Als jouw kat naar Raikkonen is vernoemd moet 'ie in ieder geval snel genoeg kunnen zijn...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
ah, een kat is op jacht....go mikki, go mikki
Wat hij zegt...quote:
Mikki, Kimi... Close enoughquote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als jouw kat naar Raikkonen is vernoemd moet 'ie in ieder geval snel genoeg kunnen zijn...
nee, hij is naar mickey mouse vernoemd, maar mickey vond ik te standaardquote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als jouw kat naar Raikkonen is vernoemd moet 'ie in ieder geval snel genoeg kunnen zijn...
Geen zinquote:
Succes ermeequote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wat hij zegt...
'k Ga zo nog snel een filmpje kijken denk ik
Mjah... 'k Moet me eerst weer eens door het keuzeproces worstelenquote:
Wàt en drie?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef djenneke het volgende:
quaranta y tres
joh, jij en film?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wat hij zegt...
'k Ga zo nog snel een filmpje kijken denk ik
Och, F1 kan me gestolen worden, dus die vergissing verbaast me niet...quote:
Nou dan pak je ze gewoon allemaalquote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... 'k Moet me eerst weer eens door het keuzeproces worstelenHeb hier volgens mij 17 titels staan die nog gekeken moeten worden
ook al?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef djenneke het volgende:
Maar nu ga ik met mijne man nog een filmpje kijken... dus allen nog een prettige nacht toegewenst!
Absurd he....quote:
nr. 8quote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... 'k Moet me eerst weer eens door het keuzeproces worstelenHeb hier volgens mij 17 titels staan die nog gekeken moeten worden
Eerst alfabetisch sorteren op naam van de casting director en vervolgens die met de meest rode filmposter pakken...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:41 schreef Khalein het volgende:
Je hebt geen F1, dus hij kan ook niet van je gestolen wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, F1 kan me gestolen worden, dus die vergissing verbaast me niet...
Mjah... NU even nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |