quote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef fransie102 het volgende:
Ach, in de comp staat Ajax er wel weer.
Gelukkig niet! Vond dit meer dan genoeg...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Hebben we geen blessuretijd?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En waarom mag Daniël de Ridder niet invallen??? Ik heb 180 minuten geen goede rechtsbuiten gezien bij Ajax, waarom dan niet een invalbeurtje???
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Vond dit meer dan genoeg...
Alleen Trabelsi is wat mij betreft zeker van zijn basisplaats, de andere tien posities liggen wat mij betreft open, niemand heeft zich genoeg bewezen in deze oefencampagne. Pienaar is geen rechtsbuiten (mist de snelheid, voorzet en de passeeractie) Ryan Babel is geen linksbuiten (heeft te weinig oog voor de rest van het team) zowel Harry Charisteas als Markus Rosenberg hebben mij niet kunnen overtuigen als diepste spits. Nigel de Jong en Zdenek Grygera zijn ver teruggevallen, na hun sterke periode aan het eind van vorig seizoen. Maarten Stekelenburg raakt altijd geblesseerd als hij is benoemd tot eerste doelman. Julien Escude is geen mandekker, wordt er door iedere tegenstander uitgelopen. Wesley Sneijder, Johnny Heitinga en Hedwiges Maduro zijn zéér talentvol, maar misschien wel een beetje overschat. Tomás Galásek en Nicolae Mitea lieten dit weekend aardige dingen zien, maar de eerste is niet de leider die we in hem willen zien en de tweede heeft heel veel vertrouwen nodig, anders gaat het weer mis...
En waarom mag Daniël de Ridder niet invallen??? Ik heb 180 minuten geen goede rechtsbuiten gezien bij Ajax, waarom dan niet een invalbeurtje???
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:54 schreef Radegast het volgende:
En toch gaat Ajax winnen van PSV vrijdag!
Dat kan zeker zo maar gebeuren. PSV heeft mij ook niet kunnen overtuigen bij de Peace Cup.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:54 schreef Radegast het volgende:
En toch gaat Ajax winnen van PSV vrijdag!
Was Ajax net zo goed als PSV?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:48 schreef zjroentje het volgende:
De aansluiting ook vanaf het middenveld.![]()
Dat ben ik met je eens, het vizier moet op die wedstrijd tegen Brondy worden gericht. Maar het is natuurlijk goed voor het zelfvertrouwen richting die wedstrijd in Denemarken om tegen PSV te winnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd tegen Brondby, daar gaat het om.
Vrijdag is lekker belangrijk, zolang we maar niet hard worden weggespeeld.
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:04 schreef F1Bas het volgende:
Ergste is wel dat Obodai de komende wedstrijden op rechtsback staat
Als beiden vrijdag zo voetballen dan wordt het echt genieten hoor.quote:
Laat Heitinga maar naar rechts schuiven.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:04 schreef F1Bas het volgende:
Ergste is wel dat Obodai de komende wedstrijden op rechtsback staat
Lijkt me wel de beste oplossing, met Grygera en Escude in het centrum en Lindenbergh op links.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laat Heitinga maar naar rechts schuiven.
Idd, het lijkt mij nu wel duidelijk dat je Escudé nooit meer als linksback moet opstellen.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt me wel de beste oplossing, met Grygera en Escude in het centrum en Lindenbergh op links.
Maar vijf dagen is wel heel erg kort.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens een hersenschudding duurt volgens mij niet zolang om van te herstellen.
Het gaat mij om de CL voorronde. Vrijdag kan me gestolen worden.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar vijf dagen is wel heel erg kort.
Overigens ben ik ervoor om Nigel de Jong rechtsachter te zetten, alles beter dan Obodai.
En dan Pienaar naar het middenveld.
Okee.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het gaat mij om de CL voorronde. Vrijdag kan me gestolen worden.
Ik was gewoon ff erg teleurgesteld in Escude op de linksback. Het hele team was trouwens drama, damn wat een saaie wedstrijd. Gewoon helemaal niets gecreëerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja Coco was echt de reddende engel geweest, wedstrijdfit en in vorm. Vooral de laatste paar seizoenen wedstrijd na wedstrijd klasse gespeeld
Tja, na zo'n avond moet je heel ver zoeken naar positieve puntenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat kan zeker zo maar gebeuren. PSV heeft mij ook niet kunnen overtuigen bij de Peace Cup.
En de aanwezige spelers van PSV + Hiddink hebben nu natuurlijk een teleurstellend Ajax gezien. Onderschatting kan dus wel degelijk aanwezig zijn.
Hiddink zeg maar dag met je o zo gewenste underdog positie
Heb je Diego nog gezien?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Het was dramatisch slecht vanavond en ik ben voor het eerst van mijn leven in de rust bij een wedstrijd van mijn cluppie vertrokken uit protest.
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Het was dramatisch slecht vanavond en ik ben voor het eerst van mijn leven in de rust bij een wedstrijd van mijn cluppie vertrokken uit protest.
begrijpelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Had je Blind niet mee kunnen nemen?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Mwah toch zou ik bij mijn club blijven zitten, hoe slecht het ook gaat.quote:
Precies,anders had ik 10 minuten na het begin van Arsenal v Porto al weg kunnen gaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwah toch zou ik bij mijn club blijven zitten, hoe slecht het ook gaat.
Lijkt me ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het intressanter hoe jij binnen 40 minuten weer in Den Bosch stondquote:Op zondag 31 juli 2005 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,anders had ik 10 minuten na het begin van Arsenal v Porto al weg kunnen gaan.
Ik reed met iemand mee,ik had wat alcohol opquote:Op zondag 31 juli 2005 23:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het intressanter hoe jij binnen 40 minuten weer in Den Bosch stond
woehahahquote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef Jajong het volgende:
Mijn vriendin kwam thuis van vakantie vandaag dus ik lig met haar in bed naar Ajax te kijken, heb t gewoon uit gezet om me met haar bezig te houden, en geloof dat zegt heel erg veel. Gelukkig is t een niks zeggende oefenpot. Dat met die inschuivende Maduro kan Blind beter doorstrepen en Escude mag van opbokken, Obodai daarentegen vond ik niet eens zo slecht spelen, net als vrijdag. Mitea viel redelijk in, en dat onze spitsen niet presteren ligt NIET aan de spitsen zelf, de aanvoer is ontzettend kut. Pienaar en Babel kunnen beter panna knockout gaan doen met Wooter ze vinden hun actie belangrijker dan t rendement. Lindenbergh mag t passen wel aan iemand anders overlaten en Maduro moet gewoon op t middenveld. Doe es gek blind, speel 442 want buitenspelers hebben we niet helaas.
Is ze zo lelijk?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef Jajong het volgende:
om me met haar bezig te houden, en geloof dat zegt heel erg veel.
Bij zo een toernooi wil je vermaakt wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Blessures voor Trabelsi en Stekelenburg
Amsterdam, 31 juli 2005
Trainer Danny Blind van Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Hatem Trabelsi en Maarten Stekelenburg. Het duo kwam tijdens de door hun club verloren wedstrijd tegen Boca Juniors (0-1) op het Amsterdam Tournament hard met elkaar in botsing.
Trabelsi moest het veld verlaten met een hersenschudding. De verwachting is dat hij een week tot tien dagen aan de kant moet blijven. Stekelenburg raakte geblesseerd aan zijn schouder. Trainer Danny Blind verklaarde dat zijn doelman waarschijnlijk minimaal vier tot zes weken uit de roulatie is. De geblesseerde Rosenberg en Grygera ontbraken tijdens de wedstrijd tegen de Argentijnse ploeg. Rosenberg had last van zijn knie. Grygera klaagde over pijn bij zijn achillespees.
Haha leuke grap, maar nee normaal gaat Ajax voor t meisje.quote:
Lekker dan.quote:
het mopperen en zeiken moet natuurlijk ook geoefend worden!quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet eens begonnen..
Dat is nou juist wel weer makkelijk: je kijkt gewoon welk team het meest succesvol is.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
't Is al moeilijk genoeg om erachter te komen voor welk team Asskicker deze week nu weer is.
ja idd je zou denken nu met een echt TD zal dat iig wel goed komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ook al is het idd een oefentoernooi, zo slecht spelen kan je natuurlijk gewoon niet verkopen.
Er zal verschrikkelijk veel moeten gebeuren willen we niet weer gewoon "fijn" voor de 2de plek vechten en UEFA cup geploeter.. Dit team heeft ZO niets te zoeken in de top.
Lekker ingekocht jongens!!!.
Alleen voor het publiek en het moreel van de spelers is dit toernooi wat minder geweest (toch hebben ze pluisje in levende lijve mogen aanschouwen), toch wa sop voorhand al duidelijk dat er met oefenwedstrijden weinig te winnen of te verliezen valt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ook al is het idd een oefentoernooi, zo slecht spelen kan je natuurlijk gewoon niet verkopen.
Er zal verschrikkelijk veel moeten gebeuren willen we niet weer gewoon "fijn" voor de 2de plek vechten en UEFA cup geploeter.. Dit team heeft ZO niets te zoeken in de top.
Lekker ingekocht jongens!!!.
Ik neem aan dat Ajax geen enkel risico neemt mbt de voorronde-wedstrijden, het lijkt mij dat Stekelenburg en Trabelsi hopen dáár hun rentree te maken.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens een hersenschudding duurt volgens mij niet zolang om van te herstellen.
Steek is 4 tot 6 week uitgeschakeld, dus die gaat dat echt niet redden hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ajax geen enkel risico neemt mbt de voorronde-wedstrijden, het lijkt mij dat Stekelenburg en Trabelsi hopen dáár hun rentree te maken.
Dat dacht ik ook, maar ik wist niet hoe erg de kwetsuur was en wist ook niet hoe lang voor een schouder-uit-de-kom stond.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Steek is 4 tot 6 week uitgeschakeld, dus die gaat dat echt niet redden hoor.
Tja Ajax (ik heb slechts het laatste half uur gezien) mistte enige creativiteit op het middenveld, dat had van der Vaart wel, ik ben benieuwd hoe Sneider het houdt, nu alles van hem afhangt en zijn maatje is vertrokken, hij blonk al niet uit door volwassenheid namelijk en gisteren smeet ie volgens mij ook weer zo irritant die bal tegen een hoofd van Boca wat hem op geel kwam te staan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef fransie102 het volgende:
Nu alweer paniek? Kom op, het is maar een oefentoernooitje... Het zag er niet goed uit, maar Blind heeft de boel binnen een paar weken wel weer redelijk op orde hoor.
Overigens mis je in dit soort duels nu al vd Vaart, die had het verschil wel kunnen maken.
vergelijk het budget eens tussen Milanello en de medische en trainingsafdeling van Ajax...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Aha, de ziekenboeg is weer lekker vol aan het stromen zo.
Ik vraag het al jaren, wat IS er toch mis met de medische staf bij Ajax dat er zoveel blessures zijn? Het is echt tijd voor een rip-off van Milan-Lab hoor...
Volgens mij mag AS een tijdje niet meer transfereren.....quote:
Brondby wordt ook gewoon overleven, dat weet je op voorhand, het spel zal echt niet grandioos zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Jajong het volgende:
Roma mag wel verkopen, niet kopen.
Maar als ze niet mogen kopen zullen ze niet zo gek zijn om 1 van hun beste spelers weg te doen lijkt me.
Anyway komop zeg niet zoo negatief, het is helemaal niet alleszeggend. Pas na de 1e pot tegen Brondby kun je pas echt oordelen, die schaal kan me namelijk ook gestolen worden
Tis al 2 jaar kutvoetbal. Het wordt gewoon tijd dat we weer AJAX te zien krijgen verdommequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Jajong het volgende:
Roma mag wel verkopen, niet kopen.
Maar als ze niet mogen kopen zullen ze niet zo gek zijn om 1 van hun beste spelers weg te doen lijkt me.
Anyway komop zeg niet zoo negatief, het is helemaal niet alleszeggend. Pas na de 1e pot tegen Brondby kun je pas echt oordelen, die schaal kan me namelijk ook gestolen worden
Ik weet ook niet of Ajax altijd blij is met dat toernooi hoor, het schept immers wél verwachtingen van Ajax op een moment dat ze er helemaal niet klaar voor zijn, dat vind ik ook oneerlijk van het publiek.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Tja, het is natuurlijk zo dat he tpas echt belangrijk is als het ergens om gaat, maar je eigen toernooi voor eigen publiek en dan ZO spelen... Dan is OF echt de vorm er nog niet OF de juiste instelling......of beide.
Wat verwacht jij dan van AJAX tov dit Ajax?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tis al 2 jaar kutvoetbal. Het wordt gewoon tijd dat we weer AJAX te zien krijgen verdomme
Ik weet het niet. Maar wat ik van gister kan concluderen is dat Blind er nog lang niet is. En ik vrees zelf dat hij de kwaliteit van de selectie heeft overschat, en het aantal versterkingen dus te weinig is. Maar goed, we zullen de wedstrijd tegen psv FF afwachten. Wat dit Ajax mist is een leider. Een leider die de jonkies kan sturen. Chivu was een leider, en in mindere mate waren dat Jari en Witschge ook in het seizoen dat we het zo goed deden in de CL. Zolang er geen ervaring is en er geen sprake is van leiderschap, dan ben ik bang dat het ook dit seizoen een harkgebied is binnen dit Ajaxquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan van AJAX tov dit Ajax?
heeft Ajax dan spelers waar dit echt mee mogelijk is?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef S-Two het volgende:
Ik meende te herinneren dat Blind aan het eind van vorig seizoen zei dat de punten enzo niets uit maakten, maar dat ie naar iets toe aan het bouwen was. Ik had er toen ook erg veel vertrouwen in. Okay, zo'n voorbereidingstoernooitje zegt misschien vrij weinig, maar ik heb nu ook steeds meer het idee dat het weer een kutseizoen gaat worden, misschien halen we wel behoorlijk wat punten, maar goed voetbal zal er denk ik niet veel zijn.
Is misschien ook maar goed ook, je moet weten wanneer je moet pieken, dat kun je niet een seizoen lang, de enige druk is het halen van de CL, wat er de overige maand gebeurd zou ik me niet zo'n zorgen over maken, de competitie is lang.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar wat ik van gister kan concluderen is dat Blind er nog lang niet is. En ik vrees zelf dat hij de kwaliteit van de selectie heeft overschat, en het aantal versterkingen dus te weinig is. Maar goed, we zullen de wedstrijd tegen psv FF afwachten.
De laatste tijd is het om te janken ja, met Sonck en Charisteas. Maar daarvoor viel het toch wel mee? Arveladze, Mido en Ibrahimovic waren toch echt niet mis. Alleen dan komt een Zlatan helemaal los en dan verkopen ze hemquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft ook niet de sterren van de hemel te spelen op het AT, maar wel gewoon vrijuit voetballen, combineren en GVDeens doelpunten maken!!!
Waar haalt Ajax die faalhazen voor in de spits altijd vandaan??
Ajax heeft natuurlijk een hierarchie probleem gekent wat nog steeds niet uit de wereld is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik verwacht wel juiste spelers, dat ze die houden EN aankopen. En niet voor een paar grijpstuivers de besten laten gaan omdat er iets in de groep speelt.
Er is gewoon iets mis bij Ajax wat ze bij psv wel redelijk kunnen tegengaan mbt spelers.
WTF moesten we toch met Harry? Die had niets laten zien, speelde nooit en toch MOEST en zou hij komen... weg geld.... etc etc etc...
Dan had Blind beter en meer moeten inkopen, maar volgens hem was de selectie goed genoeg. Dan moet je er nu ook staan. En als ze dan een leider willen halen, halen ze Lindenberghquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
heeft Ajax dan spelers waar dit echt mee mogelijk is?
Ik kan alleen Maxwell, Trabelsi noemen die dat kunnen spelen en andere zullen het alleen in (top)vorm kunnen. Je moet ook niet vergeten dat er nogal wat jonkies staan, ondanks dat ze al een paar jaar op het hoogste niveau spelen (Heitinga, Sneijder).
Dat zegt dan helaas meer over jou dan over ajax.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Men gokt op jonkies of oude vossen inderdaad, vooralsnog is het niet: des-ajax...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft ook niet de sterren van de hemel te spelen op het AT, maar wel gewoon vrijuit voetballen, combineren en GVDeens doelpunten maken!!!
Waar haalt Ajax die faalhazen voor in de spits altijd vandaan??
Het kan uiteraard een geldkwestie zijn, als Blind (net zoals Wisman bij Volendam destijds) gaat roepen dat zijn selectie niet goed genoeg is om met vertrouwen de titelstrijd aan te gaan wordt hij neergesabeld, zo oneerlijk is men ook wel weer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan had Blind beter en meer moeten inkopen, maar volgens hem was de selectie goed genoeg. Dan moet je er nu ook staan. En als ze dan een leider willen halen, halen ze Lindenbergh.
Heeft idd met tv-rechten te maken, en helaas zijn die verschillen dus wel erg grootquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:20 schreef Jajong het volgende:
Wat ik trouwens nooit heb begrepen is waarom een Celta de Vigo bijvoorbeeld Placente wel zouden kunnen betalen. Waarom stelt t hier financieel zo weinig voor? ( Heb wel een idee maar helemaal begrepen heb ik t nooit )
Was er niet een of andere regel met (eu?) wetgeving dat spelers die aan bepaalde voorwaarden voldoen minstens zoiets moesten verdienen ofzo? Dus daar zal je wel vaker tegen aanlopen. Er wat verdient een Maxwell nu dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Radegast het volgende:
Placente vroeg 1 miljoen salaris, dat is teveel voor Ajax. Zeker voor een speler die zo blessuregevoelig is, de transfer naar Celta is ook afgeketst omdat hij daar niet door de medische keuring kwam. Dat is ook de reden waarom Leverkusen wacht met het aanbieden van een nieuw contract, omdat z'n knie verrot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |