huh? ik heb dat echt niet meegemaakt hoor, van qu63 weet ik het wel...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
we gaan niet in de herhaling vallen he
oja, je postte wel, maar las niet
Is hij een maagd of een leeuw?quote:
ik reageer wel op je de hele tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De hele tijd negeer je me en nu wil je stokbrood?![]()
je leest dus selectiefquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
huh? ik heb dat echt niet meegemaakt hoor, van qu63 weet ik het wel...
dus lezen doe ik stiekem toch...![]()
Jij weet ook niet precies wat ik wel en niet lus, ookal heb ik dat ook verteld.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tomaat niet
dat heb ik je ooit verteld
Dat heeft hij in het vorige topic al verteld. hij is een grrrrrquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is hij een maagd of een leeuw?
* djenneke is echt bijna jarig nog 47 minuten en 1 week![]()
tuurlijk weet ik dat welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij weet ook niet precies wat ik wel en niet lus, ookal heb ik dat ook verteld.![]()
Tomaat weg mieterd.
* stokbrood met brie even in de oven, wat komkommer gaat klaarmaken.
medeleeuw! dan mogen wij elkaar hoor, dat weet je toch?!quote:
Mwa, mwa, tis meer een moetje geloof ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik reageer wel op je de hele tijd
maar wil iig wel een stokbroodje ja
toen was ik dus gewoon niet aanwezig... heb gedouched, geboodschapt en gegeten hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heeft hij in het vorige topic al verteld. hij is een grrrrr![]()
ben ook tijgerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
medeleeuw! dan mogen wij elkaar hoor, dat weet je toch?!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, mwa, tis meer een moetje geloof ik![]()
![]()
Eens kijken of ik wat overhoud![]()
ik ben een os (geloof ik)quote:
ik reageerde op jou toen je zei dat je bijna jarig was, en je het qu wel gelezen, dus geen smoesjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
toen was ik dus gewoon niet aanwezig... heb gedouched, geboodschapt en gegeten hoor...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |