quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef F1Bas het volgende:
op SMS6, Ajax begint om 20.45
Komt die andere wedstrijd er ook op trouwens? En anders, er voor of er na?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef DolerTPF het volgende:
Kijken! Dacht al dat het gister avond was..vanavond dus. Ajax vs Maradonna!
Komt ook gewoon, alles rechtstreeksquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Komt die andere wedstrijd er ook op trouwens? En anders, er voor of er na?
cultheld is een latente Ajax-fan.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef Simmertje het volgende:
Wat houden psv-ers zich toch graag met ons bezig![]()
Hij zal t altijd blijven ontkennen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Haha, ik zie dat hij meer in Ajax topics post dan in psv topics
Ik denk niet dat je Mandy kan betalen van Obodai De Ridder en Lobont neequote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef D1 het volgende:
Ik dacht dat Van der Meyde met de Spurs al rond was. Natuurlijk is het te hopen dat Ajax hem weer terug kan halen, maar ik ben het met MM eens dat we daar waarschijnlijk niet het geld voor hebben.
Maar stel dat hij wel zou komen, wie moet er dan voor hem weg. Ik neem aan dat Ajax niet de middelen heeft om het salaris van Andy, wat niet gering zal zijn, te betalen bovenop dat van de huidige selectiespelers.
De Ridder zou ik zelf houden, heb nog steeds vertrouwen dat hij het kan brengen bij Ajax. Maar wat is de houdbaarheidsdatum van Pienaar...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Mandy kan betalen van Obodai De Ridder en Lobont nee
laten we het hopen. Je hebt met Rosales en de Ridder toch zat op Rechtsquote:Op zondag 31 juli 2005 16:53 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie van der Meyde eerder naar de Spurs gaan eigenlijk.
Wat wordt de opstelling voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |