Was stil gebleven.... enig voordeel heb je waarschijnlijk verspeeld met deze reactie...... Sufferd.quote:
Had je het tegen mij?quote:
nee.... groots, dramatisch en ontzagwekkens misschien.... maar heilig..... nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
Doe geen moeite
Zo heilig schat ik jou niet in
Ik veronderstel dat je niet over je kont bezig bent ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef nokwanda het volgende:
nee.... groots, dramatisch en ontzagwekkens misschien....
2 Maar??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
euhm... onder invloed van hormonen kán ik bepaalde buien hebben...
zo heb ik tijdens de zwangerschap van Merlyn 2 mobiele telefoons kapot gestampt![]()
Neu, absoluut niet. Ben met de vierdaagse niet aangekomen maar afgevallen dus van die kont is niet veel meer over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat je niet over je kont bezig bent ?![]()
![]()
Maar wij zijn dan ook niet lief. Mirage eigenlijk wel en dus valt het dan extra opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 Maar??
Ennuh... Ik heb daar ook niet echt een zwangerschap voor nodig....![]()
Tuurlijk ... ik sta gewoon wat pesterig vandaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef nokwanda het volgende:
Maar je snapt best dat ik het eigenlijk over mijn persoonlijkheid had. Zo slim ben je best.![]()
Ssssssst... Ik ben best lief hoor..... somsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook niet lief. Mirage eigenlijk wel en dus valt het dan extra op
daar zit bij mij niets liefsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
Alle vrouwen hebben best wel iets lief, zo heel diep vanbinnen
Puh.... Jij hebt niet eens een fotoboek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
En nog altijd geen foto in je fotoboek vampie ?
Mss daarom dat ik me iets liefs voorstelde bij jou
En toch weet ik hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb toch nie gezegd dat ik dat was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |