dan laat je je hier toch begraven, dan hoef je ook niet meer terug naar dat gat waar jij uitgekropen bentquote:
Sterf!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
dan laat je je hier toch begraven, dan hoef je ook niet meer terug naar dat gat waar jij uitgekropen bent![]()
Zeg, heb je enig besef wat je je op je virtuele hals haalt als je dergelijke terminologie in een L&S meet-topic bezigt?quote:
eej, niet zo onaardig hèquote:
Fijn. Lazerstraal nu maar weer een end op naar een krastopic ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik vind dat van mij nog altijd aardiger dan wat jij zei.
ik vind jou nu zo lief dat ik wil doodneukenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik vind dat van mij nog altijd aardiger dan wat jij zei.
Neem jij of ik de condooms mee?quote:
JIj bent numero uno schat.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:27 schreef Dakota het volgende:
static, wat onbeschoft.
terwijl ie met mij bezig is grmbbl
Nou, ik kan nu een opmerking plaasten over mijn extra handje, maar dat doe ik maar niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb hier alleen maar extra large liggen. Denk je dat dat past?
Like: groter dan jouw arm.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:56 schreef k_i_m het volgende:
Is dat een "ja"?
Onderarm dan. En ga niet vragen naar afmetingen want die zijn subjectief.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 07:19 schreef Skaai het volgende:
KLPDFIPOSVPTVP!
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:52 schreef shmoopy het volgende:
laffer en static blijven 48 uur weg, niet iedereen vond het 'humor'.
Gaat 'goed' zoquote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef QyRoZ het volgende:
Voorlopig even zonder L&S dus.
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef QyRoZ het volgende:
Voorlopig even zonder L&S dus.
Daar ben ik het mee is.quote:Op zondag 31 juli 2005 07:19 schreef Skaai het volgende:
KLPDFIPOSVPTVP!
Korps Landelijke Politie Diensten First Post Sil Vous Plait Terug Vind Postquote:Op zondag 31 juli 2005 07:19 schreef Skaai het volgende:
KLPDFIPOSVPTVP!
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand die offtopic reactie hierboven even verwijderen?.
lip hoaln zevert doar kom ik ook votquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
dan laat je je hier toch begraven, dan hoef je ook niet meer terug naar dat gat waar jij uitgekropen bent![]()
Ik hou ook van mij jaquote:
Ja als je het zo uittikt is het niet leuk meerquote:Op zondag 31 juli 2005 14:38 schreef sone_nl het volgende:
[..]
Korps Landelijke Politie Diensten First Post Sil Vous Plait Terug Vind Post
Alweerquote:
Is dat allesquote:
Ik moest zelfs lachen.quote:
quote:p zondag 31 juli 2005 02:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens laffer is ineens wel heel erg stil zeg
quote:ik hou niet van een geforceerde rel
Was..quote:
Waarom ben je gestopt danquote:
Brakke verbinding en brakke computer maakte dat ik niet vaak genoeg kon posten.quote:
Lijkt het wel op ja.quote:
Die is ook nooit mod geweest. Zelfs geen crewlid, in tegenstelling tot jou.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben geen exmod heIk verbaasde me dat ik las dat Laffer wel exmod is
nou je mag er ook wel heenquote:
Oh, dan loog ie laatstquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is ook nooit mod geweest. Zelfs geen crewlid, in tegenstelling tot jou.
PC stuk ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef HeatWave het volgende:
IK heb echt weer wat gemist vant weekend zie ik. Heb nog steeds geen Internet thuis.
Nee, dan had ik wel gezegd dan mijn PC stuk was he?quote:
Da's klote.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel gezegd dan mijn PC stuk was he?.
Wijkcentrale is defect.
Suikerfeest?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Wijkcentrale is defect.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:34 schreef Blinky het volgende:
Oh... en nog een vraagje. Weet iemand de straatnaam van waar Fok!radio zit in Utrecht?
Ik zit op mijn werk en daar heb ik geen msn. Kun je het in een mail zetten alsjeblieft?quote:
Thnx Sunquote:
Danny@fok.nl. Maar dan moet je wel eerst je tieten mailen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef HeatWave het volgende:
heeft iemand het adres van een topic schoonmaker?.
.
Ik heb nog geen brief ontvangen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Da's klote.
Dus nu zit je de hele avond brieven te schrijven ipv MSN, FoK, Mail etc.?
Niet alleen de wijkcentrale is kapot, je mailadres ook...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel gezegd dan mijn PC stuk was he?.
Wijkcentrale is defect.
quote:Your message has encountered delivery problems
to the following recipient(s):
xxxxx@chello.nl
Delivery failed
550 Invalid recipient: <xxxxx@chello.nl>
No recipients were successfully delivered to.
Dus ik kan die CD's voorlopig wel ff vergeten ?quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Dus ik kan die CD's voorlopig wel ff vergeten ?
No worry, ik heb al wat anders geregeld.
Dat is voor een tagquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Danny@fok.nl. Maar dan moet je wel eerst je tieten mailen.
Wat moet ik nog downloaden dan???quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Als je internet het niet doet kan je ook niet downloaden.
Hai skeet.quote:
Nee, verder nog vragen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie geen crewforum voor die SlowChat?
Ja, die hebben we.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie geen crewforum voor die SlowChat?
Dat gebeurt wel vakerquote:
Keep Thinking..quote:
Niet nodigquote:
Vanmiddag... Lush... leuk....etc....quote:
Nog even en L&S zijn unbanned. Dan wordt het weer leuk. Voor zolang het deze keer duurt.quote:
Ook dat is maar kort dearestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanmiddag... Lush... leuk....etc....
Beter dan cursus lovequote:
quote:
Ik ben ook aan het werk, dat weerhoudt mij toch ook niet van het fokken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:07 schreef Ole het volgende:
Nog niets gezien..
Misschien zijn ze welwerken
![]()
BE, tief op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
*spuit 11*
*mosterd na de maaltijd*
*welke steen zat ik*
HW en MB! Get a room!
Sorry... wilde ik altijd al een keertje zeggen.![]()
5 minuten eerder naar huis?quote:
Ik zie mij al naar m'n baas lopen.quote:
Grolsch niet nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, bier. Dat drink je toch niet?
BE tief op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*sop*
I get sooooo horny when you talk dirty to me.
Neuken?
Nu al samenwonen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Skaai het volgende:
Nou Orange en ik hebben waarschijnlijk al een slaapplaats
quote:
Dealquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef Ole het volgende:
Biertje op de meet dan?
U riep ?quote:
Als in deze Sanne ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Sanne heeft ons haar huisje aangeboden
Some things never changequote:
Ja diequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:37 schreef PPL het volgende:
[..]
Als in deze Sanne ?
Dan hebben we gezellig dezelfde nachtbus terug !
Ja, verpest jij het romantische busritje evenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:37 schreef PPL het volgende:
[..]
Als in deze Sanne ?
Dan hebben we gezellig dezelfde nachtbus terug !
Ik moest ineens weer denken aan het allereerste SMS-je dat ik dit jaar ontving.quote:
Geloof me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja, verpest jij het romantische busritje even![]()
je bedoelt zo'n busritje met kotsende pubers die net hun 2de breezer op hebben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja, verpest jij het romantische busritje even![]()
Ben jij datquote:
Nee hoor.quote:
Je zal de reactie van L dan wel S ff moeten afwachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:02 schreef Escape2Dawn het volgende:
Italo en ik komen misschien ook... of horen wij niet bij de genodigden?
WBquote:
whehehe, had jij weer een banquote:
Jouw schuld.quote:
Moet ik dat beloven?quote:
ik ben altijd braafquote:
Jah.quote:
was toch wel gezellig, zo`n gezamelijke banquote:
En mij ziet hij niet.quote:
Staticquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef static het volgende:
[..]
En mij ziet hij niet.
*rotschop geeft*
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef static het volgende:
Als iemand dan even de startpost kan wijzigen.
Kun je ook nog even de 'slaapplaats nodig' doorhalen d.m.v. dequote:
Mooi. Ga nu maar dood.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef BMW_Master het volgende:
triest topic, getuige de reacties die krampachtig een soort nep-sfeer proberen te creeren.
Maar het lukt julle telkens weer niet
Jij bent de laatste keren duidelijk niet aanwezig geweest. Maar goed, dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef BMW_Master het volgende:
triest topic, getuige de reacties die krampachtig een soort nep-sfeer proberen te creeren.
zij het bij jullie steeds weer niet lukt
en die traditie wordt voortgezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent de laatste keren duidelijk niet aanwezig geweest. Maar goed, dat hoeft ook niet.
Voor beiden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef static het volgende:
[..]
Kun je ook nog even de 'slaapplaats nodig' doorhalen d.m.v. de [afbeelding] ?
Whahahahaha moet jij eens opletten jongen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef BMW_Master het volgende:
Maar het lukt julle telkens weer niet
Yes please, ze crashen bij Sanne.quote:
Tot nu toe wel.quote:
Wimp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef BMW_Master het volgende:
..
ik laat het bij deze, daar er een FA met banrechten aanwezig is
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Stel nou dat we niet bij Sanne kunnen slapen, kunnen we altijd nog bij mij neercrashen
Is 't alleen ietsjes langer reizen, en moeten we sowieso wachten tot de eerste trein zondagochtend
Tieten posten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Anosmie het volgende:
Wat moet je precies doen om door de ballitragecommissie te komen?
Gewoon..
Puur nieuwsgirigheid..
Dus..
![]()
Zij kan wel door, zonder der tieten te posten knul..quote:
Neehee!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zij kan wel door, zonder der tieten te posten knul..
Ik zal em even herhalen, want Static is terug zie ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:02 schreef Escape2Dawn het volgende:
Italo en ik komen misschien ook... of horen wij niet bij de genodigden?
Desperate knulletjequote:
Idd, iedereen tieten posten!quote:
NIet naar mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idd, iedereen tieten posten!
Ik heb een hele fotocollectie naar die commisie moeten sturen, dan moet zij dat ook!
Het is al vol hier..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Heb ik static ook niet ooit eens verteld dat ik geen slaapplaats had?
He wat jammer dat er maar 1 2 persoonsbed staat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Heb ik static ook niet ooit eens verteld dat ik geen slaapplaats had?
Ik prop me er wel bij hoor.quote:
Pobeer maarquote:
Maar hoe kom je aan een huissleutel?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
He wat jammer dat er maar 1 2 persoonsbed staat.
quote:
Ehm...zakkenrollen, achtervolging, omkoperij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan een huissleutel?
Die wordt alleen aan mij en Orange toevertrouwd.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehm...zakkenrollen, achtervolging, omkoperij?
Mooi zo..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Jullie hoeven trouwens niet zo stom te doen hoor.. Ik zei het tegen static.
. Ik wil niet eens bij jullie slapen. [afbeelding]
Dan ren ik lekker harder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
We rennen gewoon hard voor je weg.
Komt allemaal nog wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:59 schreef Skaai het volgende:
Zeg, nu weet ik dus welke stad en welke dag he, maar hoe laat begint die bende? En vooral, welk cafe/gebeuren?
Oké gidsquote:
Hypotetisme doen we niet aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Anosmie het volgende:
Wat moet je precies doen om door de ballitragecommissie te komen?
Gewoon..
Puur nieuwsgirigheid..
Dus..
![]()
Staat er al lang, dork.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef Mr. Orange het volgende:
Kan heiden6 toegevoegd worden aan de lijst?
Can't wait...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
Nou das weer een zorg minder, kunnen we ongestoord verder vozen.
Prima hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Ik zal em even herhalen, want Static is terug zie ik
11-letterig Lingo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:21 schreef static het volgende:
Hypotetisme doen we niet aan.
nieuw woordje geintroduceerd
Gister nie..quote:
ik heb nogwel een paar kaplaarzen voor em, heeft ie op de meet ook nog wat te likkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef static het volgende:
[..]
Maar was Italo niet die freak die de laarzen van zijn buurmeisje wilde uitlikken ofzo?
je scanner op de grond zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef Anosmie het volgende:
[..]
11-letterig Lingo!
Maarre.. hoe zit dan nou?
Skaai moest tieten posten, maar t schiet me telkens in de rug als ik ze vanaf mn knieen naar de scanner wil tillen.. Wat moet ik doen?.
Jij begon er trouwens overquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij begon er trouwens over[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*plemp*
Hij staat. Mag ik nu komen?
Eerst mod worden, dan weer mod af, en dan weer mod worden, en dan weer mod af worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
static, hoe kom je trouwens aan die tag?
Serieus man!!!quote:
Fok en serieus??quote:
Dat mod worden lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eerst mod worden, dan weer mod af, en dan weer mod worden, en dan weer mod af worden.
En iets met het laat opmerken van dingen.
Dat kan jij ook best Sven!
Zal ik daar mee beginnen dan?quote:
Ik wil een oldbietag..quote:
Ik wil jouw notes kunnen lezen.quote:
Heeft ze niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil jouw notes kunnen lezen.
Vanaf welke User-ID ben je eigenlijk een oldbie?quote:
Nikky wou me er geen een geven.quote:
t/m 5000quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf welke User-ID ben je eigenlijk een oldbie?
Ja, ik weet dat ik het niet ben
Mn tepels reiken bekant tot aan mn beeldscherm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef laffer het volgende:je tepels stijf trekken dan die peuken scannen en dan het resultaat posten ![]()
stijve tepels worden ook wel "peuken" genoemdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn tepels reiken bekant tot aan mn beeldscherm.
Maar ik snap nog steeds niet wat dat met mn peuken te maken heeft..![]()
[afbeelding]
Begin dan maar met die van mij, kun je nog wat van leren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef static het volgende:
[..]
Begin dan maar met die van mij, kun je nog wat van leren.
Ja, ik kom net weer binnenvallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts over!
Static en laffer mogen datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, je slaat de helft van mijn posts over!
Ow. Ik ken alleen de gevleugelde uitspraak : tepels als patatten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef laffer het volgende:
stijve tepels worden ook wel "peuken" genoemd![]()
Teruglezen dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik kom net weer binnenvallen.
Ach, ze zijn niet bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Mag ik niet gewoon als onkuise wederhelft van Jerruh mee?
Of zou het ernstig opvallen al hij ineens met een blond wijf aan komt kakken?
Hij is toch bi? Dan kan dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Ik had het tegen static. Tegen jou noch tegen laffer.quote:
En daar heb ik een boodschap aan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het tegen static. Tegen jou noch tegen laffer.
Misschien Bupatih.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef static het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Kan iemand de lijst aanpassen?
Nee, en daarvoor wil ik dus bij jou komen slapenquote:
Don't Try it..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, en daarvoor wil ik dus bij jou komen slapen.
Echt niet? Hij was toch ook op de nieuwjaarsmeet in de Sam ( Ripquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Mr. Orange het volgende:
Jerruh![]()
Hij woont in ehv, maar nog nie eens gemeet..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef Anosmie het volgende:
Nope, was de keer daarna wel..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Echt niet? Hij was toch ook op de nieuwjaarsmeet in de Sam ( Rip)
Heb je hem toen niet gezien?
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef Mr. Orange het volgende:
Nope, was de keer daarna wel..![]()
Alleen was jerruh er toen nie
luister sven, je moet wel een beetje aardig doen tegen oom laffer hèquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tegen jou noch tegen laffer.
Sven moet met een hoofletterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
luister sven, je moet wel een beetje aardig doen tegen oom laffer hè
anders hang ik je aan je ballen op aan de plafond-ventilator!!![]()
hoofdletter moet met een d ertussenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
Sven moet met een hoofletter
*note zet.
Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef Anosmie het volgende:
hoofdletter moet met een d ertussen
*dubbele note zet*
Waaah, die creep die mij en al het verdere vrouwvolk in bed probeerde te glibberen. Hoe noemden we hem ook al weer?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Op welke ONZ/Sam meet hebben MUUS en ik die fopneger de tent uit laten gooien? Toen was jij er toch ook?
zelfs de simpelste newbies weten nog dat ik (bijna) nooit hoofdletters en interpunctie gebruik op het forum!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sven moet met een hoofletter
*note zet.
!! Is wel interpunctie, knul.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef laffer het volgende:
zelfs de simpelste newbies weten nog dat ik (bijna) nooit hoofdletters en interpunctie gebruik op het forum!!![]()
![]()
GODVERDOMME en ook nog een hoop hoofdlettersquote:
Sexy Romeo!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef Aventura het volgende:
Waaah, die creep die mij en al het verdere vrouwvolk in bed probeerde te glibberen. Hoe noemden we hem ook al weer?
SexyRomeoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Sexy Romeo!
Gatver wat n ei wasda zeg! Ik had m voorgetseld aan Jogy (MY BOYFRIEND!!!) en toen ging ie nog aan me zitten. En toen werd Muus boos. En zij kan vet goed schelden. En erg indrukwekkend in t engels schreeuwen.. En toen moest ie weg. whehehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |