een smiley
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen, of wat mijn eerste post was... vast iets lulligs en of onaardigsquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik ben gaan posten toen ik de DASOO topic vond
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen, of wat mijn eerste post was... vast iets lulligs en of onaardigs![]()
Ik heb eerst een jaar 4 ppd gepost, toen anderhalf jaar iets van 20 ppd, en sinds begin dit jaar 155 ppdquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik ben gaan posten toen ik de DASOO topic vond
![]()
ziek!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eerst een jaar 4 ppd gepost, toen anderhalf jaar iets van 20 ppd, en sinds begin dit jaar 155 ppd
ik weet nog wel wat mn eerste topic wasquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen, of wat mijn eerste post was... vast iets lulligs en of onaardigs![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eerst een jaar 4 ppd gepost, toen anderhalf jaar iets van 20 ppd, en sinds begin dit jaar 155 ppd
Iddquote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
gaat vast niet lukken met die verrotte search...
stond dat ook echt zo bij je statistieken?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat mn eerste topic was
een soort van warez request in DIG
gelukkig niet gebanned of genote
ik heb nog nooit een ban gehad, en dat voor een baggeruser!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat mn eerste topic was
een soort van warez request in DIG
gelukkig niet gebanned of genote
Ik ook nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad, en dat voor een baggeruser!![]()
Jij was geen baggeruser, dus jij hoort er niet bijquote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Same here
Ik denk zelfs niet dat ik notes heb![]()
![]()
Ik zou zelf niet weten waarvoor ik notes zou moeten hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Same here
Ik denk zelfs niet dat ik notes heb![]()
![]()
Owquote:Op zondag 31 juli 2005 17:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij was geen baggeruser, dus jij hoort er niet bij![]()
![]()
![]()
ik vind het nog steeds heel vreemdquote:
ja, dat je een rustig verlegen type bent, en dus geen bans krijgt...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar ik ben wel Belg, dat wil toch ook iets zeggen![]()
ik dus duidelijk welquote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet weten waarvoor ik notes zou moeten hebben
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds heel vreemd
(heb echt lullig geflamed met sanne nummer nogwat, armanimania, shirley in het hele begin, oldskoolnogwat en nog veeeel meer) uiteraard, was ik nooit de aanstichter... dat begrijpen jullie!![]()
Wegens gespam??quote:
Ken ik niet ..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wim Duisenberg is dood.![]()
Tering ik dacht minstens dat er een major aanslag geweest was of zo
mijn topics werden meestal al gesloten, voor er iets gepost wasquote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]idd
![]()
Ik bagger momenteel ook erg veel eigenlijk![]()
Ach voor vandaag is het een uitzondering![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wim Duisenberg is dood.![]()
Tering ik dacht minstens dat er een major aanslag geweest was of zo
Extra jornaal danquote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverredomme zeg nou sorry hoorMoeten we voor iedere scheet tegenwoordig een extra journaal inlassen??
spam heb ik nooit gedaan... maar wel hele heavy flames... best banwaardige ook eigenlijk... iemand hier op fok zal me wel mogen ofzo..quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
mijn topics werden meestal al gesloten, voor er iets gepost was
pool en dirkh...![]()
gelukkig is dirkh geen mod meer, van hem mocht echt NIKS!
Nah, dat laten we maar even in het middenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
wil ik dit weten? Ja, wil ik, vertel!
met kloons heb ik ergere topics geopend, en die bleven wel altijd openquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |