Maar dat gebeurt wel veel vaker. Natuurlijk is het ook heel eng.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom? de man in de bus vermoordde de ander op basis van niets feitelijk, is toch minstens zo eng?
gelukkig maar danquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt wel veel vaker. Natuurlijk is het ook heel eng.
Zo'n koelbloedige racistische moord als deze gebeurt gelukkig niet zo heel vaak. Wat weer niet zo veel zegt over racistische incidenten en/of geweld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:59 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig maar dan
en dat klinkt raarder dan ik bedoel
nee, maar dat soort incidenten komen ook van 2 kanten, niet alleen w/zw maar ook zw/wquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n koelbloedige racistische moord als deze gebeurt gelukkig niet zo heel vaak. Wat weer niet zo veel zegt over racistische incidenten en/of geweld.
In Europa zie je dat toch zelden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:04 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar dat soort incidenten komen ook van 2 kanten, niet alleen w/zw maar ook zw/w
het wordt niet als zodanig herkend vaak.quote:
ik kan me ook niet echt een bericht herinneren dat een negroïde man (laten we netjes blijven) een blanke man heeft afgeslacht, aangezien deze blank was.quote:
Maar dat is geen selectie op kleur of ras - ik snap de behoefte om zo'n racistische moord te relativeren en het om te keren niet zo goed. Natuurlijk komt racisme andersom ook voor maar zwarten zijn hier nog altijd in de minderheid en het komt nou eenmaal vaker op die manier voor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:11 schreef milagro het volgende:
hetzelfde geldt hier in NL , in bepaalde steden, buurten, pikken de daders hun slachtoffers nooit uit eigen groep
De manier waarop jij Cohen ziet, de indruk die gewekt wordt met theedrinken en jodenkoeken eten. Alsof het een watje is. Het zal wel kloppen, misschien is Cohen wel een watje. Maar jij verafschuwt de theekrans-houding van Cohen. Jij wilt dat hij stopt met theeleuten en dat er wat gebeurt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wij niets.
De politie zal daar in de UK alles doen om de dader te pakken, de rechter zal bepalen wat voor straf deze krijgt.
Wat wilde jij daar persoonlijk aan toevoegn dan?
jah zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Meki, als een neger een witte man had doodgeslagen, puur uit racisme, had je hier ook zo lopen huilen?
i know geen tijd om dat te veranderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, er zit trouwens een kleine fout in je sig
tuurlijk wel man, biertje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
i know geen tijd om dat te veranderen
*passt Meki een Grolschje*quote:
neemt aan en drinkt hem opquote:
Ik dacht dat jij alleen Malt bier dronk?quote:
en ik ookquote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Dan zit Michael Jackson in ieder geval safe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |