Wat kan nokkie liegen zeg,ze probeert me gewoon af te kraken. ik lig hier bijna op de grond van het lachen omdat mijn moeder op een draak lijkt door die waterpijpquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Electro-worm ligt bijna bewusteloos op zijn kamer nu. Niet van het roken, maar van de pijn van de zweepslagen. Hij likt zijn wonden![]()
Ik ben een draak van een moeder iig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wat kan nokkie liegen zeg,ze probeert me gewoon af te kraken. ik lig hier bijna op de grond van het lachen omdat mijn moeder op een draak lijkt door die waterpijp![]()
![]()
Waterpijpen RULES!!quote:
JAAA Ook dat nog!!!!! Schande!!!quote:
Ik sta toch niet op ignore?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:
oei... hij zei nokkie
Aaiquote:
Ah hahahahaha.... nu snap ik em pas. Weet je toch wel !! Feedback toch wel gelezen. En eerder in dit topic ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger heh![]()
Zijn jullie al getrouwd want zo hoort dat!![]()
![]()
![]()
Hallo LivEliveDquote:
Ja je negeerde mijn terechte opmerking over getrouwd zijn voordat je kinderen neemt. Ik, als persoon van de oude stempel, voel me daar alles behalve prettig onder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:15 schreef Mirage het volgende:
Maar mis ik (missen we) iets ?
Owww, you´ll hate mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja je negeerde mijn terechte opmerking over getrouwd zijn voordat je kinderen neemt. Ik, als persoon van de oude stempel, voel me daar alles behalve prettig onder.![]()
Maar serieus, nee er is niks bijzonders![]()
U zult wel anders piepen op de dag des oordeels!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:30 schreef nokwanda het volgende:
Owww, you´ll hate meBen nooit getrouwd geweest maar ben wel ooit bevallen van een electro-worm.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
U zult wel anders piepen op de dag des oordeels!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:30 schreef nokwanda het volgende:
electro-worm.
Wazzup?? Snap je em niet? Als je het topic even een pagina terug leest snap je het wel.quote:
Egoïsme is niet ons ding. Wij werken samen (!) aan een betere wereld. Het is niet te laat om u te laten dopen trouwens maar oprechtheid is wel een vereiste. Mogen uw pad verlicht wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
De kloons van Tiesemans rijzen hier de pan uit.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Egoïsme is niet ons ding. Wij werken samen (!) aan een betere wereld. Het is niet te laat om u te laten dopen trouwens maar oprechtheid is wel een vereiste. Mogen uw pad verlicht worden![]()
quote:
profiel kliktquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef coz het volgende:
is het dan ook ruzie maken om de pc thuis of meerdere pc's
quote:of is het wormpje al ergens aan het ontpoppen ?![]()
Hij zit naast me op zijn pc terwijl ik op de bank op de laptop aan het rammen ben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef coz het volgende:
is het dan ook ruzie maken om de pc thuis of meerdere pc's of is het wormpje al ergens aan het ontpoppen ?![]()
Zegt niks.... worpje denkt dat ie 18 isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |