Wees jezelf.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef chelle-piep het volgende:
kan iemand me nu vertellen wat ik ben?eerst wordt ik met alto betiteld en nu als stereotypegothic
kan iemand mij eventjes helpen alsjeblieeeeeeeeft?
ik ben een mens jah...heel knap...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Operc het volgende:
ik bedoelde dat piep een mens was...
ik wil gewoon effe weten hoe ik hier nou wordt betitelt...quote:
alto = alternatief = anders dan de rest, man daar zou je zelf toch wel op komen, en verder dat je iemand 'verkeerd inschat' op basis van zon reactiequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
slim opgemerkt, maar ik ahd het over muziek hoe ik daarmee wordt betiteld, maar ik heb je onderschat...
je bent best intelligent
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja het moest zij zijn, was er even niet bij met mn hoofd.. krijg je meteen dat soort dingen.. sorry![]()
Jawel je reageert schattigquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
ben ook niet schattig..scheelt weer
Van wat ik heb gelezen en begrepen is ze ook zichzelf maar daardoor word ze juist afgekraakt ofzo.quote:
Ze wordt vooral afgekraakt door Operc. Die is zelf een alto eerste klasse. En misschien is ze net ietsje te arrogant als ik het even snel door lees.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen en begrepen is ze ook zichzelf maar daardoor word ze juist afgekraakt ofzo.
Ik bedoel, ze draagt zwarte kleding. word ze meteen gothic, alto enz genoemd... en meteen opmerkingen als: krassenkrassen..
dat slaat toch nergens op?! net alsof iedereen die zwart draagt ook krast, of snijd of zelfmoord wil plegen![]()
please correct me if i'm wrong![]()
Natuurlijk slaat dat nergens op, but hey: mijn vriendin draagt ook alleen maar zwarte kleren, ik ook, luisteren beiden naar metal, etc. Dus ik vind haar niet raar whatsoever. Maar daarom zeg ik juist: wees jezelf. Haar vraag was dus hoe ze hier 'bestempeld' wordt, maar dat lijkt me helemaal niet interessant om te weten. Mij persoonlijk interesseert het totaal niet wat andere mensen van mij denken. Vandaar dat ik dat post.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen en begrepen is ze ook zichzelf maar daardoor word ze juist afgekraakt ofzo.
Ik bedoel, ze draagt zwarte kleding. word ze meteen gothic, alto enz genoemd... en meteen opmerkingen als: krassenkrassen..
dat slaat toch nergens op?! net alsof iedereen die zwart draagt ook krast, of snijd of zelfmoord wil plegen![]()
ja en dus? dat wilt ze graag..quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik bedoel, ze draagt zwarte kleding. word ze meteen gothic, alto enz genoemd...
volgens mij verdedigt ze zichzelf alleen maar en als je dat doet vinden mensen je snel arrogant.. believe me, ik heb er ervaring meequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze wordt vooral afgekraakt door Operc. Die is zelf een alto eerste klasse. En misschien is ze net ietsje te arrogant als ik het even snel door lees.
ja nou, laat haar dan. kraak der niet meteen af (nee, ik zeg niet dat jij dat ook doet (misschien wel maar dat weet ik niet, ik heb niet het hele topic doorgelezenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nou, laat haar dan. kraak der niet meteen af (nee, ik zeg niet dat jij dat ook doet (misschien wel maar dat weet ik niet, ik heb niet het hele topic doorgelezen)).
Als je een mooi zwart pak aan hebt word je normaal gesproken behandeld als een heer van stand (en terecht natuurlijk).quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, maar als je als 13-jarig meisje iets zwarts aan hebt wil je meteen zelfmoord plegenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je een mooi zwart pak aan hebt word je normaal gesproken behandeld als een heer van stand (en terecht natuurlijk).
is dat dan zo erg?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef fs180 het volgende:
maar zij draagt waarschijnlijk overseas, skateschoenen, en overal zwart
ik mag jou welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef chelle-piep het volgende:
even voor de duidelijkheid:
ik kras niet, snij niet en denk niet aan zelfmoord, dat idee alleen al lijkt me verschrikkelijk,
ik kan best gezellig zijn maar als ik van alle kanten wordt betiteld voor alto/gothic dan knapt er iets in me, want als ik er behoefte aan heb om betiteld te worden, vraag ik het wel of ik ga naar school,
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef fs180 het volgende:
maar zij draagt waarschijnlijk overseas, skateschoenen, en overal zwart
oversised zit weleens lekker ja, skateschoenen heb ik niet, en zwart...
heb ik een leuk zinnetje voor:I'm wearing black untill they found something darker.
ik hoef niet afgekraakt te worden..dat wordt ik al genoeg op school..
en nu kan ik gezellig gaan doen, mits jullie ook gezellig kunnen doen
en fs180, ik ben al 6 jaar fan van green day omdat mijn vader het liet horen, en sinds wanneer is nofx, of kamelot of after forever commercieel?
dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik mag jou wel(niet lezen met de nadruk op wel maar op mag
)
jij krast? ieuw...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef chelle-piep het volgende:
even voor de duidelijkheid:
ik kras
bah zegquote:
sinds wanneer, uh.. sinds ze overal op tv kwamen?]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef chelle-piep het volgende:
en fs180, ik ben al 6 jaar fan van green day omdat mijn vader het liet horen, en sinds wanneer is nofx, of kamelot of after forever commercieel?
dus als iets op tv komt, is het commercieel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:05 schreef fs180 het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef chelle-piep het volgende:
[/quote
sinds wanneer, uh.. sinds ze overal op tv kwamen?]
ik ook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:19 schreef chelle-piep het volgende:
jullie kunnen met z'n allen dood vallen weten jullie dat?
heel fijn mijn worden vervormen
krijg toch allemaal de......
over het algemeen: jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
dus als iets op tv komt, is het commercieel?
en leer quoten
je HOEFT mijn worden niet te verdraaienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef fs180 het volgende:
kom dan toch niet in dit topic als je het niet aankunt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef chelle-piep het volgende:
neej imberr jij niet
maar de rest wel, want iedereen gaat nu mijn wordt verdraaien; jij krast?
ik kras JUIST niet
whehe hoe kom je daar op, het is gewoon om geld te verdienenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
t meeste is imo meer voor vermaak dan dat het commercieel is hoor
hoeft niet nee, ik neem er de moeite niet voor, iets met andere woorden zeggen is al genoeg om jou op stang te jagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
je HOEFT mijn worden niet te verdraaien
maar leuk is het niet, want nu denkt straks iedereen op fok dat ik kras...nou da's lekker dan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik zou gewoon niet meer reageren op ze![]()
![]()
jah nou sorry hoor, maar ik vind woorden verdraaien niet zo erg, maar als mensen het zo gaan verdraaien dat iedereen straks denkt krast die? dan wordt ik wel boos...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoeft niet nee, ik neem er de moeite niet voor, iets met andere woorden zeggen is al genoeg om jou op stang te jagen
nou ik vind krassen nogal een serieuse zaak...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:58 schreef fs180 het volgende:
over dat krassen: ze stangen je, en je gaat er nog op in ook
precies.. ik bedoel, mensen die krassen zitten meestal behoorlijk met zichzelf overhoop en daar moet je niet mee spotten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:59 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
nou ik vind krassen nogal een serieuse zaak...
niet echt iets waar je iemand me moet stangen...
je mag me met mijn muziek smaak helemaal de grond instampen, dat boeit me niet zoveel wat anderen van mijn muzieksmaak vinden, maar dit soort dingen wordt gewoon te serieus...
ik lig niet met mijzelf overhoop, sterker nog, ik ben goeie vriendjes met mijzelf,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
precies.. ik bedoel, mensen die krassen zitten meestal behoorlijk met zichzelf overhoop en daar moet je niet mee spotten.![]()
jah nou gezellig hoor, ze beweren dat ik krasquote:
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:02 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
ik lig niet met mijzelf overhoop, sterker nog, ik ben goeie vriendjes met mijzelf,
maar je kan mij met muzieksmaak ofzo niet kwetsen, zelfs niet met vriendinnen ofzo, maar hiermee kwets je me dus wel heel erg, als je ik kras niet gaat veranderen in in kras![]()
![]()
![]()
Verander jij je sig es ff gauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef BObNL het volgende:
Whehe heb me hier dood gelachen![]()
erg naief allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |