alsof iemand gaat reageren op de lyrics van zo'n legendarisch ragga nummerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef timbob het volgende:
What da time you 'ave da dread?
Dem walk when a gunman back m'up round da corna...
Jij deed me overigens beetje denken aan een zus van mequote:Op zondag 31 juli 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
Hij relt altijd wat na?
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
Jij deed me overigens beetje denken aan een zus van me
Ja, vast welquote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Oh zo
Verder nog iets leuks/verrassends/nieuws gebeurd?
Nou hoe je praatte en je doeii zeiquote:
die gasten allemaal alles plannenquote:
Oh dan ha, ik ben 7 - 12 aug ofzo in Tilburg.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef Duiveltja het volgende:
Nou hoe je praatte en je doeii zeiMijn zus is ook zo
Die andere is trouwens over 2 weken vrij. Nu moet ze nog even fulltime werken.
Daarna is ze dus vrij en is er hier 1 minderquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dan ha, ik ben 7 - 12 aug ofzo in Tilburg.
Ik kan een nachtje komen pitten? Roti is altijd lekker.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
Daarna is ze dus vrij en is er hier 1 minderWaar hou je van wat betreft eten, kan altijd wat achterhouden natuurlijk
Tijd om het stokje over te dragen, Duif.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
In oktober ben ik alweer een jaar mod hier men!!
Er is dan toch altijd een shitload wat overblijft dus ik fix wel watquote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan een nachtje komen pitten? Roti is altijd lekker.![]()
Neu, vooralsnog voel ik me hier op mijn plaats en heb ik er plezier in.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tijd om het stokje over te dragen, Duif.
Nou, dan word ik wel IDO-modquote:Op zondag 31 juli 2005 21:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neu, vooralsnog voel ik me hier op mijn plaats en heb ik er plezier in.
Ja, het is wel zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Toch grappig. Mods van Showbizz en zelf niet hun kop laten zien
Ik weet altijd alles. Mwuaha. Mwuahaha. Haha. Ha.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, het is wel zo.Static niet, ik niet en Copycat ook niet al is er wel 1 pic van haar te zien op FOK! Maar jij weet nu toch wel hoe ik eruit zie
Dat klopt, ik denk niet dat ik ooit nog eens een duidelijke foto in mijn fobo neer zal zetten.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
Maaar Ripley, Tom en Cynix wel. Dus dan is het 50/50.
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet altijd alles. Mwuaha. Mwuahaha. Haha. Ha.
Doe maar wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Dat klopt, ik denk niet dat ik ooit nog eens een duidelijke foto in mijn fobo neer zal zetten.
Why?quote:
De wat?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
Ga jij niet naar de L&S-meet, Duivel?
tsk tskquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:01 schreef PeRi het volgende:
Tenzij je hem overvalt met een emergency phonecall sms
Ik? Ik ben niet zo weg van het gros van die mensen. Geen behoefte om ze irl te leren kennen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet?
Veel te duur.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet?
WIlde je beweren van wel dan? D en meets? Behalve met mij en die ene. En die oudequote:
Dan weet ik hoe je eruit ziet.quote:
De Laffer&static-meet.quote:De wat?
Ik ben er toch.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:09 schreef PeRi het volgende:
Ik? Ik ben niet zo weg van het gros van die mensen. Geen behoefte om ze irl te leren kennen.
Het werd ook niet aan jou gevraagdquote:
Skaai ken ik al. Die heeft hier 7 dagen geleden nog geslapen.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het werd ook niet aan jou gevraagd
Nee, maar heb je gehoord van de meet van D en P?? Nou die ging dus niet doorquote:Op zondag 31 juli 2005 22:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
WIlde je beweren van wel dan? D en meets? Behalve met mij en die ene. En die oude![]()
ow wil je kijken of ik je type ben?quote:
Nee, zie antwoord van PeRiquote:De Laffer&static-meet.
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef PeRi het volgende:
En jij.. Tsja..
Zoiets ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:15 schreef Duiveltja het volgende:
ow wil je kijken of ik je type ben?
Je maakt je volgens mij niet echt geliefd met dit antwoord.quote:Nee, zie antwoord van PeRi
Het begin is er. Rustig. Bij FF en mij begon het ook met msn en daarna belde ik hem een keer.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:15 schreef Duiveltja het volgende:
Nee, maar heb je gehoord van de meet van D en P?? Nou die ging dus niet door![]()
Hij leert het al.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Je maakt je volgens mij niet echt geliefd met dit antwoord.
Reken daar maar niet op.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef PeRi het volgende:
Jij komt een andere keer vast wel.
No offence, maar meets in general trekken mij niet. Ik het is niks voor mij...uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Je maakt je volgens mij niet echt geliefd met dit antwoord.
Ik doelde meer op het feit dat meer dan 50% van die meet crew is.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
No offence, maar meets in general trekken mijn niet. Ik het is niks voor mij...uitzonderingen daargelaten.
Ben ik verplicht die te leren kennen of er interesse in te hebben?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat meer dan 50% van die meet crew is..
Neuh, maar ik dacht dat de crew een soort van eenheid moest vormen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben ik verplicht die te leren kennen of er interesse in te hebben?
Oh ja, jij kwam ook hequote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie had deze reeks ook alweer gestart, en waarom???
Met zijn allen houden we deze site draaiende. Het hoeft niet zo te zijn dat we allemaal vriendjes zijn en bij elkaar op de thee komen. Kijk ik kan het met allemaal goed vinden hoor, maar zo'n meet is niet mijn dingquote:Op zondag 31 juli 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, maar ik dacht dat de crew een soort van eenheid moest vormen..
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
Ja omdat ik toen nog een klein en jong sukkeltje was, nu niet meer![]()
Ja, in USSC.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee. Te duur. Ik heb maar 50 euro en ben een arme student.
Wederom was de vraag niet aan jou gesteld.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee. Te duur. Ik heb maar 50 euro en ben een arme student.
FOK! Userfoto's SlowChat.quote:
Wie is "we"?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef PeRi het volgende:
Je moest 's weten Sven. We lachen ons dood. Eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |