Volgens mij leeft clubvoetbal meer in die landenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat Spanje net als Italië geen echte mega topper heeft gehad zoals Brazilië Nederland Argentinië en Duitsland dat wel hadden.
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:32 schreef Captorr het volgende:
[..]
Volgens mij leeft clubvoetbal meer in die landen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:44 schreef tong80 het volgende:
Het topic loopt zelfs met Spanje voor geen meter meer het verdient een mooie afsluiter.
Als laatste de top 5 van Finland
1- Jary
2- Jarie
3- Jarie Limanen
4- Jary Litmanen
5- Hyypia
ja ik kocht 'm altijd bij CMquote:
Allemaal mooie Finse voetballers inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef cultheld het volgende:
1. Hierro
2. Puyol
3. Guardiola
4. Vicente
5. Joaquin
Ik houd me aan de OP.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal mooie Finse voetballers inderdaad.![]()
Klinkt me bekend in de oren, is die van Strasbourg geweest?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Mixu Paatelainen
een beetje doorlezen zou niet verkeerd zijnquote:
Dat weet ik niet zeker. Wel in Schotland. Bonkige spits uit de jaren dat men net op begon te klimmen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Klinkt me bekend in de oren, is die van Strasbourg geweest?
Het zijn idd geen wereldschokkende sterren maar wel de toppers uit hun land.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:06 schreef Radegast het volgende:
Deze sla ik even over, dit vind ik geen 'toppers'
quote:
Is van Algerijnse komaf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboorteplaats: Marseille, Frankrijk
Nationaliteit: Frankrijk
Ja Eusebio wordt ook altijd als Mozambiquaan genoemdquote:
Dat is geen Afrikaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Doe maar 5 spelers uit Afrika behalve Nigeria en Kameroen.
3- Said Al-Owairan, Saoedie-Arabië
Ik dacht even dat je meedeed aan het topic, maar het enige wat je doet is stom gaan zitten lachen. Leuke bijdrage weer.quote:
1- George Weah, Liberiaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Doe maar 5 spelers uit Afrika behalve Nigeria en Kameroen.
quote:
Kwestie van indentificatie met de tijd denk ik....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
Verrassende namen tot dusver. Wel vreemd geen Wilkes Lenstra en oude corryfeën.
In Amerika ondenkbaar daar zal Babe Ruth uit de jaren dertig met kop en schouders de Baseball hall of fame aanvoeren.
Of van historisch besef.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:36 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kwestie van indentificatie met de tijd denk ik....
Ja baseball is een sport van statistieken daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Plus prestaties ook.... titels... etc..
Jan van Roessel was dat niet Willem 2 ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
1. Jan van Roessel
2. Piet de Jong
3. Sjel de Bruijkere
4. Jan Brooijmans
5. Johan Cruijff
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan van Roessel was dat niet Willem 2 ?
Hmm, aanvallers zijn toch meer waard voor een club dan verdedigers/middenvelders. Spelers als Alex, Stam, Van Bommel, Jonk, Faber (topper als ie niet geblesseerd was) en Cocu heb ik daarom niet genoemd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Niet eens Alex cultheld?
Done.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Golfert haal dat 'Land' maar helemaal weg als je wil. Maakt het wel zo duidelijk. Alvast bedankt
Je bent jong hè ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Verder nog in de top 10: Phillip Cocu, Mark van Bommel, Hans van Breukelen, Boudewijn Zenden, Ronald Waterreus.
Zegt iemand die doelpuntenmachine Coen Dillen niet eens heeft genoemd.quote:
Die had één geweldig seizoen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zegt iemand die doelpuntenmachine Coen Dillen niet eens heeft genoemd.
Nou , dat is niet helemaal waarquote:
Nationaal topscorer aller tijden. Eigenlijk erg gek dat hij slechts 5 interlands (4 goals) heeft gespeeld.quote:
Klopt maar één vierde in één seizoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou , dat is niet helemaal waar
In 195 competitiewedstrijden trof hij 182 keer doel.
Victoria stond 2 seizoenen onder contract bij Bayern, maar speelde er geen wedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef Radegast het volgende:
Bayern Munchen![]()
1. Der Kaiser
2. Roy Makaay
3. Jan Wouters
4. Raymond Victoria
5. Martin Jol
![]()
Doe je deze held toch straks in je lijstje van Ajaxquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Sorry Frank de Boer dat ik je ben vergeten
Staat zeker in m'n top 5quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe je deze held toch straks in je lijstje van Ajax![]()
Ja, die hoort er wel bij, maar is in mijn beleving toch meer een Juventus-speler eigenlijk. Heb ook geen Ronaldo gedaan bijvoorbeeld.quote:
oke, dat wel.quote:
Ja als we dit jaar de treble pakken komt ie erin.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wayne Rooney moet het nog bewijzen Dos?
Zijn die hier dan?quote:
Tuurlijk.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
Ik vind PSG de mooiste Franse club, eigenlijk.
Waarom niet eigenlijk? Marseille kan ik inkomen maar die andere drie...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
PSG redt het niet bij Monaco, Lyon, Marseille en Bordeaux, wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Monaco en Bordeaux zijn mijn favoriete Franse teams. Altijd prima spelers gehad, PSG vind ik meer een geldclub die altijd de beste spelers van andere teams wegkoopt. Beetje PSV.
Monaco is geen geldclub wou je zeggen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is er? Hij zegt niets vreemds hoor...
Je hebt gelijk. Monaco is ook een geldclub. Misschien kan methodmich uitleggen waarom hij dan meer heeft met die club dan met bijvoorbeeld PSG.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Monaco is geen geldclub wou je zeggen?
Auxerre is inderdaad een schitterende club met veel talenten uit de eigen jeugd. Ik noem een Cantona, Cissé, Mexes en Boumsong.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Monaco is ook een geldclub. Misschien kan methodmich uitleggen waarom hij dan meer heeft met die club dan met bijvoorbeeld PSG.
Eigenlijk is Auxerre een schitterende club, met zoveel talenten uit de eigen jeugd al die jaren en Roux die daar decennia de scepter heeft gezwaaid...
Wat is er mis met de blanke Davids?quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Ruud Vormer....
1. Jan Peters
2. Kees Kist
3. Kirsten Nygaard
4. Michael Buskermolen
5. Hugo Hovenkamp
Doen we!quote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef tong80 het volgende:
Tegen die tijd kicken we hem omhoog Vaduz.
Zit ik me toch gigantisch fout... (Beinlich dan ipv Arne)quote:Op maandag 12 september 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Vaduz, Friedrich speelde nooit voor HSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |