Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 31 juli 2005 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
de enige goed is die van begin '90. alles wat nu gemaakt wordt is bagger. die mensen kunnen ook alleen maar optreden met een backingtape omdat de muziek anders niet klopt
Geef mij maar échte muziek!
jezus, ik kan niet eens meer raak klikken. Maar goed, is niet waar hoor, maar jij hoort dan ook alleen maar de commerciele shit met naakte wijven in hun clips, en die zijn ook wel broodnodig, anders wil niemand er meer iets van weten.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
de enige goed is die van begin '90. alles wat nu gemaakt wordt is bagger. die mensen kunnen ook alleen maar optreden met een backingtape omdat de muziek anders niet klopt
Geef mij maar échte muziek!
Da's een andere sport hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 13:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb het F1-verhaal van mij toch al eens verteld he?
Pardon??quote:Op zondag 31 juli 2005 13:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
als speedy er niet over begonnen was bedoel je
speedy post veel meer!
Ik niet, de best R&B was toch echt veel eerderquote:
nu moet ik er toch maar even over na gaan denkenquote:
Had ik het toch nog goedquote:Op zondag 31 juli 2005 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
*spamplannen maar weer terug in de kast zet
jij hebt een kast met plannen?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge wat weer een gemeier over postaantallen
*spamplannen maar weer terug in de kast zet
quote:
mja, ik wil er nu ook niks van wetenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
jezus, ik kan niet eens meer raak klikken. Maar goed, is niet waar hoor, maar jij hoort dan ook alleen maar de commerciele shit met naakte wijven in hun clips, en die zijn ook wel broodnodig, anders wil niemand er meer iets van weten.
ja, pics, filmpjes!quote:Ik moet trouwens zeggen dat ik blij ben met kut r&b, want het paaldanst geweldig![]()
(zei ik dat nou hardop?![]()
Ben jij ook wel eens met je gespamquote:Op zondag 31 juli 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow ja sorry, Speedy is idd erg kinderachtig bezig
*mening deeltquote:Op zondag 31 juli 2005 13:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet, de best R&B was toch echt veel eerder
Marvin Gaye
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu moet ik er toch maar even over na gaan denken
ik spem niet, ik post soms veelquote:Op zondag 31 juli 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens met je gespam![]()
Kom op zeg
Ja, maar nu blijkt dat je ook muzieksmaak hebtquote:
Geeft niks hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 13:33 schreef djenneke het volgende:
damn ik ben echt niet in vorm vandaag, ik kan niet typen, ik kan niet op de juiste knop drukken op de juiste tijd.... grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Maar je kan wel paaldansenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:33 schreef djenneke het volgende:
damn ik ben echt niet in vorm vandaag, ik kan niet typen, ik kan niet op de juiste knop drukken op de juiste tijd.... grrrrrrrrrrrrrrrrrr
volg je dat danquote:
ik heb ook muzieksmaakt!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar nu blijkt dat je ook muzieksmaak hebt![]()
D scoort pluspunten vandaag... notities maakt...![]()
Ik stond eens midden in de nacht op om een F1-race live te zien. Bleek dat die race volgende week wasquote:
Hap niet zo gekkiequote:Op zondag 31 juli 2005 13:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik spem niet, ik post soms veel
en dan zit ik er nog niet de hele dag over te praten
Okee, komtiedanquote:Op zondag 31 juli 2005 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor
*neemt djenneke op schoot*
vertel maar meid, wat is er
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:33 schreef djenneke het volgende:
laten wij mij daar ajb niet nog eens aan herinneren...quote:
hele brede smaakquote:Op zondag 31 juli 2005 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar nu blijkt dat je ook muzieksmaak hebt![]()
D scoort pluspunten vandaag... notities maakt...![]()
ik weet geen leuke game...quote:
De edit-knop zit naast de quote-knopquote:Op zondag 31 juli 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
laten wij mij daar ajb niet nog eens aan herinneren...
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, komtiedan
ik ging gisteren stoppen met fokken, want ik ging film kijken
Alexander
ik raad iedereen ten sterkste af die film te gaan kijken,
die film is stom en kut enzo.
nou, toen duurde dat kreng ook nog eens bijna 3 uur
dat was nog stommer
zelf colin farrell maakte de boel niet goed
met dat stomme geblondeerde haar
en zijn homofiele karakter
nou, en toen was het afgelopen, en toen was het 4 uur
en toen ging ik slapen
nou, toen werd ik wakkergebeld, te vroeg natuurlijk
en toen hadden de katten mijn hele huis ondergekotst...
nou dat was dus allemaal zo'n beetje in de laatste 12 uur dus ja....
In GTA kun je ook managenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet geen leuke game...
ik wil een of ander managementgame (niet sims2 want die is stom) iemand?
house en hip hip zijn stomquote:Op zondag 31 juli 2005 13:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hele brede smaak
60's, 70's, 80's, pop, rock, house, hip-hop
alleen die commerciële zooi vind ik niets
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik stond eens midden in de nacht op om een F1-race live te zien. Bleek dat die race volgende week was
Rollercoaster Tycoonquote:Op zondag 31 juli 2005 13:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet geen leuke game...
ik wil een of ander managementgame (niet sims2 want die is stom) iemand?
die lijkt me eigenlijk wel leuk ja, maar nooit gedaan...quote:
GTA SAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |