quote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef PeRi het volgende:
AHA is tof. Ik heb AHA cd's. Ik stuiterde altijd door de woonkamer als AHA opstond. Ik ben 19.
Jij zei Doritos mensquote:
Ja, duh was maar een grapje hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze was zieker męn. Ik kon echt niet weg.![]()
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Altijd all about the bitches he bij jou
Ja i know. Maar ik voelde me toch wel schuldig hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, duh was maar een grapje hoorIs ze alweer wat beter?
Ja, je was ineens weg toen ik terugkwamquote:
Nah hoeft niet hoor. Ik heb gedaan wat ik al een hele tijd niet heb gedaan. Ik heb lekker films zitten kijken.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja i know. Maar ik voelde me toch wel schuldig hoor
Ah ok, maar kwestie van tijd toch? Verder komt alles goed lijkt me. En eigenwijsheid/koppigheid is een hindoestaans trekjequote:Ja gaat wel weer. Alleen heel dr wond is open, lastig met lopen enzo. En ze is zo eigenwijs heh.
Ik kom langs op de trouwerij.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:56 schreef Duiveltja het volgende:
Nah hoeft niet hoor. Ik heb gedaan wat ik al een hele tijd niet heb gedaan. Ik heb lekker films zitten kijken.Ik keek eerst altijd best veel films, maar door tijdgebrek doe ik dat nu nauwelijks.
Ja komt wel goed. En nu weet ik ook waar ik mijn eigenwijsheid vandaan heb. Maar zij is nog erger. :xquote:Ah ok, maar kwestie van tijd toch? Verder komt alles goed lijkt me. En eigenwijsheid/koppigheid is een hindoestaans trekjeHeb ik ook last van
Kom es onlinequote:Op zondag 31 juli 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kom langs op de trouwerij.
Ik kijk tegenwoordig mn films 's nachts. Mn HD raakt vol, ik moet wel.
[..]
Ja komt wel goed. En nu weet ik ook waar ik mijn eigenwijsheid vandaan heb. Maar zij is nog erger. :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |