k*nt en klaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef D.Rose het volgende:
knt en klaar is nooit lekker, van welk merk dan ook
Nou nee, D. heeft niet gereageerd, ze liggen koud te worden op de plankquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:50 schreef qu63 het volgende:
branden de broodjes niet aan B.?
Je wilde luisterde posten en toe voel de e weg... toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon zelf kiezen waar je naar luisterd
quote:
mag ik ze dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nee, D. heeft niet gereageerd, ze liggen koud te worden op de plank![]()
Jah maar ik ga weerquote:
wrom?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je wilde luisterde posten en toe voel de e weg... toch?![]()
Nou, hoest hier, doe is dirty talken tegen Dude![]()
welke film?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah maar ik ga weer![]()
Mooie film op Net 5![]()
ik ben niet van de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je wilde luisterde posten en toe voel de e weg... toch?![]()
Nou, hoest hier, doe is dirty talken tegen Dude![]()
tja, zo'n enorme attention whore ben ik dan toch ook weer nietquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
tja, zo'n enorme attention whore ben ik dan toch ook weer niet![]()
Waarom wat?quote:
O god weer zo eentje die chic wil doen en 'attention hostess' genoemd wil wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
tja, zo'n enorme attention whore ben ik dan toch ook weer niet![]()
Wel (#^%&@#$& hoe kom je erbij?!? Maagden zijn géén moeilijke types! Zal ik jou eens...quote:
volgens catharinaweb?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kan niet met geit of paard.
Maar met varken is het zeker te proberen... Nou, Dude is een hartstikke metalen varken en ik als waterige os moet het daar maar mee doen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nee, D. heeft niet gereageerd, ze liggen koud te worden op de plank![]()
wel nee, gewoon attention whore hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O god weer zo eentje die chic wil doen en 'attention hostess' genoemd wil worden
Beter uitzicht zo op Fok!?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:58 schreef Bengeltje het volgende:
Zo even van plaats veranderd![]()
Hai Arty en dude![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef djenneke het volgende:
ik ben gestoken door een mug... de eerste dit jaar...
wat erger is, dat rotbeest heeft het overleefd!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn![]()
* afkloppen gaat.
Een mug omg hij overleeft jou?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat erger is, dat rotbeest heeft het overleefd!
tijd voor de wokkels paprika...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga zelf wel ff wat pakken
*oven aanzet
ik schrok er zelf van...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:03 schreef qu63 het volgende:
1. djenneke 569
2. qu63 433
djenneke post te veel!
vind je dat lekker, he slet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom wat?
Dirty talk? Nou, gewoon omdat dat zo'n vertrouwd gevoel geeft hier![]()
Je wil ze niet meer ?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga zelf wel ff wat pakken
*oven aanzet
ik word nooit gestoken........alleen vorige weekquote:Op zondag 31 juli 2005 00:00 schreef djenneke het volgende:
ik ben gestoken door een mug... de eerste dit jaar...
klinkt eerder als een horzel...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik word nooit gestoken........alleen vorige week
Waren in het bos, en na thuiskomst had ik vijf 'plekken' op mijn been van een paar vierkante centimeter
erg vaag
Dat is een heel lief zwanger moedertje dat een klein beetje bloed van jou nodig had en jouw doodsklap riskeert voor haar ongeboren kinderenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat erger is, dat rotbeest heeft het overleefd!
Volgens www.astrologie.ws...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:57 schreef djenneke het volgende:
volgens catharinaweb?
verkeerde topicquote:Op zondag 31 juli 2005 00:03 schreef qu63 het volgende:
1. djenneke 569
2. qu63 433
djenneke post te veel!
je moet mij echt hebben deze nacht he?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is een heel lief zwanger moedertje dat een klein beetje bloed van jou nodig had en jouw doodsklap riskeert voor haar ongeboren kinderen![]()
Denk dáár maar eens over na!![]()
ik wil welquote:Op zondag 31 juli 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil ze niet mee?![]()
Ik heb ze nog wel goed warm gehouden. niet meer heet zoals uit de oven,
maar 't is wel lekker warm
Ik stem voor preventief ruimenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is een heel lief zwanger moedertje dat een klein beetje bloed van jou nodig had en jouw doodsklap riskeert voor haar ongeboren kinderen![]()
Denk dáár maar eens over na!![]()
geboortebeperking!quote:
abortus lijkt me weer iets te moeilijkquote:
ik dacht dat je er niet mee gedaan hadquote:Op zondag 31 juli 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil ze niet mee?![]()
Ik heb ze nog wel goed warm gehouden. niet meer heet zoals uit de oven,
maar 't is wel lekker warm
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar muggen doodmeppen buiten het zicht van Dude.quote:
ach als we mams erbij nemen, is het zo gebeurd hoor! *pats*quote:
Er een gezellige gezamenlijke activiteit van maken is geen optie?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar muggen doodmeppen buiten het zicht van Dude.
En dan nog moet ik zachtjes slaan... Anders hoort ze het.
probeer het met de metabo!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig alleen nog maar muggen doodmeppen buiten het zicht van Dude.
En dan nog moet ik zachtjes slaan... Anders hoort ze het.
dan is het niet echt meer een abortus hequote:Op zondag 31 juli 2005 00:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach als we mams erbij nemen, is het zo gebeurd hoor! *pats*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |