Wat doe je allemaal met hemquote:Op zondag 31 juli 2005 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als Arty het begeeft, ga ik misschien op je aanbod in, thanks![]()
Beestjes zijn heilig volgens Dude.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:09 schreef Khalein het volgende:
Er een gezellige gezamenlijke activiteit van maken is geen optie?
dan is het maar hopen dat jullie nooit een kakkerlakken/vlooienplaag krijgenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Beestjes zijn heilig volgens Dude.
De rest mag een pijnlijke dood sterven als de diertjes maar niets gebeurd.
Een orgasme met de Metabo?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
probeer het met de metabo!
krijgt ze nog een orgasme ook!
Valt er wel weer wat te naaienquote:Op zondag 31 juli 2005 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een orgasme met de Metabo?
Klinkt meer als een totaalruptuur.
Maar je sloeg jezelf!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:10 schreef djenneke het volgende:
damn, weer net misgeslagen, wat een hardnekkig rotbeest zeg...
Waarom denk je dat ik zo traag post? Ik ben me de hele tijd de teringtyfus aan het krabben. Springerige rotbeesten. Nou ja, met de winter zijn ze vast wel weer weg.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:17 schreef djenneke het volgende:
dan is het maar hopen dat jullie nooit een kakkerlakken/vlooienplaag krijgen![]()
Hey djennepenneke!quote:
het is druk bij jullie!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo traag post? Ik ben me de hele tijd de teringtyfus aan het krabben. Springerige rotbeesten. Nou ja, met de winter zijn ze vast wel weer weg.
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een orgasme met de Metabo?
Klinkt meer als een totaalruptuur.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wij hebben hem net aagezet![]()
Om het geluid te horen![]()
Ik kreeg een orgasme![]()
quote:
Mijn bewondering voor het getoonde geduld en respect voor de wensen van een ander... Ik, daarentegen, ga hier even wat bloedvlekken op de muur makenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo traag post? Ik ben me de hele tijd de teringtyfus aan het krabben. Springerige rotbeesten. Nou ja, met de winter zijn ze vast wel weer weg.
Het wil mij maar niet lukken, we hebben hier turbomuggenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:23 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mijn bewondering voor het getoonde geduld en respect voor de wensen van een ander... Ik, daarentegen, ga hier even wat bloedvlekken op de muur maken
en ik heb hier nergens last vanquote:Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het wil mij maar niet lukken, we hebben hier turbomuggen![]()
Die zijn lastig weg te krijgenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:23 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mijn bewondering voor het getoonde geduld en respect voor de wensen van een ander... Ik, daarentegen, ga hier even wat bloedvlekken op de muur maken
Yup, al was het hier al aardig heet.quote:
Dus daarom is het tegenwoordig zo in om één rode muur in je huiskamer aan te brengen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:23 schreef Khalein het volgende:
ik normaal ook niet, maar onze katten zijn vandaag te lui... waar heb je die beesten dan voor he?quote:
lees jij dit eens: GCSC Geen slapende modder wakker makenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus daarom is het tegenwoordig zo in om één rode muur in je huiskamer aan te brengen.
men neme een bakje waterquote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar onze katten zijn vandaag te lui... waar heb je die beesten dan voor he?
Het heeft natuurlijk niets met je eigen snelheid te maken of de eventuele inname van alcoholische versnaperingen...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef djenneke het volgende:
Het wil mij maar niet lukken, we hebben hier turbomuggen![]()
Reeds gedaan en nu?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef qu63 het volgende:
lees jij dit eens: GCSC Geen slapende modder wakker maken
eh... nee hoor...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk niets met je eigen snelheid te maken of de eventuele inname van alcoholische versnaperingen...
Of leest ze hetquote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar muggen doodmeppen buiten het zicht van Dude.
En dan nog moet ik zachtjes slaan... Anders hoort ze het.
truste!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben er vantussen![]()
welterusten voor strakjes
D. droom fijn![]()
trustequote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben er vantussen![]()
D. droom fijn![]()
In mijn geval is de slaapkamer roodquote:Op zondag 31 juli 2005 00:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus daarom is het tegenwoordig zo in om één rode muur in je huiskamer aan te brengen.
Truste Bengel!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben er vantussen![]()
D. droom fijn![]()
de katten wakker makenquote:
damn, lijkt me lastig!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Reeds gedaan en nu?
Dude krijgt al een orgasme als de wekker gaat of de postbode aanbelt... Niets nieuws hoor.
Trusten bengeltjequote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben er vantussen![]()
D. droom fijn![]()
slaap lekker Bquote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben er vantussen![]()
D. droom fijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |