kinderen zijn net gremlins...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:56 schreef coz het volgende:
nou lekker dan , ben je een beetje truther heb je gelijk monstertjes![]()
Maar dat wordt best beter naarmate ze groter worden hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
kinderen zijn net gremlins...
Ze zijn én om op te vreten en tegelijkertijd kunnen ze transformeren in de meest verschrikkelijke mostertjes...
Ik ook hoor!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dat wordt best beter naarmate ze groter worden hoor.![]()
Ik durf best te stellen dat ik verdomd veel mazzel heb in dat opzicht.
Ik pas sinds ik volwassen benquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:35 schreef coz het volgende:
ja wist ik wel , zelf ook gremlin geweesd![]()
neh valt wel mee hoor, pas sinds me pubertijd![]()
En wat voor een antwoord verwacht je nou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef livEliveD het volgende:
Verbaasd het iemand als ik zeg dat ik een enorm vervelend rotkind was?
Bedankt v00r de tip! Zocht inderdaad nog een soort winkel zoals Ana Sofia in Zwolle en waarschijnlijk is dit net zoietsquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:38 schreef Mirage het volgende:
En loop eens een spirituele shop/boekenwinkel binnen.... niet ver bij jou vandaan heb je b.v. Lotus ( in Rotterdam). Ik denk dat je je daar wel thuis zou voelen. Het wordt gerund door volgens mij een moeder en dochter. Neus daar eens rond op je gemak en kijk wat je mooi/leul/interessant vind.
Neem dat mee naar huis en ga vanaf daar verder.
Ben wel benieuwd waar je uiteindelijk mee naar huis gaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bedankt v00r de tip! Zocht inderdaad nog een soort winkel zoals Ana Sofia in Zwolle en waarschijnlijk is dit net zoietsIk ga morgen kijken als ik dan nog puf heb tenminste...ben dan toevallig toch in Rotterdam
Zal ook eens kijken of ik zoiets dergelijks in Den Haag kan vinden...
Je hebt het wel eens verteld maar hoeveel uren werk je nu?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh allemaal!
Zometeen naar t CWI even inschrijven en kijken of ze niet wat werk hebben waarin ik wat meer uurtjes kan maken.... Pfffff... Waarom moet alles op deze wereld om geld draaien?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:54 schreef nokwanda het volgende:
Nog een nachtje slapen....... en dan.......![]()
![]()
![]()
Wordt ie 12. En geen echt feest. Maar vrijdag gaan we de hort op ter ere van zijn verjaardag.quote:
quote:Nokwanda en Mirage zijn de echte fok-koninginnen
Helaas had ik in mijn enthousiasme iets teveel dingen gepland vandaag... Bovendien was mijn stemming er niet echt naar (ook al had het me juist tot rust kunnen brengen na een geen-leuke-ervaring)... 0ver 2 weken moet ik weer naar Rotterdam en dan ga ik er wel naar toe!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar je uiteindelijk mee naar huis gaat.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:23 schreef Mirage het volgende:
12 jaar en meer verstand dan menig 40er ! (lees zin sig !!)
voor Electro-Worm
Beetje oneerlijk van me...... Uiteindelijk kan ie niet veel anders.... het huis ruikt hier al dagen naar appeltaart. Ben nu aan nr.3 van deze week toe. Geen wonder dat ie mijn grootste fan is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat blijkt wel. Zie wiens naam hij voorop plaatst
appeltaart doet het hem dus... laat ik nou heerlijke appeltaarten kunnen bakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk van me...... Uiteindelijk kan ie niet veel anders.... het huis ruikt hier al dagen naar appeltaart. Ben nu aan nr.3 van deze week toe. Geen wonder dat ie mijn grootste fan is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |