Eeh, probably, maar jeetje, alcohol? Dat valt in het niets vergeleken met bijvoorbeeld MDMA, dan breek je echt helemaal vrij van alle angsten, onzekerheden, en zodoende ook van alle leugens en onwaarheden die je jezelf wijs hebt gemaakt om je angsten en onzekerheden voor jezelf te verdoezelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Reya het volgende:
Als je alcohol ophebt, ben je minder snel geneigd limieten en taboes in je eigen gedrag en denken te plaatsen. Oftewel: met meer alcohol op heb je minder last van door jezelf opgedrongen dogma's. Juist bij grote wetenschappelijke ontdekkingen was er sprake van het doorbreken van een rotsvast dogma, waarbij opeens revolutionair andere wegen werden ingeslagen. Alcohol kan dus een goed middel zijn om nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen te stimuleren
Daar heb ik een voicerecorder voor aangeschaft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef achmet het volgende:
heb ik met wiet.. ik lijk dan net een wetenschapper
als iemand eens zou noteren wat ik allemaal roep als ik stoned ben was ik nu miljonair
Volgens mij heb je dan meer de illusie dat je geniaal bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef achmet het volgende:
als iemand eens zou noteren wat ik allemaal roep als ik stoned ben was ik nu miljonair
Dat valt wel mee. Het is echter moeilijk om de geniale gedachten die in je opkomen op zo'n manier vast te leggen dat je ze nog begrijpt wanneer je weer nuchter bent.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat het tegenvalt. Je kunt gewoon minder goed nadenken.
Zo kun je het ook zeggen, maar volgens mij komt het op hetzelfde neer.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Dat valt wel mee. Het is echter moeilijk om de geniale gedachten die in je opkomen op zo'n manier vast te leggen dat je ze nog begrijpt wanneer je weer nuchter bent.
nein ik hou er ook gewoon enorm veel ideen aan over die ik de volgende dag ook wel weet maar dan heb ik er opeens geen zin meer inquote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan meer de illusie dat je geniaal bent.
Als iemand dat zou tapen, dan zou je je verbazen over je domheid![]()
Noem eens een voorbeeld dan? Of 3?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Reya het volgende:
Als je alcohol ophebt, ben je minder snel geneigd limieten en taboes in je eigen gedrag en denken te plaatsen. Oftewel: met meer alcohol op heb je minder last van door jezelf opgedrongen dogma's.Juist bij grote wetenschappelijke ontdekkingen was er sprake van het doorbreken van een rotsvast dogma, waarbij opeens revolutionair andere wegen werden ingeslagen. Alcohol kan dus een goed middel zijn om nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen te stimuleren
dat je niet dronken kan wordenquote:
Is dat een grote wetenschappelijke ontdekking?quote:
Dus van drinken word ik student? Of ga ik van studeren meer drinken? Of ga ik van drinken meer studeren?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:44 schreef ChrisJX het volgende:
Daarom drinken studenten ook
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
Dus van drinken word ik student? Of ga ik van studeren meer drinken? Of ga ik van drinken meer studeren?
Studeren is een synoniem voor drinken geloof ik, afgaande op studenten die ladderzat thuis komen en zeggen gestudeerd te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dus van drinken word ik student? Of ga ik van studeren meer drinken? Of ga ik van drinken meer studeren?
Nou ja, het is wel waar, met een beetje drank op kom ik toch meestal tot de meest creatieve vondsten..
Ohja..vergat ik nog even: bron?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:38 schreef Reya het volgende:
Als je alcohol ophebt, ben je minder snel geneigd limieten en taboes in je eigen gedrag en denken te plaatsen. Oftewel: met meer alcohol op heb je minder last van door jezelf opgedrongen dogma's. Juist bij grote wetenschappelijke ontdekkingen was er sprake van het doorbreken van een rotsvast dogma, waarbij opeens revolutionair andere wegen werden ingeslagen. Alcohol kan dus een goed middel zijn om nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen te stimuleren
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Studeren is een synoniem voor drinken geloof ik, afgaande op studenten die ladderzat thuis komen en zeggen gestudeerd te hebben.
Heuy! goeje usernamequote:Op zondag 17 juli 2005 18:17 schreef Kebab het volgende:
[..]
Daar heb ik een voicerecorder voor aangeschaft.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef achmet het volgende:
interesse om samen geld te maken?quote:
samen veel wiet roken en pen en papier meenemen (of voicerecorder)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:21 schreef Casperrrr het volgende:
waar dacht je aan?
Iedereen heeft giga ideeën OVER nieuwe uitvindingen....quote:Op zondag 24 juli 2005 09:46 schreef Casperrrr het volgende:
giga ideeen over nieuwe uitvindingen.
Dat is nou een voorbeeld van een a-wetenschappelijke conclusie. Sommige onderzoeksbureaus zijn daar heel goed inquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |