je moet mij echt hebben deze nacht he?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is een heel lief zwanger moedertje dat een klein beetje bloed van jou nodig had en jouw doodsklap riskeert voor haar ongeboren kinderen![]()
Denk dáár maar eens over na!![]()
ik wil welquote:Op zondag 31 juli 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil ze niet mee?![]()
Ik heb ze nog wel goed warm gehouden. niet meer heet zoals uit de oven,
maar 't is wel lekker warm
Ik stem voor preventief ruimenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is een heel lief zwanger moedertje dat een klein beetje bloed van jou nodig had en jouw doodsklap riskeert voor haar ongeboren kinderen![]()
Denk dáár maar eens over na!![]()
geboortebeperking!quote:
abortus lijkt me weer iets te moeilijkquote:
ik dacht dat je er niet mee gedaan hadquote:Op zondag 31 juli 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil ze niet mee?![]()
Ik heb ze nog wel goed warm gehouden. niet meer heet zoals uit de oven,
maar 't is wel lekker warm
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar muggen doodmeppen buiten het zicht van Dude.quote:
ach als we mams erbij nemen, is het zo gebeurd hoor! *pats*quote:
Er een gezellige gezamenlijke activiteit van maken is geen optie?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar muggen doodmeppen buiten het zicht van Dude.
En dan nog moet ik zachtjes slaan... Anders hoort ze het.
probeer het met de metabo!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar muggen doodmeppen buiten het zicht van Dude.
En dan nog moet ik zachtjes slaan... Anders hoort ze het.
dan is het niet echt meer een abortus hequote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach als we mams erbij nemen, is het zo gebeurd hoor! *pats*
lees even een paar posts terug!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:09 schreef Khalein het volgende:
[..]
Er een gezellige gezamenlijke activiteit van maken is geen optie?
ok, maae dan nog wat korter geschrevenquote:
Als Arty het begeeft, ga ik misschien op je aanbod in, thanksquote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
je moet mij echt hebben deze nacht he?![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als Arty het begeeft, ga ik misschien op je aanbod in, thanks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |