quote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
ze begrepen me vanaf groep 8 niet meer...
me muzieksmaak veranderde...
vond ik dus minder want daar verloor ik me vriendje en een zooi vriendinnen...quote:
Je bent wel goed in dingen verzinnen, niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:35 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
vond ik dus minder want daar verloor ik me vriendje en een zooi vriendinnen...
ik werd een metal-fan...
kut-vooroordelen ook![]()
ja tuurlijk...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:36 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Je bent wel goed in dingen verzinnen, niet?![]()
een wijze les, want het waren blijkbaar niet zulke goede vriendinnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:35 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
vond ik dus minder want daar verloor ik me vriendje en een zooi vriendinnen...
ik werd een metal-fan...
kut-vooroordelen ook![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:39 schreef chelle-piep het volgende:
ik doe geen dingen verzinnen...
Nee, je bent een echte grappenmakerquote:Op zondag 31 juli 2005 20:39 schreef chelle-piep het volgende:
ben namelijk niet nep
effe heel dom ik weet et;was dit sarcastisch?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef Overlast het volgende:
Oh mijn god.
Superlatieven schieten tekort.
Ik neem alles terug wat ik ooit over PUB heb gezegd.
Is er nog een mod-functie vacant voor chelle-piep, deze vrouw heeft zoveel wijsheid te delen.
Chapeau!
\quote:Op zondag 31 juli 2005 20:47 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
effe heel dom ik weet et;was dit sarcastisch?
neuh,,quote:Op zondag 31 juli 2005 20:51 schreef Repeat het volgende:
erm denk je dat iemand er ook maar aan zou kunnen denken om dat te menen?
erm fok is laag gezaktquote:Op zondag 31 juli 2005 20:54 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
neuh,,
maar 1 ding weet ik wel; als ze jou zouden nemen dan was Fok!wel erg laag gezakt...
beetje midden in een gesprek doodleuk mee gaan praten...
nee liever niet...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:57 schreef Repeat het volgende:
ik weet trouwens niet of je bekend bent met het begrip forum, maar dat geeft je juist de mogelijkheid om allemaal mee te praten. Een gesprek hou je maar in je tmf webchat
bwheheh hou jij je ouwe moer maar voor het lapjequote:Op zondag 31 juli 2005 20:58 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
nee liever niet...
daar zitten allemaal maloten
been there..hate it...
zelfs habbo is nog leuker
alleen voor een 999 opinionquote:Op zondag 31 juli 2005 20:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm fok is laag gezakt
en mij nemen zou een hele verstandige keus zijn![]()
me moeder is niet oud...31quote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
bwheheh hou jij je ouwe moer maar voor het lapje
jah...slimmer dan jijquote:
stuudje? bwhehehequote:Op zondag 31 juli 2005 21:00 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
alleen voor een 999 opinion
weet ik bestaat niet
ben een stuudje
pech
gymnasium haal je niet zomaarquote:Op zondag 31 juli 2005 21:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
stuudje? bwhehehe
beter vermaak dan ron brandsteder dit
ah! komt goed uit!quote:
nee, er zijn inderdaad weinig mensen die het gymnasium al op hun 13e gehaald hebben.quote:
sorry, krijgen we pas in de 3e...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
ah! komt goed uit!
kan je me gelijk even de citroenzuurcyclus uitleggen want die heb ik nog niet helemaal door.
en hoeveel leeftijdsverschil (tijd) zit er tussen jou en de gemiddelde discussiedeelnemer in dit topic?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef chelle-piep het volgende:
en dan nog wat, wijsheid komt met de tijd
op gymnasiu komen...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
nee, er zijn inderdaad weinig mensen die het gymnasium al op hun 13e gehaald hebben.
Daarom ben ik ook slimmer dan jou, want ik ben bijna 16 en jij bent 13quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef chelle-piep het volgende:
en dan nog wat, wijsheid komt met de tijd
lijkt me een leuk rekensommetje voor jou...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en hoeveel leeftijdsverschil (tijd) zit er tussen jou en de gemiddelde discussiedeelnemer in dit topic?
bwhehehe je hebt de derde nog niet eens bereikt?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
sorry, krijgen we pas in de 3e...
moet je zelf maar weer naar school gaan...
leer je veel hoor!
als ik 16 ben heb ik ook wel weer wat wijsheid hoor...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:04 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook slimmer dan jou, want ik ben bijna 16 en jij bent 13![]()
heb ik dat ooit beweert?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
bwhehehe je hebt de derde nog niet eens bereikt?
waarom neem ik de moeite om nog op je in te gaan dan als iemand zegt dat ie dan slimmer is dan ik?
ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
als ik 16 ben heb ik ook wel weer wat wijsheid hoor...
rot dan opquote:
zeg, jij zit hier op te scheppen over jouw intelligentiequote:Op zondag 31 juli 2005 21:05 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
lijkt me een leuk rekensommetje voor jou...
ben je weer effe bezig, en kan ik met mijn 2 ierse vriendinnen chatten
die 13 jarigen van tegenwoordigquote:Op zondag 31 juli 2005 21:07 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
rot dan op
ben niet op mijn mondje gevallen hoor
Tja,... denk dat dit ook sarcastisch wasquote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
sorry, krijgen we pas in de 3e...
moet je zelf maar weer naar school gaan...
leer je veel hoor!
ach jah het is beter dan de troep die nu in de top 40 staat...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:09 schreef Repeat het volgende:
13 jarige metalfan btw
kan die vriendjes en vriendinnen geen ongelijk geven dat ze bij je weggaan
ben je nuj ook helemaal zwart gekleed enzo? Dat is tog zo knapquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
ach jah het is beter dan de troep die nu in de top 40 staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |