Wist ik wel hoor, maar daar zijn mijn katten veels te lief voorquote:
maar dan gaan ze wel wat voor je doenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:31 schreef djenneke het volgende:
[quote]Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]Wist ik wel hoor, maar daar zijn mijn katten veels te lief voor
Poezen zijn ook kutbeesten.quote:
das voor het volgende topicquote:
ik verslik me GVD in je icon! (geen grapje)quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef cerror het volgende:
Ik ga nog een biertje pakken.
Jij hebt toch zwart-witte poezen en één met een streepje? Of is die laatste kaal?quote:
Michael Keaton ist krieg!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik verslik me GVD in je icon! (geen grapje)
Zo eng is Michael Keaton toch niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
ik verslik me GVD in je icon! (geen grapje)
Je moet het ook niet te figuurlijk nemen.quote:
beide witte beffenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij hebt toch zwart-witte poezen en één met een streepje? Of is die laatste kaal?
Met Bacardi zeker?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
het kan ook van de cola-light komen...
ik heb een kat, een poes, en nog een poes, en die mag dan kut zijn, het is geen beestquote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te figuurlijk nemen.
Als jouw kat naar Raikkonen is vernoemd moet 'ie in ieder geval snel genoeg kunnen zijn...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
ah, een kat is op jacht....go mikki, go mikki
Wat hij zegt...quote:
Mikki, Kimi... Close enoughquote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als jouw kat naar Raikkonen is vernoemd moet 'ie in ieder geval snel genoeg kunnen zijn...
nee, hij is naar mickey mouse vernoemd, maar mickey vond ik te standaardquote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als jouw kat naar Raikkonen is vernoemd moet 'ie in ieder geval snel genoeg kunnen zijn...
Geen zinquote:
Succes ermeequote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wat hij zegt...
'k Ga zo nog snel een filmpje kijken denk ik
Mjah... 'k Moet me eerst weer eens door het keuzeproces worstelenquote:
Wàt en drie?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef djenneke het volgende:
quaranta y tres
joh, jij en film?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wat hij zegt...
'k Ga zo nog snel een filmpje kijken denk ik
Och, F1 kan me gestolen worden, dus die vergissing verbaast me niet...quote:
Nou dan pak je ze gewoon allemaalquote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... 'k Moet me eerst weer eens door het keuzeproces worstelenHeb hier volgens mij 17 titels staan die nog gekeken moeten worden
ook al?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef djenneke het volgende:
Maar nu ga ik met mijne man nog een filmpje kijken... dus allen nog een prettige nacht toegewenst!
Absurd he....quote:
nr. 8quote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... 'k Moet me eerst weer eens door het keuzeproces worstelenHeb hier volgens mij 17 titels staan die nog gekeken moeten worden
Eerst alfabetisch sorteren op naam van de casting director en vervolgens die met de meest rode filmposter pakken...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef Khalein het volgende:
Je hebt geen F1, dus hij kan ook niet van je gestolen wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, F1 kan me gestolen worden, dus die vergissing verbaast me niet...
Mjah... NU even nietquote:
De conclusie is snel gemaakt...quote:
ach, behoeftes, die heeft iedereen weleensquote:Op zondag 31 juli 2005 00:43 schreef Khalein het volgende:
[..]
Absurd he....'k Had gewoon zo ineens die behoefte, weet ook niet hoe het komt
Weet je wat.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... NU even nietEéntje, als slaapmutsje...
Misschien wat horror ofzo
Ik weet niet of die op m'n lijstje zou staan.quote:
Volgens mij zit in de poster van The Aviator nog het meeste rood, van de beschikbare titels that isquote:Op zondag 31 juli 2005 00:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Eerst alfabetisch sorteren op naam van de casting director en vervolgens die met de meest rode filmposter pakken...
Het getuigt van veel lef als je in het GCSC topic het woord trekken gebruikt.quote:
Mjah, ach... 't Is wat nog op voorraad staat zeg maarquote:Op zondag 31 juli 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
Ik weet niet of die op m'n lijstje zou staan.
Alhoewel. Op dit uur... En nummer 1 was ook lekker popcornvoer.
ik heb ook veel lefquote:Op zondag 31 juli 2005 00:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het getuigt van veel lef als je in het GCSC topic het woord trekken gebruikt.
Ongeacht de context.
Jij en lefquote:
2 tosti's met kaas, tomaat en kruidenkaasquote:Op zondag 31 juli 2005 00:32 schreef qu63 het volgende:
en nu gaan we even eten pakken en weer de glazen vullen
Bis gleich
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
2 tosti's met kaas, tomaat en kruidenkaas
1 x brood, kruidenkaas, hüttenkäse, komkommer, aromat, kruidenkaas en brood
1,5 liter aanmaaklimo
1 glas met ijs voor de wodka
Een pre-Hollywood Jet Li. Ik ken deze geloof ik niet... Alhoewel, ze blijven niet echt bij qua verhaal.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:49 schreef Khalein het volgende:
Mjah, ach... 't Is wat nog op voorraad staat zeg maar
Nummer 1 is Fist of Legend
neem zelf ook watquote:Op zondag 31 juli 2005 00:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
1,5 liter aanmaaklimo
Hij staat klaar om afgespeeld te worden...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:52 schreef ArtyShock het volgende:
Een pre-Hollywood Jet Li. Ik ken deze geloof ik niet... Alhoewel, ze blijven niet echt bij qua verhaal.Nou ja, óók leuk toch.
Jaquote:
Aromat?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:50 schreef qu63 het volgende:
1,5 liter aanmaaklimo
dagquote:Op zondag 31 juli 2005 00:53 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hij staat klaar om afgespeeld te worden...Houdt voor mij in dat ik dit hier laat voor wat het is, zonder over die staat verdere uitspraken te doen
Ciao for now, laiverds![]()
ken je dat niet ofzo?quote:
ligt eraan hoe groot/zwaar de limo is. in dit geval is dat ongeveer 1,5kgquote:En een limousine met een anderhalf liter grote moter lijkt me niet vooruit te branden.
have plezierquote:Op zondag 31 juli 2005 00:53 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hij staat klaar om afgespeeld te worden...Houdt voor mij in dat ik dit hier laat voor wat het is, zonder over die staat verdere uitspraken te doen
Ciao for now, laiverds![]()
Zeker wel. Vandaar dat ik ook liever pleisters op m'n mond plak dan dat ik dat spul eet.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:55 schreef qu63 het volgende:
ken je dat niet ofzo?
ah!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zeker wel. Vandaar dat ik ook liever pleisters op m'n mond plak dan dat ik dat spul eet.
Op dit uur nog eten... Brrr. Ik moet er niet aan denken.quote:
ik welquote:Op zondag 31 juli 2005 01:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Op dit uur nog eten... Brrr. Ik moet er niet aan denken.
*burpquote:Op zondag 31 juli 2005 01:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Op dit uur nog eten... Brrr. Ik moet er niet aan denken.
Ik ben in de minderheid. Zoveel is duidelijk.quote:
wodka is ook nog gemaakt van graanquote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben in de minderheid. Zoveel is duidelijk.Nou ja, in bier zitten ook calorieën dus netto zal het allemaal weinig uitmaken.
*ook bier heeftquote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ben in de minderheid. Zoveel is duidelijk.Nou ja, in bier zitten ook calorieën dus netto zal het allemaal weinig uitmaken.
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken hèquote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
wodka is ook nog gemaakt van graan
nogmeer vezels!
een vette Vette zelfsquote:
rimgquote:Op zondag 31 juli 2005 01:13 schreef cerror het volgende:
Ik kan nog steeds niet wennen aan die TT.[afbeelding]
jij?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ooit een aanvaring mee gehad
wellicht zijn daar notes van
| Forum Opties | |
|---|---|