quote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef fransie102 het volgende:
Ach, in de comp staat Ajax er wel weer.
Gelukkig niet! Vond dit meer dan genoeg...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Hebben we geen blessuretijd?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En waarom mag Daniël de Ridder niet invallen??? Ik heb 180 minuten geen goede rechtsbuiten gezien bij Ajax, waarom dan niet een invalbeurtje???
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Vond dit meer dan genoeg...
Alleen Trabelsi is wat mij betreft zeker van zijn basisplaats, de andere tien posities liggen wat mij betreft open, niemand heeft zich genoeg bewezen in deze oefencampagne. Pienaar is geen rechtsbuiten (mist de snelheid, voorzet en de passeeractie) Ryan Babel is geen linksbuiten (heeft te weinig oog voor de rest van het team) zowel Harry Charisteas als Markus Rosenberg hebben mij niet kunnen overtuigen als diepste spits. Nigel de Jong en Zdenek Grygera zijn ver teruggevallen, na hun sterke periode aan het eind van vorig seizoen. Maarten Stekelenburg raakt altijd geblesseerd als hij is benoemd tot eerste doelman. Julien Escude is geen mandekker, wordt er door iedere tegenstander uitgelopen. Wesley Sneijder, Johnny Heitinga en Hedwiges Maduro zijn zéér talentvol, maar misschien wel een beetje overschat. Tomás Galásek en Nicolae Mitea lieten dit weekend aardige dingen zien, maar de eerste is niet de leider die we in hem willen zien en de tweede heeft heel veel vertrouwen nodig, anders gaat het weer mis...
En waarom mag Daniël de Ridder niet invallen??? Ik heb 180 minuten geen goede rechtsbuiten gezien bij Ajax, waarom dan niet een invalbeurtje???
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:54 schreef Radegast het volgende:
En toch gaat Ajax winnen van PSV vrijdag!
Dat kan zeker zo maar gebeuren. PSV heeft mij ook niet kunnen overtuigen bij de Peace Cup.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:54 schreef Radegast het volgende:
En toch gaat Ajax winnen van PSV vrijdag!
Was Ajax net zo goed als PSV?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:48 schreef zjroentje het volgende:
De aansluiting ook vanaf het middenveld.![]()
Dat ben ik met je eens, het vizier moet op die wedstrijd tegen Brondy worden gericht. Maar het is natuurlijk goed voor het zelfvertrouwen richting die wedstrijd in Denemarken om tegen PSV te winnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd tegen Brondby, daar gaat het om.
Vrijdag is lekker belangrijk, zolang we maar niet hard worden weggespeeld.
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:04 schreef F1Bas het volgende:
Ergste is wel dat Obodai de komende wedstrijden op rechtsback staat
Als beiden vrijdag zo voetballen dan wordt het echt genieten hoor.quote:
Laat Heitinga maar naar rechts schuiven.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:04 schreef F1Bas het volgende:
Ergste is wel dat Obodai de komende wedstrijden op rechtsback staat
Lijkt me wel de beste oplossing, met Grygera en Escude in het centrum en Lindenbergh op links.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laat Heitinga maar naar rechts schuiven.
Idd, het lijkt mij nu wel duidelijk dat je Escudé nooit meer als linksback moet opstellen.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt me wel de beste oplossing, met Grygera en Escude in het centrum en Lindenbergh op links.
Maar vijf dagen is wel heel erg kort.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens een hersenschudding duurt volgens mij niet zolang om van te herstellen.
Het gaat mij om de CL voorronde. Vrijdag kan me gestolen worden.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar vijf dagen is wel heel erg kort.
Overigens ben ik ervoor om Nigel de Jong rechtsachter te zetten, alles beter dan Obodai.
En dan Pienaar naar het middenveld.
Okee.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het gaat mij om de CL voorronde. Vrijdag kan me gestolen worden.
Ik was gewoon ff erg teleurgesteld in Escude op de linksback. Het hele team was trouwens drama, damn wat een saaie wedstrijd. Gewoon helemaal niets gecreëerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja Coco was echt de reddende engel geweest, wedstrijdfit en in vorm. Vooral de laatste paar seizoenen wedstrijd na wedstrijd klasse gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |