Eeh, probably, maar jeetje, alcohol? Dat valt in het niets vergeleken met bijvoorbeeld MDMA, dan breek je echt helemaal vrij van alle angsten, onzekerheden, en zodoende ook van alle leugens en onwaarheden die je jezelf wijs hebt gemaakt om je angsten en onzekerheden voor jezelf te verdoezelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Reya het volgende:
Als je alcohol ophebt, ben je minder snel geneigd limieten en taboes in je eigen gedrag en denken te plaatsen. Oftewel: met meer alcohol op heb je minder last van door jezelf opgedrongen dogma's. Juist bij grote wetenschappelijke ontdekkingen was er sprake van het doorbreken van een rotsvast dogma, waarbij opeens revolutionair andere wegen werden ingeslagen. Alcohol kan dus een goed middel zijn om nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen te stimuleren
Daar heb ik een voicerecorder voor aangeschaft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef achmet het volgende:
heb ik met wiet.. ik lijk dan net een wetenschapper
als iemand eens zou noteren wat ik allemaal roep als ik stoned ben was ik nu miljonair
Volgens mij heb je dan meer de illusie dat je geniaal bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef achmet het volgende:
heb ik met wiet.. ik lijk dan net een wetenschapper
als iemand eens zou noteren wat ik allemaal roep als ik stoned ben was ik nu miljonair
Dat valt wel mee. Het is echter moeilijk om de geniale gedachten die in je opkomen op zo'n manier vast te leggen dat je ze nog begrijpt wanneer je weer nuchter bent.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat het tegenvalt. Je kunt gewoon minder goed nadenken.
Zo kun je het ook zeggen, maar volgens mij komt het op hetzelfde neer.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Dat valt wel mee. Het is echter moeilijk om de geniale gedachten die in je opkomen op zo'n manier vast te leggen dat je ze nog begrijpt wanneer je weer nuchter bent.
nein ik hou er ook gewoon enorm veel ideen aan over die ik de volgende dag ook wel weet maar dan heb ik er opeens geen zin meer inquote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan meer de illusie dat je geniaal bent.
Als iemand dat zou tapen, dan zou je je verbazen over je domheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |