Zal ik daar mee beginnen dan?quote:
Ik wil een oldbietag..quote:
Ik wil jouw notes kunnen lezen.quote:
Heeft ze niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil jouw notes kunnen lezen.
Vanaf welke User-ID ben je eigenlijk een oldbie?quote:
Nikky wou me er geen een geven.quote:
t/m 5000quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf welke User-ID ben je eigenlijk een oldbie?
Ja, ik weet dat ik het niet ben
Mn tepels reiken bekant tot aan mn beeldscherm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef laffer het volgende:je tepels stijf trekken dan die peuken scannen en dan het resultaat posten ![]()
stijve tepels worden ook wel "peuken" genoemdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn tepels reiken bekant tot aan mn beeldscherm.
Maar ik snap nog steeds niet wat dat met mn peuken te maken heeft..![]()
[afbeelding]
Begin dan maar met die van mij, kun je nog wat van leren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef static het volgende:
[..]
Begin dan maar met die van mij, kun je nog wat van leren.
Ja, ik kom net weer binnenvallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts over!
Static en laffer mogen datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts over!
Ow. Ik ken alleen de gevleugelde uitspraak : tepels als patatten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef laffer het volgende:
stijve tepels worden ook wel "peuken" genoemd![]()
Teruglezen dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik kom net weer binnenvallen.
Ach, ze zijn niet bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Mag ik niet gewoon als onkuise wederhelft van Jerruh mee?
Of zou het ernstig opvallen al hij ineens met een blond wijf aan komt kakken?
Hij is toch bi? Dan kan dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Mag ik niet gewoon als onkuise wederhelft van Jerruh mee?
Of zou het ernstig opvallen al hij ineens met een blond wijf aan komt kakken?
Ik had het tegen static. Tegen jou noch tegen laffer.quote:
En daar heb ik een boodschap aan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het tegen static. Tegen jou noch tegen laffer.
Misschien Bupatih.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef static het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Kan iemand de lijst aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |