quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef F1Bas het volgende:
op SMS6, Ajax begint om 20.45
Komt die andere wedstrijd er ook op trouwens? En anders, er voor of er na?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef DolerTPF het volgende:
Kijken! Dacht al dat het gister avond was..vanavond dus. Ajax vs Maradonna!
Komt ook gewoon, alles rechtstreeksquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Komt die andere wedstrijd er ook op trouwens? En anders, er voor of er na?
cultheld is een latente Ajax-fan.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef Simmertje het volgende:
Wat houden psv-ers zich toch graag met ons bezig![]()
Hij zal t altijd blijven ontkennen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Haha, ik zie dat hij meer in Ajax topics post dan in psv topics
Ik denk niet dat je Mandy kan betalen van Obodai De Ridder en Lobont neequote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef D1 het volgende:
Ik dacht dat Van der Meyde met de Spurs al rond was. Natuurlijk is het te hopen dat Ajax hem weer terug kan halen, maar ik ben het met MM eens dat we daar waarschijnlijk niet het geld voor hebben.
Maar stel dat hij wel zou komen, wie moet er dan voor hem weg. Ik neem aan dat Ajax niet de middelen heeft om het salaris van Andy, wat niet gering zal zijn, te betalen bovenop dat van de huidige selectiespelers.
De Ridder zou ik zelf houden, heb nog steeds vertrouwen dat hij het kan brengen bij Ajax. Maar wat is de houdbaarheidsdatum van Pienaar...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Mandy kan betalen van Obodai De Ridder en Lobont nee
laten we het hopen. Je hebt met Rosales en de Ridder toch zat op Rechtsquote:Op zondag 31 juli 2005 16:53 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie van der Meyde eerder naar de Spurs gaan eigenlijk.
Wat wordt de opstelling voor vanavond?
Daarom moet Mandy komen!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie vanavond het liefst de voorhoede zo:
Mitea - Rosenberg - Rosales
Rosenberg moet gewoon eens een fatsoenlijke voorzet krijgen. Niet dat gepingel van Babel.
Dat lijkt me een klusje voor Pienaar op 10.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Rosenberg juist nogmaals in actie zien en dan wel steekpasses. En maar geen De Ridder...
Dan zit je met Rosales wel goed.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie vanavond het liefst de voorhoede zo:
Mitea - Rosenberg - Rosales
Rosenberg moet gewoon eens een fatsoenlijke voorzet krijgen. Niet dat gepingel van Babel.
quote:31/7/2005 - At5: "Coco wel aangeboden, maar geweigerd wegens blessuregevoeligheid"
(Gepost door P.)
BRON: At5
De kortstondige hoop van supporters op een ervaren verdediger zoals Coco die is kan weer geblust worden. Ajax zegt namelijk geen interesse te hebben voor de linkback omdat hij te blessuregevoelig zou zijn. Coco zou wel zijn aangeboden bij Ajax.
Danny Blind heeft eerder al gezegd dat vanwege het ontbreken van Maxwell een extra linksback in zijn selectie mist. Dagelijks worden er twee tot drie verdedigers aangeboden, maar Blind wil ook echt een versterking hebben, iemand die meteen inzetbaar is en blijft. Kennelijk is Coco dat dus niet en wordt er afgewacht tot de scouts wél een geschikte linksback hebben gevonden.
Voor zestig miljoen mag 'ie 'm hebben.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Zit Arnesen nou voor Sneijder op de tribune?
hele mooie strik inderdaad.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef S-Two het volgende:
Wat een kutopstelling, maar goed... ik ga nu ff kijken.
Best triest dat je elke club die even goed speelt als jouw club gaat zienquote:Op zondag 31 juli 2005 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Best triest, voor elke Ajax wedstrijd wordt zich door de Ajax fans afgevraagd of Ajax nu eindelijk 'zijn oude echte vorm' te pakken zal krijgen en steeds worden de fans weer teleurgesteld en zo gaat dat nou al maanden.
Ik begin ook het ergste te vrezen, als ik eerlijk ben denk ik dat we het ook erg moeilijk krijgen tegen Brondby...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo zal je hem vaker zien dit seizoen hoor.
Ajax organiseert het volgens mij niet zelf hoor, maar op zich zit er best wat in de rest van je stukjequote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Het gefluit zegt al alles. Het ligt niet aan Koeman, het ligt niet aan Blind.
Ze kunnen nog een blik vol met nieuwe trainers openmaken maar met dit matige team wordt je nog in geen lichtjaren kampioen, laat staan dat je een nietszeggende toernooi kunt winnen, laat staan dat je überhaupt een wedstrijd kan winnen op dit nietszeggende toernooi dat nota bene het organiserende club is.
Helemaal mee eens, de passes zijn zo vreselijk slecht, een bal wordt gewoon op goed geluk richting een speler geschoten en dan maar hopen dat de tegenstanders er maar niet aan komen, wat natuurlijk 8 van de 10 keer wel gebeurd.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat een slechte eerst helft van Ajax. Er is geen positiespel, iedereen lijkt voor z'n eigen te voetballen. En Escude is een drama.
Ik hoop op een betere tweede helft, en haal alsjeblieft die Babel eruit.
Ja Coco was echt de reddende engel geweest, wedstrijdfit en in vorm. Vooral de laatste paar seizoenen wedstrijd na wedstrijd klasse gespeeldquote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik begin ook het ergste te vrezen, als ik eerlijk ben denk ik dat we het ook erg moeilijk krijgen tegen Brondby...![]()
Wat een kutwedstrijd, enne dat Coco niet komt is niet erg ja, Escude is een prima linksback![]()
Ik heb geen team gezien, alleen 11 individuen.. Dat is meteen het probleem, want de kwaliteit om kampioen te worden is er ruim voldoende.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Het gefluit zegt al alles. Het ligt niet aan Koeman, het ligt niet aan Blind.
Ze kunnen nog een blik vol met nieuwe trainers openmaken maar met dit matige team wordt je nog in geen lichtjaren kampioen, laat staan dat je een nietszeggende toernooi kunt winnen, laat staan dat je überhaupt een wedstrijd kan winnen op dit nietszeggende toernooi dat nota bene het organiserende club is.
Het 4-3-3 system is opzich goed, alleen de spelers van Ajax weten niet goed hoe ze in dat systeem moeten spelen, ze realiseren zich niet dat balbezit juist dan erg belangrijk is.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax moet afstappen van het 4 - 3 - 3 systeem. Maar dat lijken ze niet te begrijpen. Of ze willen het niet begrijpen.
Best triest, als je van club wisselt omdat het even niet goed gaat.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Best triest, voor elke Ajax wedstrijd wordt zich door de Ajax fans afgevraagd of Ajax nu eindelijk 'zijn oude echte vorm' te pakken zal krijgen en steeds worden de fans weer teleurgesteld en zo gaat dat nou al maanden.
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:44 schreef Radegast het volgende:
Komende vrijdag zal het beter gaan. Let maar op!
Net of het nog slechter kan dan vandaag?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
....hou op, ik krijg buikpijn van het lachen.
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:44 schreef Radegast het volgende:
Komende vrijdag zal het beter gaan. Let maar op!
Guus zit op de tribune, en die moet eventjes wat zand in de ogen gestrooid worden.
Gefeliciteerd. Je hebt de troffee gewonnen voor de Understatement van het Jaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ajax is niet echt beter geworde, haha
Ga ff ergens anders de 14-jarige puber kleuter uithangen ofzo, je wordt nu al vervelend en het seizoen is nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt de troffee gewonnen voor de Understatement van het Jaar.![]()
![]()
The truth hurts, doesn't it.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders de 14-jarige puber kleuter uithangen ofzo, je wordt nu al vervelend en het seizoen is nog niet eens begonnen.
Pleur nou maar op als je niks hebt toe te voegen, dan mag je aan het eind van het seizoen wel weer even langs komen huilen. Ciaoquote:
Met andere woorden, hier mogen enkel pro-Ajax supporters komen?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pleur nou maar op als je niks hebt toe te voegen, dan mag je aan het eind van het seizoen wel weer even langs komen huilen. Ciao
Nee hoor, maar wel enkel mensen die iets nuttigs toe te voegen hebben. En dat heb jij duidelijk niet. Gelukkig zijn er in dit topic ook zat supporters van andere clubs die zich wel normaal weten te gedragen, daar heb ik dan ook veel meer respect voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met andere woorden, hier mogen enkel pro-Ajax supporters komen?![]()
Ik zie nu op de tweede pagina al talloze 'nutteloze' reacties die binnen jouw criteria zouden vallen, en het enige wat ik doe, zijn de feiten benadrukken en kritiek leveren waar anderen dat ook doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel enkel mensen die iets nuttigs toe te voegen hebben. En dat heb jij duidelijk niet. Gelukkig zijn er in dit topic ook zat supporters van andere clubs die zich wel normaal weten te gedragen, daar heb ik dan ook veel meer respect voor.
Je mag best kritisch zijn, ik vind ook dat ze kut spelen, maar jij loopt altijd alleen maar uit te lokken en triest te doen en dat wordt na een tijdje gewoon irritant.
Je kunt er moeilijk op reageren inderdaad. 't Is al moeilijk genoeg om erachter te komen voor welk team Asskicker deze week nu weer is.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Negeren devv, gewoon negeren.
Het feit dat Ajax 0 keer scoort, en eigenlijk ook niks heeft gecreeerd behalve in de eerste minuut van dit toernooi, daarom wordt gefloten. Maar goed, je weet wat ze zeggen over een slechte generale. Twee achter elkaar nogalliefst, dus dan moet 't wel een buitengewoon goed seizoen wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:34 schreef fransie102 het volgende:
Werd Blind uitgefloten? Zou belachelijk zijn
Vroeg ik me ook af inderdaad. Volgens mij is dat gewoon vastgegroeidquote:Op zondag 31 juli 2005 22:34 schreef zjroentje het volgende:
Dat hield ook niet over zeg.....
En een sleutelbeen uit de kom? Kan dat uberhaupt wel?
Nee het teamquote:Op zondag 31 juli 2005 22:34 schreef fransie102 het volgende:
Werd Blind uitgefloten? Zou belachelijk zijn
Eensch. Erg zonde.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef Kang-He het volgende:
Dat Trabelsi er even eruit ligt is het grootste verlies van het AT lijkt me.
Over Brondby maak ik me helemaal geen zorgen hoor.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:39 schreef D1 het volgende:
Waar ik me wel zorgen om maak is de wedstrijd tegen Brondby. Dat team blijft winnen in haar eigen competitie en Ajax moet echt met goed spel voor de dag komen om daar als winnaar uit te komen.
Inderdaad, ik heb altijd nog wel vertrouwen in Charisteas gehad, maar vanavond heb ik hem niks goed zien doen. Zelfs een simpele pass leverde balverlies op.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:44 schreef Bennie_K het volgende:
man...wat een drama. Charisteas, Escude en Sneijder moeten echt oprottenstelletje amateurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |