Wimp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef BMW_Master het volgende:
..
ik laat het bij deze, daar er een FA met banrechten aanwezig is
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Stel nou dat we niet bij Sanne kunnen slapen, kunnen we altijd nog bij mij neercrashen
Is 't alleen ietsjes langer reizen, en moeten we sowieso wachten tot de eerste trein zondagochtend
Tieten posten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Anosmie het volgende:
Wat moet je precies doen om door de ballitragecommissie te komen?
Gewoon..
Puur nieuwsgirigheid..
Dus..
![]()
Zij kan wel door, zonder der tieten te posten knul..quote:
Neehee!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zij kan wel door, zonder der tieten te posten knul..
Ik zal em even herhalen, want Static is terug zie ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:02 schreef Escape2Dawn het volgende:
Italo en ik komen misschien ook... of horen wij niet bij de genodigden?
Desperate knulletjequote:
Idd, iedereen tieten posten!quote:
NIet naar mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idd, iedereen tieten posten!
Ik heb een hele fotocollectie naar die commisie moeten sturen, dan moet zij dat ook!
Het is al vol hier..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Heb ik static ook niet ooit eens verteld dat ik geen slaapplaats had?
He wat jammer dat er maar 1 2 persoonsbed staat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Heb ik static ook niet ooit eens verteld dat ik geen slaapplaats had?
Ik prop me er wel bij hoor.quote:
Pobeer maarquote:
Maar hoe kom je aan een huissleutel?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
He wat jammer dat er maar 1 2 persoonsbed staat.
quote:
Ehm...zakkenrollen, achtervolging, omkoperij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan een huissleutel?
Die wordt alleen aan mij en Orange toevertrouwd.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehm...zakkenrollen, achtervolging, omkoperij?
Mooi zo..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Jullie hoeven trouwens niet zo stom te doen hoor.. Ik zei het tegen static.
. Ik wil niet eens bij jullie slapen. [afbeelding]
Dan ren ik lekker harder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
We rennen gewoon hard voor je weg.
Komt allemaal nog wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:59 schreef Skaai het volgende:
Zeg, nu weet ik dus welke stad en welke dag he, maar hoe laat begint die bende? En vooral, welk cafe/gebeuren?
Oké gidsquote:
Hypotetisme doen we niet aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Anosmie het volgende:
Wat moet je precies doen om door de ballitragecommissie te komen?
Gewoon..
Puur nieuwsgirigheid..
Dus..
![]()
Staat er al lang, dork.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef Mr. Orange het volgende:
Kan heiden6 toegevoegd worden aan de lijst?
Can't wait...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
Nou das weer een zorg minder, kunnen we ongestoord verder vozen.
Prima hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Ik zal em even herhalen, want Static is terug zie ik
11-letterig Lingo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:21 schreef static het volgende:
Hypotetisme doen we niet aan.
nieuw woordje geintroduceerd
Gister nie..quote:
ik heb nogwel een paar kaplaarzen voor em, heeft ie op de meet ook nog wat te likkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef static het volgende:
[..]
Maar was Italo niet die freak die de laarzen van zijn buurmeisje wilde uitlikken ofzo?
je scanner op de grond zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef Anosmie het volgende:
[..]
11-letterig Lingo!
Maarre.. hoe zit dan nou?
Skaai moest tieten posten, maar t schiet me telkens in de rug als ik ze vanaf mn knieen naar de scanner wil tillen.. Wat moet ik doen?.
Jij begon er trouwens overquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij begon er trouwens over[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*plemp*
Hij staat. Mag ik nu komen?
Eerst mod worden, dan weer mod af, en dan weer mod worden, en dan weer mod af worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
static, hoe kom je trouwens aan die tag?
Serieus man!!!quote:
Fok en serieus??quote:
Dat mod worden lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eerst mod worden, dan weer mod af, en dan weer mod worden, en dan weer mod af worden.
En iets met het laat opmerken van dingen.
Dat kan jij ook best Sven!
Zal ik daar mee beginnen dan?quote:
Ik wil een oldbietag..quote:
Ik wil jouw notes kunnen lezen.quote:
Heeft ze niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil jouw notes kunnen lezen.
Vanaf welke User-ID ben je eigenlijk een oldbie?quote:
Nikky wou me er geen een geven.quote:
t/m 5000quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf welke User-ID ben je eigenlijk een oldbie?
Ja, ik weet dat ik het niet ben
Mn tepels reiken bekant tot aan mn beeldscherm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef laffer het volgende:je tepels stijf trekken dan die peuken scannen en dan het resultaat posten ![]()
stijve tepels worden ook wel "peuken" genoemdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn tepels reiken bekant tot aan mn beeldscherm.
Maar ik snap nog steeds niet wat dat met mn peuken te maken heeft..![]()
[afbeelding]
Begin dan maar met die van mij, kun je nog wat van leren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef static het volgende:
[..]
Begin dan maar met die van mij, kun je nog wat van leren.
Ja, ik kom net weer binnenvallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts over!
Static en laffer mogen datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts over!
Ow. Ik ken alleen de gevleugelde uitspraak : tepels als patatten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef laffer het volgende:
stijve tepels worden ook wel "peuken" genoemd![]()
Teruglezen dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik kom net weer binnenvallen.
Ach, ze zijn niet bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Mag ik niet gewoon als onkuise wederhelft van Jerruh mee?
Of zou het ernstig opvallen al hij ineens met een blond wijf aan komt kakken?
Hij is toch bi? Dan kan dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Ik had het tegen static. Tegen jou noch tegen laffer.quote:
En daar heb ik een boodschap aan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het tegen static. Tegen jou noch tegen laffer.
Misschien Bupatih.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef static het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Kan iemand de lijst aanpassen?
Nee, en daarvoor wil ik dus bij jou komen slapenquote:
Don't Try it..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, en daarvoor wil ik dus bij jou komen slapen.
Echt niet? Hij was toch ook op de nieuwjaarsmeet in de Sam ( Ripquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Mr. Orange het volgende:
Jerruh![]()
Hij woont in ehv, maar nog nie eens gemeet..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Nope, was de keer daarna wel..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Echt niet? Hij was toch ook op de nieuwjaarsmeet in de Sam ( Rip)
Heb je hem toen niet gezien?
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef Mr. Orange het volgende:
Nope, was de keer daarna wel..![]()
Alleen was jerruh er toen nie
luister sven, je moet wel een beetje aardig doen tegen oom laffer hèquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegen jou noch tegen laffer.
Sven moet met een hoofletterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
luister sven, je moet wel een beetje aardig doen tegen oom laffer hè
anders hang ik je aan je ballen op aan de plafond-ventilator!!![]()
hoofdletter moet met een d ertussenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
Sven moet met een hoofletter
*note zet.
Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef Anosmie het volgende:
hoofdletter moet met een d ertussen
*dubbele note zet*
Waaah, die creep die mij en al het verdere vrouwvolk in bed probeerde te glibberen. Hoe noemden we hem ook al weer?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Op welke ONZ/Sam meet hebben MUUS en ik die fopneger de tent uit laten gooien? Toen was jij er toch ook?
zelfs de simpelste newbies weten nog dat ik (bijna) nooit hoofdletters en interpunctie gebruik op het forum!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sven moet met een hoofletter
*note zet.
!! Is wel interpunctie, knul.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef laffer het volgende:
zelfs de simpelste newbies weten nog dat ik (bijna) nooit hoofdletters en interpunctie gebruik op het forum!!![]()
![]()
GODVERDOMME en ook nog een hoop hoofdlettersquote:
Sexy Romeo!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef Aventura het volgende:
Waaah, die creep die mij en al het verdere vrouwvolk in bed probeerde te glibberen. Hoe noemden we hem ook al weer?
SexyRomeoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Sexy Romeo!
Gatver wat n ei wasda zeg! Ik had m voorgetseld aan Jogy (MY BOYFRIEND!!!) en toen ging ie nog aan me zitten. En toen werd Muus boos. En zij kan vet goed schelden. En erg indrukwekkend in t engels schreeuwen.. En toen moest ie weg. whehehehe.
hoi schatquote:
Eerst trauwe dan schijtequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:06 schreef laffer het volgende:
hoi schat![]()
heb je die ouwe vent nou nog niet gedumpt![]()
hmmzz, hij heeft een hoge levensverzekering??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |