quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef F1Bas het volgende:
op SMS6, Ajax begint om 20.45
Komt die andere wedstrijd er ook op trouwens? En anders, er voor of er na?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef DolerTPF het volgende:
Kijken! Dacht al dat het gister avond was..vanavond dus. Ajax vs Maradonna!
Komt ook gewoon, alles rechtstreeksquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Komt die andere wedstrijd er ook op trouwens? En anders, er voor of er na?
cultheld is een latente Ajax-fan.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef Simmertje het volgende:
Wat houden psv-ers zich toch graag met ons bezig![]()
Hij zal t altijd blijven ontkennen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Haha, ik zie dat hij meer in Ajax topics post dan in psv topics
Ik denk niet dat je Mandy kan betalen van Obodai De Ridder en Lobont neequote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef D1 het volgende:
Ik dacht dat Van der Meyde met de Spurs al rond was. Natuurlijk is het te hopen dat Ajax hem weer terug kan halen, maar ik ben het met MM eens dat we daar waarschijnlijk niet het geld voor hebben.
Maar stel dat hij wel zou komen, wie moet er dan voor hem weg. Ik neem aan dat Ajax niet de middelen heeft om het salaris van Andy, wat niet gering zal zijn, te betalen bovenop dat van de huidige selectiespelers.
De Ridder zou ik zelf houden, heb nog steeds vertrouwen dat hij het kan brengen bij Ajax. Maar wat is de houdbaarheidsdatum van Pienaar...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Mandy kan betalen van Obodai De Ridder en Lobont nee
laten we het hopen. Je hebt met Rosales en de Ridder toch zat op Rechtsquote:Op zondag 31 juli 2005 16:53 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie van der Meyde eerder naar de Spurs gaan eigenlijk.
Wat wordt de opstelling voor vanavond?
Daarom moet Mandy komen!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie vanavond het liefst de voorhoede zo:
Mitea - Rosenberg - Rosales
Rosenberg moet gewoon eens een fatsoenlijke voorzet krijgen. Niet dat gepingel van Babel.
Dat lijkt me een klusje voor Pienaar op 10.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Rosenberg juist nogmaals in actie zien en dan wel steekpasses. En maar geen De Ridder...
Dan zit je met Rosales wel goed.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie vanavond het liefst de voorhoede zo:
Mitea - Rosenberg - Rosales
Rosenberg moet gewoon eens een fatsoenlijke voorzet krijgen. Niet dat gepingel van Babel.
quote:31/7/2005 - At5: "Coco wel aangeboden, maar geweigerd wegens blessuregevoeligheid"
(Gepost door P.)
BRON: At5
De kortstondige hoop van supporters op een ervaren verdediger zoals Coco die is kan weer geblust worden. Ajax zegt namelijk geen interesse te hebben voor de linkback omdat hij te blessuregevoelig zou zijn. Coco zou wel zijn aangeboden bij Ajax.
Danny Blind heeft eerder al gezegd dat vanwege het ontbreken van Maxwell een extra linksback in zijn selectie mist. Dagelijks worden er twee tot drie verdedigers aangeboden, maar Blind wil ook echt een versterking hebben, iemand die meteen inzetbaar is en blijft. Kennelijk is Coco dat dus niet en wordt er afgewacht tot de scouts wél een geschikte linksback hebben gevonden.
Voor zestig miljoen mag 'ie 'm hebben.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Zit Arnesen nou voor Sneijder op de tribune?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |