Ik zeg het verkeerd: Die sig van je is zeker autobiografisch?quote:Op zondag 31 juli 2005 09:52 schreef Echo99 het volgende:
Die sig van je he? Is die autobiografisch?
Dave opent [daar] soms nog wel eens een echt Dave-goedemorgentopic!quote:Op zondag 31 juli 2005 10:08 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou Echo!!!
Er is nog iemand dieDave
nog kent, het topic heeft bestaansrecht
Pfffquote:Op zondag 31 juli 2005 10:08 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou Echo!!!
Er is nog iemand dieDave
nog kent, het topic heeft bestaansrecht
Ik heb geen zin meer in PI'squote:Op zondag 31 juli 2005 10:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Dave opent [daar] soms nog wel eens een echt Dave-goedemorgentopic!
Overigens, yvonne, een Dave-topic zonder PI?
En t ergste is nog dat jij haar posts ws niet kan editten...quote:
Hallo.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Topic voor oldbies
Wedden dat dit helemaal doodslaat?
Dat kan ik wel, maar heb je gezien hoeveel ze post... Om nou bij elke post er een PI aan toe te voegen.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En t ergste is nog dat jij haar posts ws niet kan editten...
ik ga zo ff mailen naar machtsmisbruik@fok.nl
Via in-tur-ned.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:40 schreef fembol het volgende:
[..]
Niet man, jij zit eenzaam in een hokje weg te kwijnen
zeg dan even goeiemorgen van ons tegen Davequote:
Je bent niet zo heel snel meer op je ouwe dag he?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:10 schreef Dave het volgende:
Een naamtopic op zondagochtend. Ik had toch minstens een frontpage-item verwacht..
Ik wist m'n wachtwoord niet meer. En m'n hotmail-account was verlopen.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent niet zo heel snel meer op je ouwe dag he?
Moet jij nog niet naar bed? Morgen weer een lange, eenzame dag, schat.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
Onkruid vergaat niet.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wist m'n wachtwoord niet meer. En m'n hotmail-account was verlopen..
Nee, ik kon m'n Hotmail-account weer activeren, daarna opnieuw m'n wachtwoord op laten sturen. Tsss, leer mij die cquote:Op zondag 31 juli 2005 20:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
. Toch ben je er niet via de FOK!crew achter gekomen. Want als je die gemailt had, dan kon je pas in 2007 weer posten.
Taly ?quote:
Dat zou je voor je houden.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
(You're my wife now...)
defineer "oldbies" aubquote:Op zondag 31 juli 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Topic voor oldbies
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen die PI's gebruiken.
Hopen dat ie dit keer langer blijft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:48 schreef Twoflower het volgende:
Wat zie ik nou? Is Dave af en toe weer terug? Feest!![]()
![]()
<eldquote:Op zondag 31 juli 2005 09:31 schreef yvonne het volgende:
Topic voor oldbies
Kijk je daar nou niet meer tegen op?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
allemaal mensen waar ik tegenop keek toen ik pas op Fok! was in dit topic! dan voel ik me weer net een newbie
Maar voorquote:
Als oldbie heb je die keuze !quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:41 schreef Dave het volgende:
[..]
In jouw geval is dat een bewuste keuze..
Ja hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:45 schreef Neutrino het volgende:
* Neutrino (Dave) zegt goeie morgen
een heel topic.. just for me
Ik zag het in bepaalde topics.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als oldbie heb je die keuze !
Hoe'st?
Brechtje is groot geworden
Ik ook opeens, ik kom nooit in dat topic!quote:
Hoi static, eens in de zoveel tijd open ik een "goeiemorgen Dave"topic in de hoop dat, et voilaquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:52 schreef static het volgende:
Heeft hij nog een apart topic ook.
Waarom waarschuwt niemand mij?
Ja, ik ben er niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:08 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen Dave, is Zwolle veilig voor mijn arriveren?
Ik kom vanaf Arnhem, dus wat er bij Assengebeurt boeit me voor geen meterquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:09 schreef Dave het volgende:
Alhoewel de A28 bij Assen is afgesloten ivm die kettingbotsing van gisteren. Komende uit Amersfoort is er meen ik bij Zwolle een omleiding ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |