Gamende vriendjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:47 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
oh, die had ik wel gezien, en mij kan je kwetsten hoor, heb voor vervelendere dingen gestaan...![]()
nou, het enige wat ik nu doe wat niet slim is is mijn energie aan jou gebruiken...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef Operc het volgende:
met die smiley lijkt t alsof je slapen vervelend vind... en alsof zelfs t vervelende nog slaapwekkend is, dus zo erg kannet ni zijn, maar als je die tekens had gezien had je die toch eigenlijk wel een beetje domme opmerking over 'zien' niet hoeven maken, en als je toch al wilt slapen is dit alleen maar meer energie verbruiken en das ni echt slim...
ja en dat weet ik ook wel...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef Operc het volgende:
da kun jij weten...
*rolt haar bed in om nog wat te lezen*quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Operc het volgende:
*applaus*
ik lees liever paardenboeken...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef Operc het volgende:
een boekje over zelfvertr.... ow sorry, ik zou geen onaardige opmerkingen maken om je tere zieltje te beschamen, weltruste dan chelle-piep!
Hilarisch topic!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:31 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
mijn vriendinnen zijn er dus echt letterlijk altijd voor me...
ik heb nu al vriendjes gehad maar die hadden het altijd te druk met gamen...
dus voor elkaar klaarstaan is wel fijn...
en dat deden mijn vriendjess dus niet![]()
je kruipt weg in je bed odner de dekens, dat is hetzelfde... truste!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
als ik een teer ziektje had was ik allang in een hoekje gekropen
nee hoor, ik ga liever m'n bed in voor ontspanning...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef Operc het volgende:
[..]
je kruipt weg in je bed odner de dekens, dat is hetzelfde... truste!
hahaha wat grappig...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:01 schreef Operc het volgende:
weet je ook eens hoe het voelt om gek van iemand te worden (nee niet OP je, ik game liever)
jah, want innerlijk telt tegenwoordig immers niet meer he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef mitchell88 het volgende:
Lol waarschijnlijk ging je tijdens het veranderen van je muziek stroming ook andere kleding dragen e.d Je werd dus alto! daar zou ik ook op afknappen!
dan nog altijd 2gymnasiumquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
1 of 2 gymnasium. Dat heeft geen niveau meisje, wacht maar tot er echt eisen worden gesteld
![]()
heb ik OOIT gezegd dat ik een relatie expert ben?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef fs180 het volgende:
en van wat voor bands houd onze relatie expert dan?
Het gaat toch om wat je zelf leukvindt, niet om goedkeuringquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef chelle-piep het volgende:
wordt nofx, green day, life of agony, kamelot, ozzy, jimmy eat world, epica, nightwish, en H.I.M goedgekeurd???
jah nou H.I.M wordt emo genoemd...
boeiend
HIM is okayquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef chelle-piep het volgende:
wordt nofx, green day, life of agony, kamelot, ozzy, jimmy eat world, epica, nightwish, en H.I.M goedgekeurd???
boeiend
ben ook niet schattig..scheelt weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef fs180 het volgende:oei oei oei, expert heb je je niet genoemd, wel gezegt dta je genoegervaring hebt, en nee ik gfa het niet voor je opzoeken, wat je je opeens brutaal aan het worden, pas maar op hoor, dan vinden ze je niet meer zo schattig hoor..
nee maar je weet maar nooit, dalijk zegen ze dat ik een wannabe-alto ben...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:09 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Het gaat toch om wat je zelf leukvindt, niet om goedkeuring![]()
niet bepaald, 2 punk(rock) bandjes, metal(?) en halve gothic zooi..quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef chelle-piep het volgende:
wordt nofx, green day, life of agony, kamelot, ozzy, jimmy eat world, epica, nightwish goedgekeurd??
jippiequote:
evanescencequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef chelle-piep het volgende:
boeiend
et is tenminste beter dan al die krolse slutjes die halfnaakt over het podium lopen en playbackenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
niet bepaald, 2 punk(rock) bandjes, metal(?) en halve gothic zooi..
was dat alles wat je leuk vindt?
evanescence is erreg mooi vind ik zelf...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
evanescenceook?
oh en iedereen, doe es ff normaallaat dat meisje zijn zoals ze is! tjees, als zij nou zwarte kleding ofzo wilt dragen!! boeit ook echt he
teveel vooroordelen hebben jullie hier!
![]()
zij is juist een vooroordeel (of reden ertoe) door haar stereotypegothicquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
evanescenceook?
oh en iedereen, doe es ff normaallaat dat meisje zijn zoals ze is! tjees, als zij nou zwarte kleding ofzo wilt dragen!! boeit ook echt he
teveel vooroordelen hebben jullie hier!
![]()
jah, ik kan best gezellig zijn hoor...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Operc het volgende:
ok, daar ben ik t dan nog mee eens, dat evanescence ok is ben ik t ook mee eens, en als je vriendelijk doet, kan t hier zelfs nog gezellig worden
Gewoon niet gelijk zo aangevallen doen. FOK!Users vinden dat alleen maar grappig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
jah, ik kan best gezellig zijn hoor...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij is juist een vooroordeel (of reden ertoe) door haar stereotypegothic
iddquote:
slim opgemerkt, maar ik ahd het over muziek hoe ik daarmee wordt betiteld, maar ik heb je onderschat...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef Operc het volgende:
een mens mss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |