Ik zeg het verkeerd: Die sig van je is zeker autobiografisch?quote:Op zondag 31 juli 2005 09:52 schreef Echo99 het volgende:
Die sig van je he? Is die autobiografisch?
Dave opent [daar] soms nog wel eens een echt Dave-goedemorgentopic!quote:Op zondag 31 juli 2005 10:08 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou Echo!!!
Er is nog iemand dieDave
nog kent, het topic heeft bestaansrecht
Pfffquote:Op zondag 31 juli 2005 10:08 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou Echo!!!
Er is nog iemand dieDave
nog kent, het topic heeft bestaansrecht
Ik heb geen zin meer in PI'squote:Op zondag 31 juli 2005 10:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Dave opent [daar] soms nog wel eens een echt Dave-goedemorgentopic!
Overigens, yvonne, een Dave-topic zonder PI?
En t ergste is nog dat jij haar posts ws niet kan editten...quote:
Hallo.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Topic voor oldbies
Wedden dat dit helemaal doodslaat?
Dat kan ik wel, maar heb je gezien hoeveel ze post... Om nou bij elke post er een PI aan toe te voegen.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En t ergste is nog dat jij haar posts ws niet kan editten...
ik ga zo ff mailen naar machtsmisbruik@fok.nl
Via in-tur-ned.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:40 schreef fembol het volgende:
[..]
Niet man, jij zit eenzaam in een hokje weg te kwijnen
zeg dan even goeiemorgen van ons tegen Davequote:
Je bent niet zo heel snel meer op je ouwe dag he?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:10 schreef Dave het volgende:
Een naamtopic op zondagochtend. Ik had toch minstens een frontpage-item verwacht..
Ik wist m'n wachtwoord niet meer. En m'n hotmail-account was verlopen.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent niet zo heel snel meer op je ouwe dag he?
Moet jij nog niet naar bed? Morgen weer een lange, eenzame dag, schat.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
Onkruid vergaat niet.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wist m'n wachtwoord niet meer. En m'n hotmail-account was verlopen..
Nee, ik kon m'n Hotmail-account weer activeren, daarna opnieuw m'n wachtwoord op laten sturen. Tsss, leer mij die cquote:Op zondag 31 juli 2005 20:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
. Toch ben je er niet via de FOK!crew achter gekomen. Want als je die gemailt had, dan kon je pas in 2007 weer posten.
Taly ?quote:
Dat zou je voor je houden.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
(You're my wife now...)
defineer "oldbies" aubquote:Op zondag 31 juli 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Topic voor oldbies
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die PI's gebruiken.
Hopen dat ie dit keer langer blijft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:48 schreef Twoflower het volgende:
Wat zie ik nou? Is Dave af en toe weer terug? Feest!![]()
![]()
<eldquote:Op zondag 31 juli 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Topic voor oldbies
Kijk je daar nou niet meer tegen op?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
allemaal mensen waar ik tegenop keek toen ik pas op Fok! was in dit topic! dan voel ik me weer net een newbie
Maar voorquote:
Als oldbie heb je die keuze !quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:41 schreef Dave het volgende:
[..]
In jouw geval is dat een bewuste keuze..
Ja hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:45 schreef Neutrino het volgende:
* Neutrino (Dave) zegt goeie morgen
een heel topic.. just for me
Ik zag het in bepaalde topics.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als oldbie heb je die keuze !
Hoe'st?
Brechtje is groot geworden
Ik ook opeens, ik kom nooit in dat topic!quote:
Hoi static, eens in de zoveel tijd open ik een "goeiemorgen Dave"topic in de hoop dat, et voilaquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:52 schreef static het volgende:
Heeft hij nog een apart topic ook.
Waarom waarschuwt niemand mij?
Ja, ik ben er niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:08 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen Dave, is Zwolle veilig voor mijn arriveren?
Ik kom vanaf Arnhem, dus wat er bij Assengebeurt boeit me voor geen meterquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:09 schreef Dave het volgende:
Alhoewel de A28 bij Assen is afgesloten ivm die kettingbotsing van gisteren. Komende uit Amersfoort is er meen ik bij Zwolle een omleiding ingesteld.
quote:
pagina 2 van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Godverdomme yvonne.
o gelukkig maar, we dachten dat je aan het werk wasquote:
en dan nog steeds een gemiddelde van 18 post per dag .quote:Op maandag 23 januari 2006 08:47 schreef Dave het volgende:
Dat ben ik ook. Maar dat valt op het moment goed te combineren..
Dat komt door m'n hoogtijdagen.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dan nog steeds een gemiddelde van 18 post per dag .![]()
check je pm.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:52 schreef Dave het volgende:
Maar nu ik je toch spreek. Van wie ben jij een kloon?
Ik geloof dat ik je niet eens meer op m'n MSN heb, dus wat dat betreft zou je wel eens gelijk kunnen hebben...quote:Op maandag 23 januari 2006 08:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Door bepaalde personen op bepaalde chatprogramma's.
Het is niet MSN.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je niet eens meer op m'n MSN heb, dus wat dat betreft zou je wel eens gelijk kunnen hebben...Maar geblocked heb ik je zeker niet!
Hallo, ik ben Dave. Ik heb een naamtopic.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:58 schreef tuut84 het volgende:
goeindag
Ja, dat. En voor stronkjes en sliertjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
voor pms moet je bij yvonne zijn
I see. You too?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet MSN?Dan sta ik op dit moment ff voor een raadsel...
![]()
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat. En voor stronkjes en sliertjes.
Ja, of het is iemand die op je lijkt en dezelfde nick gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ow!!! Dan moet ik toch eens beter op gaan letten. *schaam*
Tja, jij weet hoe ik er uit zie, andersom is dat niet echt het geval... Maar er begint me nu wat te dagen...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, of het is iemand die op je lijkt en dezelfde nick gebruikt natuurlijk.
Grijze boxerbriefs.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, jij weet hoe ik er uit zie, andersom is dat niet echt het geval... Maar er begint me nu wat te dagen...
amber forrester? Die was ook gelijktijdig met jou verdwenen. wat een toevalquote:Op maandag 23 januari 2006 09:07 schreef Dave het volgende:
Amber? Aaaaaaaaaaaaamber?
Denk er maar van wat je wilt.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
amber forrester? Die was ook gelijktijdig met jou verdwenen. wat een toeval
En tja, op zich ben ik gewoon niet veel meer op Fok te vinden. [HOMO] vind ik niet leuk meer, Enschede woon ik niet meer (en nieuwe plaats-topics mogen niet). Eigenlijk kom ik vooral nog in het Whisk(e)y topic.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:12 schreef Dave het volgende:
Bingo.
i-spy24 is een user die wanhopig probeert zich op het forum beter voor te doen dan dat ie is.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef Dave het volgende:
Zeg, nu ik je toch spreek. Wat is dat ispy-dinges-gedoe?
Iedereen zit 'm nu na te doen met de meest absurde foto's.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef Dave het volgende:
Maar waarom posten anderen ook foto's dan?.
Sommige wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef Dave het volgende:
Oh, en dat is leuk?
Ja, maar hij reageert zo leuk op deze 'aantijgingen', dus ik hoop 'm vandaag weer te zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef Dave het volgende:
Ik dacht een post van 21 januari van 'm te zien.
Ik heb maar één kloon.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:10 schreef Dave het volgende:
Ik hoop dat je het wachtwoord nog niet vergeten bent.
Ooit eens aangemaakt, nooit mee gepost.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:14 schreef Dave het volgende:
Zelfs jij?
Ssst. Het is een homo.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Barb het volgende:
Kan je niet verliefd worden? [afbeelding].
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:25 schreef Dave het volgende:
Niet als ik niet diep in die ogen kan kijken, me kan verliezen in die diepblauwe zee, omdat ik gehinderd wordt door heuvels tussen ons in.
Homoos kunnen ook verliefd worden, heb ik van horen zeggen,quote:
Plak je toch een foto van mijn ogen op mijn rug,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:25 schreef Dave het volgende:
Niet als ik niet diep in die ogen kan kijken, me kan verliezen in die diepblauwe zee, omdat ik gehinderd wordt door heuvels tussen ons in.
Hallo, met wie,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef Dave het volgende:
Hallo?
Goedemorgen Dave.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:33 schreef Dave het volgende:
Hallo?
Zoveel borsthaar heb ik ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef Dave het volgende:
Helaas. Dan gaat het over. Maar goed dat we NJ nog hebben..
Ja, ik ben echt heel beledigd nu dat je me niet hard van achter wil nemen omdat ik geen borsthaar en/of rughaar heb.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef Dave het volgende:
Ja hallo wie, hier met Dave. Ik dacht even op gevoelige vrouwelijke teentjes getrapt te hebben.
Ik ook van jou, trut.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:37 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt heel beledigd nu dat je me niet hard van achter wil nemen omdat ik geen borsthaar en/of rughaar heb.
Hufter,.
Moet iedereen die details nou weten?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Dave het volgende:
Ik had het niet over je leeftijd, NJ.
Wat een lekkere leeftijd,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef NJ het volgende:
Ik ben 21 Dave.
Zeg knul, ik ben dus niet zomaar iedereen hé,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
Moet iedereen die details nou weten?
Het is een Dave-topic, heb je enig idee hoe daarin gelurkt wordt.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef Barb het volgende:
[..]
Zeg knul, ik ben dus niet zomaar iedereen hé,.
Ik denk dat dat reuze meevalt. Toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is een Dave-topic, heb je enig idee hoe daarin gelurkt wordt.
Tegenwoordig waarschijnlijk wel. Met al die kutnewbies die je niet meer kennen.quote:
Ik moet eigenlijk nog strijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef Dave het volgende:
Ik aanbid hetero's die daar zo eerlijk over zijn, en ook nog eens met sluitend bewijs komen.
Ben ik het compleet mee eens, als Dave bedoelt wat ik denk dat 'ie bedoelt. En als 'ie wat anders bedoelt, dan kan ik het er vast ook wel mee eens zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:44 schreef Dave het volgende:
23 is niet iets om je over te schamen NJ.
Ik denk het ook. Zelfs mijn sprankelende aanwezigheid heeft er niet voor gezorgd dat we met meer dan 3 zijn,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat dat reuze meevalt. Toch?
Nee, vroeger werden de newbies uitgekotst. Dat was toen leuk. Nu de oldbies. Da's minder.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegenwoordig waarschijnlijk wel. Met al die kutnewbies die je niet meer kennen.
Ach, daar staan wij toch boven?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, vroeger werden de newbies uitgekotst. Dat was toen leuk. Nu de oldbies. Da's minder.
We zijn vergane glorie, Deef,quote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
Nee, vroeger werden de newbies uitgekotst. Dat was toen leuk. Nu de oldbies. Da's minder.
De batterijen van m'n camera zijn leeg.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef Dave het volgende:
IK WIL IK WIL IK WIL NOG EEN BEWIJS.
Die kun je toch voor mij wel even aan de lading leggen?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:52 schreef NJ het volgende:
[..]
De batterijen van m'n camera zijn leeg.
Als je er nog wat aan zou hebben, zou het helemaal tof zijn!quote:
Ik ben compleet gebiologeerd door je avaquote:
Ik word niet opgewondingen van een pé-nis.quote:
Nee, daarom juist, mallie.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik word niet opgewondingen van een pé-nis.
Dat is waar jij in beeld komt. Ik heb jou nodig om al die vrouwen die ik aantrek te bevredigen. Ik bevredig mezelf wel, terwijl ik kijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je er nog wat aan zou hebben, zou het helemaal tof zijn!
Is ie te?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vind je het gek, met zo'n usericon?
Niks meer aan doen, Dave!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef Dave het volgende:
Is ie te?
Prima deal.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is waar jij in beeld komt. Ik heb jou nodig om al die vrouwen die ik aantrek te bevredigen. Ik bevredig mezelf wel, terwijl ik kijk..
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, precies goed hoor. Heerlijk om naar te kijken.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:36 schreef eL. het volgende:
Deef, Brab.
Ik moet eigenlijk aan m'n schoolopdracht beginnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:47 schreef Dave het volgende:
Ik was dus even lunchen.
In dat geval, lekkere kale apekop van mequote:Op maandag 23 januari 2006 12:49 schreef Dave het volgende:
Ik heb overal haar el, maar niet op m'n gezicht.
Zeg Dave, hoe ziet de totale foto van jouw avatar er eigenlijk uit?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:58 schreef Dave het volgende:
Wie weet. Werk ze!
Ziet er goed uit. En dat die site daarin voorziet, daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:20 schreef Dave het volgende:
Ik heb 'm al es in 'het andere' topic gepost, maar hier nogmaals dan.
De rest van die site voorziet overigens prima in mijn underwear-fetish..
[afbeelding]
Helaas niet m'n eerste keus, een Mazda6 Sport. (quote:Op maandag 23 januari 2006 14:44 schreef Dave het volgende:
Wat voor auto?
Je mag wel even in de mijne rijden hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Helaas niet m'n eerste keus, een Mazda6 Sport. (. )
Goed onthouden dus.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Je mag wel even in de mijne rijden hoor.
Biertje?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wie?
Goedemorgen Dave! Heb je voor mij een warme chocolademelk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:47 schreef Dave het volgende:
Ik haal zelf nog maar even een koffie. De derde..
Dit viel mij ook op toen ik naar school ging vanmorgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:05 schreef Dave het volgende:
Wat een schit-ter-en-de. zonsopgang
., trouwens.
Dat had ik nou niet achter je gezocht!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, dan moeten we misschien toch maar ff wachten tot dat andere communicatieprogramma...
Dan openen we toch gewoon een nieuwe.quote:
Nog 3,5 jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef Dave het volgende:
Geniet er nog maar van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |