Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
Ik vind PSG de mooiste Franse club, eigenlijk.
Waarom niet eigenlijk? Marseille kan ik inkomen maar die andere drie...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
PSG redt het niet bij Monaco, Lyon, Marseille en Bordeaux, wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Monaco en Bordeaux zijn mijn favoriete Franse teams. Altijd prima spelers gehad, PSG vind ik meer een geldclub die altijd de beste spelers van andere teams wegkoopt. Beetje PSV.
Monaco is geen geldclub wou je zeggen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is er? Hij zegt niets vreemds hoor...
Je hebt gelijk. Monaco is ook een geldclub. Misschien kan methodmich uitleggen waarom hij dan meer heeft met die club dan met bijvoorbeeld PSG.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Monaco is geen geldclub wou je zeggen?
Auxerre is inderdaad een schitterende club met veel talenten uit de eigen jeugd. Ik noem een Cantona, Cissé, Mexes en Boumsong.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Monaco is ook een geldclub. Misschien kan methodmich uitleggen waarom hij dan meer heeft met die club dan met bijvoorbeeld PSG.
Eigenlijk is Auxerre een schitterende club, met zoveel talenten uit de eigen jeugd al die jaren en Roux die daar decennia de scepter heeft gezwaaid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |