Als je naar de ondertitel van TT kijkt....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Heb je een minderwaardigheidscomplex omdat ze mooier zijn dan jij?
Groetjes,
Koewam.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef Darklight het volgende:
Zag vandaag een gozer lopen met een roze broek, dat is pas erg eng!![]()
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Waar een mens zich niet allemaal druk om kan maken... Get a live!
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....quote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Graveland het volgende:
[..]
Jij bent 'n homo, dit gaat over mannen.
Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef andromeda1968 het volgende:
Get a live!
En wat is het nut dan van een roze polo volgens jou?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....
Het begint met een "V" en eindigt met "rouwen".quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat is het nut dan van een roze polo volgens jou?
Roze, ach...ik draag 't niet..maar veel doet 't me niet..quote:Op zondag 31 juli 2005 00:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Paupers zullen nooit het nut van een roze polo begrijpen....
Ja! Maar ik draag geen roze.quote:
So far so good.quote:dit gaat over mannen.
Inderdaad, precies in het midden, eentje van voren en eentje vanachteren.quote:Hoewel...je past er wel tussen nietwaar?
*iets over concentratiekamp mompelt.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:40 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja! Maar ik draag geen roze.
[..]
So far so good.
[..]
Inderdaad, precies in het midden, eentje van voren en eentje vanachteren.
Mannen kunnen dus geen roze polo's dragen omdat je dan gelijk als homo wordt afgestempeld?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het begint met een "V" en eindigt met "rouwen".
Slap!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
[..]
*iets over concentratiekamp mompelt.
Fascinerend toch hoe Godwin's Law iedere keer weer van toepassing isquote:Op zondag 31 juli 2005 00:42 schreef Graveland het volgende:
*iets over concentratiekamp mompelt.
Fascinerend toch, dat iemand compleet tegennatuurlijk gedrag aan 't vertonen is ook nog goodwill aan 't kweken is (of iig poging daartoe onderneemt)quote:Op zondag 31 juli 2005 00:46 schreef Prior het volgende:
[..]
Fascinerend toch hoe Godwin's Law iedere keer weer van toepassing is
Waar slaat dat op vieze gore stinkerd van een plantsoenwijf!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Heb je een minderwaardigheidscomplex omdat ze mooier zijn dan jij?
Groetjes,
Koewam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |