dan laat je je hier toch begraven, dan hoef je ook niet meer terug naar dat gat waar jij uitgekropen bentquote:
Sterf!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
dan laat je je hier toch begraven, dan hoef je ook niet meer terug naar dat gat waar jij uitgekropen bent![]()
Zeg, heb je enig besef wat je je op je virtuele hals haalt als je dergelijke terminologie in een L&S meet-topic bezigt?quote:
eej, niet zo onaardig hèquote:
Fijn. Lazerstraal nu maar weer een end op naar een krastopic ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik vind dat van mij nog altijd aardiger dan wat jij zei.
ik vind jou nu zo lief dat ik wil doodneukenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik vind dat van mij nog altijd aardiger dan wat jij zei.
Neem jij of ik de condooms mee?quote:
JIj bent numero uno schat.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:27 schreef Dakota het volgende:
static, wat onbeschoft.
terwijl ie met mij bezig is grmbbl
Nou, ik kan nu een opmerking plaasten over mijn extra handje, maar dat doe ik maar niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb hier alleen maar extra large liggen. Denk je dat dat past?
Like: groter dan jouw arm.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:56 schreef k_i_m het volgende:
Is dat een "ja"?
Onderarm dan. En ga niet vragen naar afmetingen want die zijn subjectief.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 07:19 schreef Skaai het volgende:
KLPDFIPOSVPTVP!
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:52 schreef shmoopy het volgende:
laffer en static blijven 48 uur weg, niet iedereen vond het 'humor'.
Gaat 'goed' zoquote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef QyRoZ het volgende:
Voorlopig even zonder L&S dus.
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef QyRoZ het volgende:
Voorlopig even zonder L&S dus.
Daar ben ik het mee is.quote:Op zondag 31 juli 2005 07:19 schreef Skaai het volgende:
KLPDFIPOSVPTVP!
Korps Landelijke Politie Diensten First Post Sil Vous Plait Terug Vind Postquote:Op zondag 31 juli 2005 07:19 schreef Skaai het volgende:
KLPDFIPOSVPTVP!
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:02 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand die offtopic reactie hierboven even verwijderen?.
lip hoaln zevert doar kom ik ook votquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
dan laat je je hier toch begraven, dan hoef je ook niet meer terug naar dat gat waar jij uitgekropen bent![]()
Ik hou ook van mij jaquote:
Ja als je het zo uittikt is het niet leuk meerquote:Op zondag 31 juli 2005 14:38 schreef sone_nl het volgende:
[..]
Korps Landelijke Politie Diensten First Post Sil Vous Plait Terug Vind Post
Alweerquote:
Is dat allesquote:
Ik moest zelfs lachen.quote:
quote:p zondag 31 juli 2005 02:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens laffer is ineens wel heel erg stil zeg
quote:ik hou niet van een geforceerde rel
Was..quote:
Waarom ben je gestopt danquote:
Brakke verbinding en brakke computer maakte dat ik niet vaak genoeg kon posten.quote:
Lijkt het wel op ja.quote:
Die is ook nooit mod geweest. Zelfs geen crewlid, in tegenstelling tot jou.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben geen exmod heIk verbaasde me dat ik las dat Laffer wel exmod is
nou je mag er ook wel heenquote:
Oh, dan loog ie laatstquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is ook nooit mod geweest. Zelfs geen crewlid, in tegenstelling tot jou.
PC stuk ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef HeatWave het volgende:
IK heb echt weer wat gemist vant weekend zie ik. Heb nog steeds geen Internet thuis.
Nee, dan had ik wel gezegd dan mijn PC stuk was he?quote:
Da's klote.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel gezegd dan mijn PC stuk was he?.
Wijkcentrale is defect.
Suikerfeest?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Wijkcentrale is defect.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:34 schreef Blinky het volgende:
Oh... en nog een vraagje. Weet iemand de straatnaam van waar Fok!radio zit in Utrecht?
Ik zit op mijn werk en daar heb ik geen msn. Kun je het in een mail zetten alsjeblieft?quote:
Thnx Sunquote:
Danny@fok.nl. Maar dan moet je wel eerst je tieten mailen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef HeatWave het volgende:
heeft iemand het adres van een topic schoonmaker?.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |