hij is eng, en hij maakt nare geluiden en durft het vervolgens muziek te noemenquote:
hoe langer, hoe meer postsquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja daar kan ik echt niet mee zitten hoor![]()
![]()
daar ken ik er nog wel heel wat meer van! Al die r&b mensen bijvoobeeldquote:Op zondag 31 juli 2005 13:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
hij is eng, en hij maakt nare geluiden en durft het vervolgens muziek te noemen![]()
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
hij is eng, en hij maakt nare geluiden en durft het vervolgens muziek te noemen![]()
Het is wel Zondag hequote:Op zondag 31 juli 2005 13:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die muziek![]()
Sorry totaal mijn smaak niet![]()
ik denk wel dat jij wint jaquote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
eens
![]()
Maar ach, ik zie wel hoever ik kom.
Ik ga iig mijn rec halen![]()
Vanacht ook al goed bezig geweest
Er bestaat ook goede R&B hoor. Artiesten die hun eigen muziek maken, en echt soul hebben!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar ken ik er nog wel heel wat meer van! Al die r&b mensen bijvoobeeld
kan ik ook niks aan doenquote:
veel nonsens gepost ja?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]eens
![]()
Maar ach, ik zie wel hoever ik kom.
Ik ga iig mijn rec halen![]()
Vanacht ook al goed bezig geweest
de enige goed is die van begin '90. alles wat nu gemaakt wordt is bagger. die mensen kunnen ook alleen maar optreden met een backingtape omdat de muziek anders niet kloptquote:Op zondag 31 juli 2005 13:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er bestaat ook goede R&B hoor. Artiesten die hun eigen muziek maken, en echt soul hebben!(maar veel is kut ja)
En dan wil je gaan kijken, valt de stroom uitquote:Op zondag 31 juli 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit te wachten tot het wielrennen begint, maar ik hoor net dat dat pas om 15:45 is
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
de enige goed is die van begin '90. alles wat nu gemaakt wordt is bagger. die mensen kunnen ook alleen maar optreden met een backingtape omdat de muziek anders niet klopt
Geef mij maar échte muziek!
als speedy er niet over begonnen was bedoel jequote:Op zondag 31 juli 2005 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je niet zou spemmen had Fles geen aanleiding tot deze TT
Sssssstquote:
Ik heb het F1-verhaal van mij toch al eens verteld he?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit te wachten tot het wielrennen begint, maar ik hoor net dat dat pas om 15:45 is
echt?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sssssst
jij hebt paar posten voorsprong![]()
ow ja sorry, Speedy is idd erg kinderachtig bezigquote:Op zondag 31 juli 2005 13:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
als speedy er niet over begonnen was bedoel je
speedy post veel meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |