Inderdaad, volgens mij moet de eerste keer nog komen dat een Marokaans-Nederlandse vrouw gehuld in niqaab aangifte gaat doen bij de politie omdat bijvoorbeeld haar tasje geroofd is door een groepje Marokkaantjes. En gelukkig doen organisaties als KAFKA niet aan 1 richtingsverkeer door bijvoorbeel alleen naar "blanke" racisten/nationalisten te kijken maar zijn ze ook druk in de weer om de racistische uitingen van onze medelanders tegen te gaan...quote:Racistisch geweld komt helaas ook in Nederland voor - maar dit soort brute moorden gelukkig niet al te vaak, ook in Engeland is het gelukkig niet aan de orde van de dag.
waarom geloof je er niks vanquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef Wojworshebn het volgende:
Raar verhaal en geloof er nog weinig van, waarom zou je iemand die gewoon netjes wacht in de bus een bijl in het hoofd klijven![]()
Video http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/merseyside/4733171.stmquote:The family of murder victim Anthony Walker, 18, who was killed with an axe in a racist attack, has paid tribute to the "loving, caring young man".
His older sister Dominique, 20, also made an emotional plea for people to help catch the gang who attacked him in Huyton, Merseyside on Friday night.
"If anybody knows anything, they have got to talk to the police," she said.
Merseyside Police said an 18-year-old man was arrested after three searches were carried out in the area.
An axe was found embedded in Mr Walker's skull following the attack. He died later in hospital.
BBC bevestigt hetquote:
Afgaande op het nieuwsbericht van de BBC zou je voor het laatste gaan, al lijk je hier gezien je eerdere posts in dit topic nogal aan te twijfelen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Is er nu al wat bekend over de afkomst van de daders? Waren het moslims, pakistani of arabische lui.?
Of waren het per ongeluk Britse nationalisten. ?
vind jij dat belangrijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Is er nu al wat bekend over de afkomst van de daders? Waren het moslims, pakistani of arabische lui.?
Of waren het per ongeluk Britse nationalisten. ?
Natuurlijk is dat belangrijk, dat kan immers te maken hebben met het motief. Een blanke die een zwarte afslacht, omdat 'ie zwart is, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
vind jij dat belangrijk
als je het goed nadenkt dan weet je het wel
ms was er helemaal geen motief, gewoon de kolder in zijn kop.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat belangrijk, dat kan immers te maken hebben met het motief. Een blanke die een zwarte afslacht, omdat 'ie zwart is, bijvoorbeeld.
het is een britse man een racist met een motief die alle zwarte mensen haatquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat belangrijk, dat kan immers te maken hebben met het motief. Een blanke die een zwarte afslacht, omdat 'ie zwart is, bijvoorbeeld.
Daar lijkt het wel op, ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het is een britse man een racist met een motief die alle zwarte mensen haat
is het nu duidelijk
Ja, want alle zwarte mensen zijn slecht en moeten dood. Wat denk je zelf?quote:vind je het minder erg als het andersom was ??
ik weet niet wat jij denkt mischien vind jij dat wel of weer nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, ja.
[..]
Ja, want alle zwarte mensen zijn slecht en moeten dood. Wat denk je zelf?
Dat weet je helemaal niet, voor hetzelfde bekend hij deze week dat hij ook nog 9 blanke mensen vermoord heeft in de afgelopen 4 jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
het is een britse man een racist met een motief die alle zwarte mensen haat
is het nu duidelijk
wat ik bedoel eigenlijk, is dat een racist zijn alleen niet perse een motief is.quote:
Je doet me een beetje denken aan een vriend van me, die over neo-nazi's structureel beweerd dat 'ze toch niet weten wat het inhoudt'.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
wat ik bedoel eigenlijk, is dat een racist zijn alleen niet perse een motief is.
er zijn zat racisten, blanke en 'gekleurde', wiens vooroordelen gewoon bij woorden vooral blijven.
zo een moord als deze, die lijkt uit het niets te komen, zonder aanleiding of wat dan ook, zo wreed ook, is vooral de gestoordheid wat zo'n man drijft, lijkt mij.
had hij een hekel gehad aan bakkers, was er nu een bakker dood.
er is ook een man doodgestoken dit weekend in London, in een bus, door een man die hij aansprak op zijn vervelend gedrag (eten gooien naar de overige reizigers)..... beide heren echter waren blank, en dus krijgt zo een moord veel minder aandacht sowieso dan een moord die lijkt gedaan vanwege racisme... terwijl het allebei even gestoord is, even eng.
een kwestie van op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn, en de verkeerde tegenkomen... vreselijk gewoon, dat arme kind.
kap eens met dit soort onzin, zeg, loop mensen geen woorden in de mond te leggen ajbquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij denkt mischien vind jij dat wel of weer niet
jammer dan dat je totaal mijn punt mist.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan een vriend van me, die over neo-nazi's structureel beweerd dat 'ze toch niet weten wat het inhoudt'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |