abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29311470
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:20 schreef Hallulama het volgende:
Overigens, die grafiek is dus precies wat men in de wereld van spiritualiteit probeert duidelijk te maken he, gebruik je energie niet om negatieve zaken te volgen, te bekritiseren, of te analyseren, nee, gebruik je energie om positieve zaken te bewerkstelligen, dan verdwijnen die negatieve zaken vanzelf.
Dat lijkt verdacht veel op de werk-mantra 'er zijn nauwelijks bedreigingen, dus verdoe je tijd niet met allerlei politiek gekonkel om ervoor te zorgen dat iemand anders z'n werk niet kan doen, maar richt je in plaats daarvan op je product. Als 't echt OK is dan kan iemand anders 't niet sneller, goedkoper of beter doen'.

Is alleen wel jammer dat een hoop mensen dat niet door hebben.
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:28:21 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_29311485
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef JohnDope het volgende:
zo heb je ook onder andere homofielen en andere gehandicapten die op aarde geboren worden.
Uh oh.

Nu krijg je de hele homofiele TRU-gemeenschap over je heen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:29:12 #53
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29311506
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef nokwanda het volgende:

Waar lullen we hier dan over ?
Precies! Ga een boom planten!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29311509
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:23 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

in dat geval wil ik mijn achterstallig loon graag uitbetaald zien
Phah. Straks ga je nog lopen zeuren over vakantiedagen ook. Zo zijn we niet getrouwd.
pi_29311514
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:28 schreef APK het volgende:

[..]

Uh oh.

Nu krijg je de hele homofiele TRU-gemeenschap over je heen.
maakt niet uit hoor, ik wilde gewoon zeggen dat als god zelfs een fout maakt dat de EWO ook een fout maakt ookal zit er misschien de duvel achter.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 00:31:02 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29311571
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kan geen orde constateren. het is tot nu toe 1 groot zooitje geweest. Orde heb je pas wanneer je misdadigers kan oppakken wanneer de misdadiger alleen de criminaliteit in zijn hoofd heeft, alleen nog niet gepleegd heeft.

!totale_controle != orde;
Als je boven de wetten staat die je zelf kan uitvaardigen, is dat geen totale controle?

Novus Ordo Seclorum

Het is een 'dead giveaway' zoals de Amerikanen zeggen. De -van de massa- losstaande en ongenaakbare top van de hierarchische piramide.

En hoe men dit herstel tot stand wil brengen is ook voor iedereen te zien;

"Let me issue and control a nation's money, and I care not who writes its laws" - Meyer Rothschild

De oude aristocratie is ten val gebracht en nu komt de nieuwe. Een soort Coup D'etat op wereldschaal, uitgesmeerd over meerdere eeuwen.

Het begint een beetje een snelcursus 'introductie in de NWO' te worden
pi_29311580
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Precies! Ga een boom planten!
Ik ga er een omsnurken...... in dromenland bestaat geen NWO.

Maar meestal knuffel ik bomen
Hey en eh.... hou het lief vanacht hier!!! make love, not war.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:31:30 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_29311583
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

maakt niet uit hoor, ik wilde gewoon zeggen dat als god zelfs een fout maakt dat de EWO ook een fout maakt ookal zit er misschien de duvel achter.
Ik heb drie wijntjes op, dus ik geef je het voordeel van de twijfel, maar ik snap er geen reet van.
pi_29311631
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:17 schreef Hallulama het volgende:

(en ZO gaat de maatschappij nou naar de klote, omdat mensen liever naar hun NEST gaan)
Ik kan me vagelijk herinneren dat ik ooit eens een briljante oplossing dacht te hebben voor een of ander ingewikkeld probleem, en toen schreef ik maar wat in de kantlijn. Wist ik veel dat dat ik zo een hele set wiskundigen voor 3 eeuwen aan 't werk hield
pi_29312175
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je boven de wetten staat die je zelf kan uitvaardigen, is dat geen totale controle?

[afbeelding]

Novus Ordo Seclorum

Het is een 'dead giveaway' zoals de Amerikanen zeggen. De -van de massa- losstaande en ongenaakbare top van de hierarchische piramide.

En hoe men dit herstel tot stand wil brengen is ook voor iedereen te zien;

"Let me issue and control a nation's money, and I care not who writes its laws" - Meyer Rothschild

De oude aristocratie is ten val gebracht en nu komt de nieuwe. Een soort Coup D'etat op wereldschaal, uitgesmeerd over meerdere eeuwen.

Het begint een beetje een snelcursus 'introductie in de NWO' te worden
totale controle is een wettenloze samenleving.
Een samenleving waarbij ieder mens een microchip in zich krijgt en waarmee die persoon gemanipuleerd wordt.

En we hadden net geconcludeerd dat de NWO niet bestond het moet zijn de EWO(Eerste Wereld Orde)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29312223
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:31 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb drie wijntjes op, dus ik geef je het voordeel van de twijfel, maar ik snap er geen reet van.
3 wijntjes :|

Ik zeg niks meer.....
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:59:11 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_29312392
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:53 schreef JohnDope het volgende:

Ik zeg niks meer.....
Ik ook niet.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 01:01:07 #63
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29312463
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:51 schreef JohnDope het volgende:

Neem nog een jointje!
  maandag 1 augustus 2005 @ 01:02:47 #64
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29312510
pi_29312672
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 01:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Neem nog een jointje!
pfff kansloze, als je dat er bij haalt kan je hitler ook meteen bij halen.
Ik zal je uit de droom helpen knul ik heb nog geen joint op.

maandag 1 augustus 2005 @ 01:50:56 #66
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29313504
Leg eens verder uit dan, ik snap er ook geen snars van, JohnDope.
pi_29313882
nou wanneer je mensen totaal kan manipuleren heb je geen wetten nodig.
  maandag 1 augustus 2005 @ 02:30:32 #68
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29314150
Ah, ja okay, dat klopt, maar is dat nu relevant? Wij mensen zijn nog altijd geen stukken software he, tenminste, geen stukken software geschreven door andere mensen, en tevens geen stukken software tot in detail bestuurbaar door andere mensen.

Tot totale manipulatie (noem het dan maar liever besturing) is slechts ons instinct in staat, als vrije wil inderdaad niet bestaat tenminste.
pi_29314218
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 02:30 schreef Hallulama het volgende:
Ah, ja okay, dat klopt, maar is dat nu relevant? Wij mensen zijn nog altijd geen stukken software he, tenminste, geen stukken software geschreven door andere mensen, en tevens geen stukken software tot in detail bestuurbaar door andere mensen.

Tot totale manipulatie (noem het dan maar liever besturing) is slechts ons instinct in staat, als vrije wil inderdaad niet bestaat tenminste.
als jij het heel eerlijk van me wilt weten ouwe pijp.... we zitten nu toch in truth....
Mensen zijn het toppunt van kunstmatige intelligentie alleen beseft bijna niemand dat nog.
(protonen, neutronen, electronen)

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 01-08-2005 02:43:07 ]
  maandag 1 augustus 2005 @ 02:54:38 #70
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29314491
Dat neem ik direct van je aan, sterker nog, dat besef heb ik zelf ook al een tijdje, echter, de vraag is of de NWO ooit de gereedschappen in handen zal krijgen om op dat niveau te kunnen controleren.

Als je namelijk op dat niveau kunt controleren, dan blijft die controle natuurlijk niet beperkt tot slechts de mens, de planeet, of het universum.
pi_29314587
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 02:54 schreef Hallulama het volgende:
Dat neem ik direct van je aan, sterker nog, dat besef heb ik zelf ook al een tijdje, echter, de vraag is of de NWO ooit de gereedschappen in handen zal krijgen om op dat niveau te kunnen controleren.

Als je namelijk op dat niveau kunt controleren, dan blijft die controle natuurlijk niet beperkt tot slechts de mens, de planeet, of het universum.
de gereedschappen??? Ze hebben een denktank van hier tot tokio..... nu wil niemand nog een biochip maar op een dag wilt iedereen een biochip omdat de denktank allemaal mooie verhalen vertelt..... heb je chronische pijn dat lossen we op met de chip... wil je niet dat je kinderen ontvoerd worden, dat lossen we op met de chip, heb je zus dat lossen we ook met de chip, etc......

Hoe heet die knakker ook alweer die die chips ontwikkelt, kevin warwick? die loopt al rond met een chip in ze melis.....

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 01-08-2005 03:10:22 ]
  maandag 1 augustus 2005 @ 03:11:14 #72
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29314679
Sure, maar je wilt toch niet zeggen dat de techneuten van de NWO totale controle op quantum niveau voor elkaar hebben?
pi_29314697
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 03:11 schreef Hallulama het volgende:
Sure, maar je wilt toch niet zeggen dat de techneuten van de NWO totale controle op quantum niveau voor elkaar hebben?
nog niet, duurt nog even......
Er is nog zoveel dat wij niet weten.
  maandag 1 augustus 2005 @ 03:55:54 #74
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29315075
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 03:12 schreef JohnDope het volgende:

nog niet, duurt nog even......
Er is nog zoveel dat wij niet weten.
Ja, en er is tevens nog zoveel dat wij niet hebben, zoals voldoende energie en rekenkracht om een dergelijke operatie mogelijk te maken, of hebben ze nulpunt energie ook al onder de knie?
pi_29315093
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 03:55 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ja, en er is tevens nog zoveel dat wij niet hebben, zoals voldoende energie en rekenkracht om een dergelijke operatie mogelijk te maken, of hebben ze nulpunt energie ook al onder de knie?
kerel, het is ook niet van de ene op de andere dag geregeld, dit is een ongekend lang proces.
Die denktank moet draaien, langzaam op gang komen. We worden gevoerd netzo lang tot we wakker worden en beseffen dat we niet meer terug kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')